09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان کدری پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان کدری پوست صورت

لک های قهوه ای پوست که مزاحم زیبایی پوست می باشند باید درمان شوند خیلی از افراد برای درمان لک هایشان انواع راه ها را امتحان می کنند که ما برایشان در اینجا یکی از سریع ترین  و بهترین راه ها را  پیشنهاد می کنیم.

بعضی از پوست ها جوش زا هستند و بعد از درمان جوش تازه باید سختی لک های ناشی از جوش را تحمل کنند و درمان را برای روشن شدن پوست آغاز کنند. قبل از هر چیز باید بدانید که لکه های تیره در درجه اول به دلیل جوش و آکنه و جوش های سرسیاه ایجاد می شود. درصد لکه های تیره می تواند با قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید بیشتر شود، علاوه بر این به لک های ناشی از بارداری،لیزر و پیلینگ هم می توان اشاره کرد.

باید بدانیم که ویتامین E یک آنتی اکسیدان فوق العاده است و برای جوانسازی و از بین بردن لکه های پوست بسیار عالی می باشد این نوع ویتامین ها علاوه بر مواد غذایی در ماسک اکسیژن رسان کالی بل نیز موجود می باشد.

خواب را فراموش نکنید.

چون یکی از مهم ترین علل تاثیرگذار بر شفافیت پوست، زمان خواب و بیداری است. افرادی که خواب مناسب دارند پوست بهتری هم دارند. بهترین زمان خواب بین ساعت ۱۰ شب تا دو بامداد است که به زیبایی پوست کمک زیادی می کند اما برعکس خواب روز باعث کدر شدن پوست می شود. اگر ساعت خواب به هم بریزد ، سیستم بدن به هم می خورد و پوست هم تحت تاثیر قرار می گیرد. اگر از کسانی هستید که شب دیر می خوابید و صبح هم زودتر از ۱۰ و ۱۱ بیدار نمی شوید، نباید انتظار یک پوست بدون لک و شفاف داشته باشید. برای اینکه سیکل خواب تان طبیعی و درست باشد، باید از ساعت ۱۰ شب تا دو بامداد حتما خواب باشید و در طول روز هم اگر می خواهید چرتی بزنید، کمی قبل از ظهر این کار را انجام دهید تا پوست تان کدر و لک دار نشود. خواب ساعت ۹ صبح به بعد اصلا برای پوست خوب نیست.

ورزش را فراموش نکنید.

اگر هیچ تحرکی ندارید و عرق نمی کنید باید بدانید که پوستتان دچار تیرگی می شود بنابراین روزانه حداقل به مدت ۳۰ دقیقه باید پیاده روی کنید یا در روزهای گرم سال مدام جلوی کولر بنشینید و عرق نریزید، مواد اضافی که باید دفع شوند در پوست باقی می مانند و باعث کدر شدن آن و ایجاد لک می شوند.

بهترین درمان 

یکی از سوالات مکرر مشتریان در رابطه با درمان لک و از بین بردن تیرگی پوست هست. برای این دسته از دوستان پیشنهاد می کنم از محصولات ژیورل و در  عین حال پن های لیلاک استفاده کنند که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم.

سرم ضد لک اربوتین

برخی از خواص سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین ژیورل:
– عصاره غلیظ از آربوتین، ویتامین C و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان جای لیزر، میکرودرم، کرایوتراپی و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– فاقد هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– بدون قرمز کردن پوست
– بدون نازک کردن پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره
– مرطوب کننده
– محافظت پوست در برابر رادیکالهای آزاد
– مذت استفاده حداقل ۲ ماه

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید

درمان کدری پوست صورت,درمان پوست کدر,,درمان کدر شدن پوست صورت,درمان کدر شدن پوست,درمان پوست کدر شده,صابون ضد لک قوی,صابون ضد لک و روشن کننده,صابون ضد لک صورت,صابون ضد لک و جوش,صابون ضد لک گیاهی,صابون ضد لک کوسه,صابون ضد لک وضد جوش,صابون ضد لک بدن,صابون ضد لك صورت,درمان لک صورت,درمان لک صورت با عسل,درمان لکه بینی در بارداری,درمان لک صورت با داروهای گیاهی,درمان لکهای صورت,درمان لک سوختگی,درمان لک ناشی از لیزر

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید