09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان کمر درد
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان کمر درد

بسته به اینکه علت کمر درد چیست و چه مدت طول کشیده است درمان آن متفاوت است. کمردرد به ندرت نیاز به جراحی دارد حتی اگر علت آن هرنی دیسک باشد. اگر یکبار کمردرد گرفته اید احتمال آن هست که باز هم بگیرید. پس گرچه درمان کمردرد مهم است ولی مهم تر از آن مدیریت Management آن است.

باید یاد بگیرید چگونه مانع از بروز مجدد کمردرد شوید. مهم ترین روش های پیشگیری از بروز کمردرد اینست که عضلات کمر و شکم خود را قوی نگه دارید، خوب بایستید، یاد بگیرید که چطور زندگی کنید و چگونه استرس را مهار کنید. کمر درد، درد آزار دهنده ای است که شخص را از انجام کارهای روزمره اش باز داشته و به استراحت در بستر وادار می کند.

بنابراین، می تواند علاوه بر مشکلات جسمی، موجب مشکلات روحی و روانی شده و اثرات منفی بر اقتصاد خانواده و جامعه بگذارد. تا حدود ۲۰ سال قبل، اکثر افرادی که برای درمان دردهای عضلانی اسکلتی به درمانگاههای فیزیوتراپی و ارتوپدی مراجعه می کردند،

افراد بالای ۵۵ تا ۶۰ سال بودند و در واقع تخریب غضروف مفصلی در سنین بالا شروع می شد، ولی امروزه این سن به ۳۰ سال کاهش پیدا کرده و پزشکان شاهد مراجعه بیمارانی با سنین ۳۰ تا ۵۰ سال با دردهای گردن، زانو، کمر و مفاصل مختلف به مراکز درمانی هستند.

درمان خانگی درد کمر 

کمپرس سرد و یا گرم و یا هر دو

این کمپرس می تواند سفتی و جراحت کمر را تسکین کند. کمپرس گرم باعث می شود تا گرفتگی عضلانی و درد کاهش یابد. کمپرس سرد نیز از بی حس شدن و ورم کمر جلوگیری می کند.

ورزش کردن

ورزش مناسب می تواند کمر درد مزمن را آرام کند، اما برای درد حاد مناسب نیست. پزشک و یا فیزیوتراپ به شما خواهد گفت که چه نوع ورزشی برای شما مناسب می باشد.

ماساژ دادن

محل درد را به صورت ارام با استفاده از روغن های مخصوص ضد درد ماساژ دهید، روغن شتر مرغ،زنجبیل و شیره سقز بهترین نوع هستند که باعث درمان درد عضله و مفصل می شود.روغن شتر مرغ برطرف کننده دردهای ناشی از کوفتگی و کشیدگی عضلات و ماهیچه ها (دررفتگی و شدن) نیز می باشد.در ادامه به معرفی این روغن ها خواهیم پرداخت.

شیره سقز سفید اکسیر درمان دردهای استخوانی و ماهیچه ای

شیره سقز سفید

بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.
» برای خرید شیره سقز اصل اینجا کلیک نمایید
ضد درد کمر پا دست درمان قویترین کرم پماد روغن زنجبیل ارتروز رماتیسم دیسک واریس بارداری پاشنه گیاهی زانو درمان کمر درد بعد از انزال درمان کمر درد شدید درمان کمر دردی درمان کمر درد با داروهای گیاهی درمان كمردرد درمان کمردرد با ورزش درمان کمر درد سیاتیک درمان کمردرد با طب سنتی درمان کمردرد در دوران بارداری درمان کمردرد زنان درمان کمردرد و سیاتیک درمان درد پاشنه پا درمان درد پاها درمان درد پایین کمر درمان درد پاشنه ی پا درمان درد پا و زانو درمان درد پا در افراد دیابتی درمان درد پا در بارداری درمان درد پا سیاتیک روغن ضد درد امگا روغن گیاهی ضد درد روغن گياهي ضد درد درمان واریس با لیزر درمان واریس پا درمان واریس پا با ورزش درمان واریس بیضه

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید