09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان چین و چروک و لک با چای سبز
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان چین و چروک و لک با چای سبز

درمان چروک پوست صورت

اگر پوست شما بیشتر در معرض گرد و غبار و اشعه های مضرر خورشید قرار دارید و پوستتان پر از لک و چین و چروک شده است قطعا پوست شما نیاز به درمان و مراقبت دارد.چای سبز جزو مواردی هست که به پوست شما التیام داده و به جوانسازی پوست شما کمک می کند.

کارکرد چای سبز برای پوست

۱٫ چای سبز و درمان آکنه پوستی

آکنه مشکلی است که امروزه بیشتر نوجوانان با آن درگیر هستند. این به خاطر مسدود شدن منافذ، عدم تعادل هورمونی، تولید بیش از حد سبوم، عفونت باکتریایی و التهاب اطراف فولیکول های غدد  اتفاق می افتد.

تحقیقات ثابت کرده است که مصرف چای سبز به مدت ۲ هفته در کاهش تولید سبوم و التهاب در فولیکول ها موثر است.

۲٫ پلی فنول های چای سبز

از پوست در مقابل اشعه UV محافظت می کند . قرار گرفتن در جلوی اشعه های مضرر خورشبد باعث پیری زود رس می شود در نتیجه استفاده از چای سبز به محافظت از پوست را سبب می شود و مهار اکسیداسیون پروتئین ناشی از UVB کمک خواهد کرد و در نتیجه پیری زود رس مهار می شود. علاوه بر این چای سبز با دارا بودن آنتی اکسیدان قوی ،رادیکال های ازاد را دفع می کند و با کاهش رنگدانه سازی کمک میکند.

۳٫ آنتی اکسیدان های

چای سبز باعث کنترل پیری زودرس و کنترل چین و چروک می شود.پوست افراد با روند افزایش سن شروع به ایجاد چروک میکند.وجود فیبر های کلاژن و الاستین دار در سطح پوست باعث جوان شدن می کند. اگر بیشتر به فکر سلامتی پوستتان باشید از چای سبز استفاده کنیدچون اب چای سبز با افزایش کلاژن سازی در سطح پوست پیری و چروک زودرس را به تعویق می اندازد.

۴٫ محافظت از چروک دورچشم با چای سبز

پوست دور چشم جزو نازک ترین و حساس ترین قسمت های صورت هست ، به همین دلیل قرار گرفتن در  معرض قرار گرفتن افتاب،استرس و اظطراب ، ژنتیک ، سبک زندگی ، بی خوابی و کم خوابی باعث ایجاد چروک و پیری زودرس می شود .

نحوه مصرف  چای سبز برای پوست

۱٫ چای سبز بنوشید

نوشیدن چای سبز فواید بسیاری دارد . آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز به دفع سموم اضافی از بدن کمک خواهد کرد . نوشیدن چای سبز باعث درخشندگی ، رفع التهاب و بهبود خواب در فرد می گردد.

۲٫ استفاده از چای سبز بر روی پوست

مصرف موضعی از چای سبز  باعث جوانسازی و محافظت پوست در برابر رادیکال های ازاد می شود. به همین منظور می توانید چای سبز را دم کنید و بگذارید ختک شود سپس پنبه را به محلولچای سبز آغشته کرده و به صورت  خود بمالید. این به عنوان یک تونر عمل می کند.

۳٫ از چای کیسه ای سبز استفاده نمایید

کیسه های چای سبز را بعد از نوشیدن دور نیندازید، بگذارید در دمای اتاق خنک شود. سپس چشم هایتان را ببندید و بر روی چشم قرار دهید تا خستگی دورچشم رفع گردد همچنین چروک و تیرگی را از بین میبرد .

نتجه کلی

آنتی اکسیدان ها و پلی فنول های چای سبز  یک معجزه عالی برای پیشگیری و درمان چروک و تیرگی پوست هست و از پیری زود رس جلوگیری میکند. پس تا دیر نشده از این معجون زیبایی برای جوان سازی پوستتون استفاده  کنید .

درمان چروک و لک با سرم ویتامین سی

سرم ویتامین سی ژان داوز فرانسه حاوی Centella asiatica گیاهی که به آن “Tiger Grass” نیز گفته می شود. این گیاه پوست را تحریک کرده و باعث افزایش کلاژن و الاستین سازی پوست می شود. همچنین بخاطر بازسازی و ترمیم بافت های آسیب دیده، تسکین و آرامش پوست ملتهب، باعث تقویت پوست و بهبود قابلیت ارتجاعی پوست می شود. این سرم برای صورت و دورچشم استفاده می شود. برای دورچشم خاصیت ضدافتادگی پلک، ضد پفی و ضد چروکی دارد.

انرژی بخش، روشن کننده قوی پوست با اثر یکنواخت کننده رنگ چهره به دلیل داشتن غلظت بالای ویتامین C به صورت فرم پایدار با قدرت نفوذ عمقی در این سرم هست.

درحالت کلی این سرم تراکم اپیدرم را افزایش داده و با علائم پیری پوست مبارزه میکند و باعث افزایش تجدید سلول های سالم پوست می شود تا جایگزین سلول های مرده شود. با استفاده از این سرم پوستی بدون چروک، سفت، جوان و شاداب خواهید داشت.

معرفی قویترین کرم ضد چین و چروک صورت

کرم لیپوفیلر لاکویینتا سوئیس

کرم لیپوفیلر لاکویینتا سوئیس

– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– پر کردن چروک های عمقی پوست
– محرک افزایش تنفس سلولی و بهبود دهنده فعالیت های حیاتی پوست
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداندن فرم اولیه چهره
– بازسازی کننده و تسریع ساخت سلول های لایه اپیدرم پوست
– اکسیژن رسان عمیق و تغذیه کننده پوست
– کلاژن سازی پوست
– لیفتینگ و فرم دهندگی فوری صورت
– ۵۰ میل
– ساخت کشور سوئیس
» برای خرید کرم لیپوفیلر لاکویینتا اینجا کلیک نمایید

لوسیون ولومایزینگ فبریژن
برخی از خواص لوسیون ولومایزینگ فبریژن:
– حجم دهی و گونه گذاری صورت
– حجم دهی و بزرگ کننده سینه و باسن
– لیفت کننده صورت، سینه و باسن
– درمان شلی و افتادگی پوست
– درمان چین و چروک و سفت کننده پوست
– درمان خطوط اخم و لبخند
– کاملا دارای ترکیبات گیاهی و دریایی
– حاوی عصاره هایی اعم از آلوورا، جوجوبا، کلاژن پیله ابریشم، فیلر هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA)، اسید هیالورونیک و لیپوزوم ویتامین E
– مناسب انواع پوست حتی پوست چرب و حساس
– ترکیبات طب سنتی
– حجم ۵۰ میل
» برای خرید لوسیون ولومایزینگ اینجا کلیک نمایید

برخی از خواص کرم چاق کننده صورت اینتنس سویس:


- چاق کننده و گونه گذار صورت
- درمان انواع چین و چروک پوست
- درمان خط اخم و خط خنده
- درمان شلی و افتادگی پوست
- حاوی Q10، پروتئین شیر، پروتئین جوانه گندم آویکولار، پروتئین جوجوبا، کلاژن مالتوز، گلیکوپروتئین عسل و ویتامین A، B5, B6, E
- ترمیم کننده و آبرسان قوی پوست
- پیشگیری از پیری زودرس پوست
- جوان و شاداب کننده قوی پوست
- رفع خستگی پوست
- روشن کننده پوست
- کلاژن و الاستین سازی پوست
- 50 میل
- فرمولاسیون سویس
برای خرید کرم چاق کننده صورت اینتنس سوئیس اینجا کلیک نمایید
درمان چروک,درمان چروک زیر چشم,درمان چروک پیشانی,بهترین درمان چروک دور چشم,درمان چروک گردن,درمان چروک صورت,درمان چروک زیر بغل,درمان چروک صورت فوری,درمان چروک دست,درمان چروک واژن,درمان چروک صورت در خانه,درمان چروک دور چشم,از بین بردن چروک صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید