09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان کبودی و خون مردگی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان کبودی و خون مردگی

در این قسمت از مقاله سایت زیبایی بزک، می‌توانید راهکارهای طبیعی و موثر برای درمان خون مردگی و کبودی صورت را مطالعه کنید. روش هایی که می‌تواند به تسریع فرآیند بهبودی و کاهش درد و التهاب کمک کند. از جمله مواد غذایی سالم و غنی از ویتامین C و K، استفاده از یخ و کمپرس یخی، استفاده از عصاره آلوئه ورا و استفاده از روغن طبیعی مانند روغن آرگان و روغن نارگیل همچنین گیاهانی چون رزمای و آرنیکا که می‌توانند به عنوان راهکارهای موثر در درمان خون مردگی و کبودی صورت مورد استفاده قرار گیرند.
کبودی ها معمولا زمانی رخ می دهند که رگ های خونی نزدیک سطح پوست بر اثر ضربه پاره شوند و خون به نسوج و بافت های اطراف نفوذ کند. خون محبوس شده ناحیه ای از پوست را به رنگ سیاه و آبی تیره در می آورد که ظاهر چندان خوشایندی ندارد و به خودی خود بعد از مدتی محو می شود. اما در این مقاله در چندین گام مختلف توصیه هایی برای شما داریم که به کاهش کبودی و بهبود هرچه سریعتر کبودی کمک می کند.

جلوگیری از کبودی و خون مردگی :

ناحیه ضرب دیده را خنک نگه دارید چون خنک نگه داشتن سریع رگهای خونی, در ناحیه ضرب دیده باعث می شود خون کمتری به بافت های اطراف نفوذ کند.

به یاد داشته باشید هرچیز خنکی که روی محل ضرب دیده قرار می گیرد باید بعد از ۱۰ دقیقه برداشته شود و پیش از آنکه دوباره روی محل قرار داده شود باید ۲۰ دقیقه صبر کنید. در غیر این صورت ممکن است بافتهای زیرین دچار سرمازدگی شوند.

تأثیر سبزیجات بر درمان کبودی

با توجه به خواص ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی سبزیجات، می‌توان این مواد غذایی را به عنوان یک راهکار طبیعی برای کاهش التهاب و بهبود سریع تر زخم‌ها و کبودی‌ها استفاده کنید. طی تحقیقات قدیمی مصرف سبزیجات مختلف باعث می شود خون مردگی از بدن پاک و به بهبود کبودی کمک نماید.

استفاده از آرنیکا

تجربه‌های موثر واقعی افرادی که از آرنیکا برای درمان کبودی استفاده کرده‌اند نشان داده است که این گیاه موثر در درمان کبودی، رفع التهاب و تورم ناشی از ضربات و جراحی ها بوده است.بنابراین بهترین متخصصان پوست کرم تخصصی حاوی آرنیکا را برای درمان کبودی و خون مردگی بعد از جراحی های زیبایی ، سانحه ها و … توصیه می کنند. برای آشنایی بیشتر شما را با این کرم آشنا می کنیم.

قویترین کرم درمان کبودی و خون مردگی

کرم ضد کبودی و خون مردگی پرکوپس

برخی از خواص کرم ضدکبودی پرکوپس:

– برطرف کننده کبودی بعد از جراحی بینی، تزریق بوتاکس و …..

– برطرف کننده  تورم و کبودی  ناشی از ضربات به صورت و بدن

_ حاوی رزماری و آرنیکا

برای دیدن خواص و خرید کرم آرنیکا اینجا را کلیک کنید .

درمان کبودی زیر چشم,,درمان کبودی ناخن پا,درمان کبودی پوست,درمان کبودی لب,درمان کبودی چشم,درمان کبودی پا,درمان کبودی بر اثر ضربه,درمان کبودی و خونمردگی,درمان كبودي ناشي از ضربه,درمان کبودی زیر چشم با prp,درمان کبودی بعد از جراحی,درمان کبودی بعد از جراحی بینی,درمان کبودی چشم بعد از جراحی بینی,کبودی بعد از جراحی بینی,کبودی بعد از جراحی دندان عقل,کبودی بعد از جراحی پلک,رفع کبودی بعد از جراحی بینی,درمان کبودی بعد از جراحی بینی,کبودی چشم بعد از جراحی بینی,کبودی بعد از عمل جراحی,کبودی زیر چشم بعد از جراحی,کرم آرنیکا و رزماری,کرم ضد کبودی آرنیکا,کرم دست آرنیکا,کرم آرنیکا رزماری,کرم درمان کبودی پرکوپس,کرم درمان خون مردگی پرکوپس

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید