09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان گودی جای جوش
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان گودی جای جوش

چرا جای جوش باقی می ماند ؟

علت های مختلفی میتواند باعث باقی ماندن جای جوش در صورت یا بدن شود . دستکاری جوش و ترکاندن آن یکی از مهم ترین علت های باقی ماندن جای جوش هست اما جنس پوست و سن هم میتواند علت دیگری باشد

بعضی از افراد وقتی دچار جوش می شوند از راه های نامناسب شروع به درمان جوش میکنند مثلا استفاده از خمیردندان بر روی جوش بدون شک باعث ایجاد فرو رفتگی پوست میشود . علاوه بر صورت ، فرد در قسمت های مختلف بدن نیز میتواند دچار جای جوش شود .

جوش های چرکی لایه های سطحی پوست را درگیر کرده و ر نتیجه کلاژن پوست را کمتر میکند و این باعث اسیب شدید پوست می شود . هر زمانی که سطح کلاژن پوست پایین می آید اسکار های ناشی از جوش به شکل فرو رفتگی خود را نمایان میکند و این فرو رفتگی ها به همراه تغییر رنگ پوست که به شکل قرمز، سیاه و قهوه ای خود را نشان میدهد .

انواع جای جوش

برخی از زخم‌های آکنه، آثاری دائمی از خود به جا می گذارند و بعضی از آنها به مرور زمان خود به خود
میروند. در حالت کلی زخم‌های آکنه به چندین نوع دسته بندی میشوند ”

لکه پوستی یا ماکول. ماکول‌ها قسمت صاف و قرمز هستند که قبلا اکنه در داخل آن قرار داشته است . خوشبختانه این دسته از لکها بعد از چند هفته به خودی خود از بین میروند .

تغییر رنگ پوست. بعضی از زخم آکنه درمان شده باعث تغییر رنگ پوست می‌شود، این تغییر رنگ ‌هایپرپیگمنتیشن بعد از التهاب نامیده می‌شود. این تغییر رنگ ممکن هست ماهها باقی بماند .

زخم‌های بافتی. برخی از آکنه ها می‌توانند زخم‌هایی ایجاد کنندکه خودش را به شکل بزرگ برجسته تر از پوست ظاهر میکند . این زخم‌های آکنه با نام کلوئید یا زخم‌های‌ هایپرتروفی نیز شناخته می شوند در واقع این نوع زخم ها به علت تولید بیش از اندازه کلاژن ها ایجاد میشود.

از بین رفتن بافت. ایننوع از زخم ها رایج تر هست . این زخم‌ها با اسم هایی مانند زخم‌های فیبروز باز شده، زخم‌های نرم، ماکول‌های آتروفی شده یا آتروفی ماکولار فولیکول شناخته شده هستند . این زخم‌ها حالتی فرورفته ایجاد می‌کنند و موجبچاله در سطح پوست می شوند .

لوسیون ضدجوش فبریژن

برخی از خواص لوسیون ضدجوش فبریژن:


– درمان انواع جوش پوست صورت و بدن
– تنظیم کننده سبوم پوست
– التیام بخش پوست
– کوچک کننده منافذ باز پوست
– روشن و جوان کننده پوست
– درمان جای جوش (گودی جوش و لک جوش)
– درمان انواع گودی ها نظیر جای ابله مرغان، گودی جای بریدگی و…
– دارای مواد کاملا گیاهی عصاره هایی اعم از عصاره های آلوئه ورا باربادنسیس، درخت چای، جوجوبا، گل نسترن، هسته انار فشرده شده، کندر و روغن کوسه ماهی
– مناسب انواع پوست با جذب سریع
– ۵۰ میل
برای خرید لوسیون ضد جوش فبریژن اینجا کلیک نمایید
گودی جای جوش,درمان گیاهی گودی جای جوش,از بین بردن گودی جای جوش,درمان گودی جای جوش,پر شدن گودی جای جوش,رفع گودی جای جوش,لیزر گودی جای جوش,کرم ترمیم کننده گودی جای جوش,رفع گودی جای جوش صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید