09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان کک و مک ارثی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان کک و مک ارثی


کک و مک ارثی

کک و مک لکه های تخت کوچک برنزه یا قهوه ای روشن روی پوست در معرض آفتاب است.
کک و مک بیشتر در صورت افراد قرمز سر ، رنگدانه ضعیف دیده می شود.
کک و مک های رایج کاملاً بی ضرر بوده و بندرت به سرطان پوست تبدیل می شوند .
اکثر کک و مک ها در معرض نور ماورا light بنفش تولید می شوند و به طور معمول در زمستان کمرنگ می شوند.
کک و مک های غیرمعمول ممکن است به سرطان بدخیم پوست تبدیل شوند .
لکه های رنگی یا رنگدانه ای ظاهری یا ظاهری خاص باید توسط متخصص پوست شما بررسی شود.
درمان هایی برای کمک به روشن یا از بین بردن کک و مک های آزار دهنده موجود است.

کک و مک چیست؟

کک و مک لکه های دایره ای مسطح ، بژ و قهوه ای است که به طور معمول به اندازه سر میخ فلزی است. این لکه ها چندگانه هستند و ممکن است پس از تماس مکرر با نور خورشید در پوست در معرض آفتاب ایجاد شوند. این موارد بخصوص در افرادی که موهای قرمز و رنگ چهره دارند شایع است. ممکن است در کودکان از ۱ یا ۲ سالگی ظاهر شوند.

اکثر کک و مک ها به طور کلی رنگی یکنواخت دارند اما ممکن است تا حدی رنگ متفاوت باشند – ممکن است قرمز ، زرد ، برنز ، قهوه ای روشن ، قهوه ای یا سیاه باشد – اما در اصل کمی از پوست اطراف آن تیره تر است. ممکن است پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب تیره و مشهود شوند و در ماه های زمستان روشن شوند. کک و مک به دلیل افزایش مقدار رنگدانه تیره به نام ملانین و افزایش تعداد کل سلولهای تولید کننده رنگدانه به نام ملانوسیت است.

انواع کک و مک وجود دارد؟

Ephelides (مفرد: ephelis) کلمه یونانی و اصطلاح پزشکی کک و مک است. این اصطلاح به لکه های تخت ۱ میلی متر-۲ میلی متر اشاره دارد که برنز ، کمی مایل به قرمز یا قهوه ای روشن است و به طور معمول در ماه های آفتابی ظاهر می شود. این بیماری اغلب در افراد با رنگ روشن دیده می شود و در بعضی از خانواده ها یک ویژگی ارثی (ژنتیکی) است. افرادی که دارای موهای قرمز و چشمهای سبز هستند بیشتر مستعد ابتلا به این نوع کک و مک هستند. یکشنبه اجتناب و حفاظت از آفتاب ، از جمله استفاده منظم از کرم های ضد آفتاب ، کمک به سرکوب ظاهر از کک و مک.

لنتیجینس (مفرد: lentigo ) از کلمه لاتین عدس می آید و اصطلاح پزشکی برای انواع خاصی از لکه های رنگدانه ای بزرگتر است که معمولاً در محل آفتاب سوختگی قبلیو آفتاب آسیب دیده است. لنینژین ها اغلب تیره تر از کک و مک هستند و معمولاً در زمستان کمرنگ نمی شوند. از این نوع نقاط به عنوان lentigo simplex یا lentigo خورشیدی یاد می شود . تعداد ملانوسیت ها و ملانوزوم ها (ساختارهای سلولی حاوی رنگدانه ملانین) از نظر تعداد و شکل ظاهری طبیعی است. اگرچه بعضی اوقات لنتیژین ها بخشی از سندرم های ژنتیکی نادر هستند ، اما در بیشتر موارد لکه های جدا شده و غیر مهم هستند.

درمان کک و مک

سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی آربوتین ژیورل فرانسه، انواع لک ها اعم از ملاسما، کبد، لک بارداری، آفتاب، افزایش سن، جای جوش، کک و مک و… را بعلت داشتن آربوتین، کمپلکس روشن کننده و AHA گیاهی درمان می کند. این سرم حاوی دو ترکیب ضد لک جدید با تاثیر عالی و بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین می باشد. آربوتین که یک گلیکوزید موجود در گیاهان بیربری BEARBERRY، شیرین بیان و توت هست که روشن کننده‌ی طبیعی پوست می‌باشد. آربوتین فعالیتهای تیروزیناز، یعنی آنزیم درگیر در سنتز ملانین را خنثی کرده، بطوریکه در جهت روشن ساختن نواحی تیره‌ی پوست عمل می‌کند. این سرم با مهار آنزیم تیروزینار ۱ و تیروزینار ۲ باعث درمان لک پوستی می شود. این سرم فاقد هیدروکینون می باشد که لک را بدون بازگشت درمان می کند.

سرم ضد لک اربوتین

برخی از خواص سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین ژیورل:
– عصاره غلیظ از آربوتین، ویتامین C و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان جای لیزر، میکرودرم، کرایوتراپی و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– بدون هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– بدون قرمز کردن پوست
– بدون نازک کردن پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.
درمان کک و مک با لیزر,درمان کک و مک ارثی,درمان کک و مک با داروهای گیاهی,درمان کک و مک با پلکسر,درمان کک و مک صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید