09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان گیاهی خارش و خشکی پوست سر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان گیاهی خارش و خشکی پوست سر

اگر پوستی خشک و پوسته پوسته دارید ، ممکن است به شوره سر شک کنید. اما می تواند نشانه خشکی پوست سر باشد. شوره سر و پوست سر دارای علائم اصلی یکسان هستند ، که پوسته پوسته شدن و یک پوست سر خارش دارند اما دو حالت متفاوت دارند.

در پوست سر خشک ، پوست تحریک شده و پوسته پوسته می شود. با وجود شوره سر ، علت روغن بیش از حد روی پوست سر است. این روغن اضافی باعث می شود سلول های پوستی ساخته شوند و سپس ریخته شوند. دانستن اینکه کدام یک از این شرایط را دارید می تواند به شما در درمان مناسب کمک کند و این تکه های پوستی را به خوبی از بین ببرد.
وقتی پوست شما رطوبت خیلی کمی دارد پوست سر شما خشک می شود. پوست روی پوست سر شما تحریک شده و پوسته پوسته می شود. اگر پوست سر شما خشک است ، پوست قسمتهای دیگر بدن مانند دست و پا نیز ممکن است خشک باشد.

پوست سر نیز می تواند توسط عواملی مانند اینها ایجاد شود:

هوای سرد و خشک
درماتیت تماسی ناشی از واکنش به محصولاتی که به پوست سر خود وارد می کنید مانند شامپو ، ژل مو و …..
سن بالاتر
سلول های پوستی در پوست سر و بدن شما در صورت نیاز به تعداد بیشتری از آنها تقسیم می شوند. سپس آنها می میرند و ریخته می شوند. هنگامی که به شوره سر مبتلا هستید ، سلولهای پوستی روی پوست سر شما سریعتر از حد معمول ریخته می شوند.
علت اصلی بروز شوره سر درماتیت سبورئیک است ، شرایطی که پوست را چرب ، قرمز و پوسته پوسته می کند. فلس های سفید یا زرد پوسته پوسته می شوند و باعث ایجاد شوره سر می شوند. شما می توانید درماتیت سبورئیک را در هر جایی که غده های روغنی دارید ، از جمله ابرو ، کشاله ران ، زیر بغل و در امتداد طرفین بینی خود دریافت کنید. در نوزادان به آن کلاه گهواره ای گفته می شود.

اغلب ، قارچ موسوم به malassezia باعث ایجاد شوره سر می شود. این قارچ به طور معمول روی پوست سر شما زندگی می کند. با این حال برخی از افراد بیش از حد آن را دارند و باعث می شود سلولهای پوستی سریعتر از حد معمول تکثیر شوند.

برخی از فاکتورهای خاص می توانند باعث بیشتر شدن مالاسزی شوند ، از جمله:

سن
هورمون ها
فشار
موهای کثیف باعث ایجاد شوره سر نمی شوند ، اما اگر موهای خود را اغلب به اندازه کافی شستشو ندهید ، چربی روغنی می تواند به پوسته پوسته شدن کمک کند.
یکی از راه های تشخیص تفاوت بین پوست سر خشک و پوسته های ناشی از شوره سر ، ظاهر آنهاست. پوسته های شوره سر بزرگتر هستند و به نظر می رسد روغنی هستند. در نوزادان دارای درپوش گهواره ، پوست سر پوسته پوسته یا پوسته پوسته به نظر می رسد. هم خشکی و هم شوره سر باعث خارش پوست سر شما می شود.
اگر پوست سر خشک دارید ، با یک شامپوی ملایم بشویید و سپس ترجیحا از روغن ارگان ژیورل استفاده کنید. یک روش برای اینکه بگویید پوست سر شما خشک شده یا شوره سر دارید این است که قبل از خواب به شما یک مرطوب کننده سبک روی پوست سر خود بمالید. اگر علت خشکی پوست سر است ، باید یک روز بعد از حمام دادن صبح روز بعد ، پوسته ها از بین بروند.
برای ایجاد شوره سر ملایم ، هر روز موهای خود را با یک شامپوی ملایم بشویید تا میزان روغن روی پوست سر شما کم شود. اگر شوره سر شدیدتر است یا شامپوی معمولی کار نمی کند ، یک شامپو شوره سر را امتحان کنید.

در اینجا چند نکته برای جلوگیری از شوره سر و خشکی پوست سر آمده است:

اگر شوره سر دارید ، موهای خود را اغلب با یک شامپو ضد شوره بشویید. حتماً موهایتان را تمیز بشویید.

از استفاده از محصولات موی حاوی مواد شیمیایی خشن مانند سفید کننده و الکل خودداری کنید. این مواد می توانند پوست سر شما را خشک کنند.

هر روز چند دقیقه در آفتاب بمانید. شواهدی وجود دارد که قرار گرفتن در معرض نور ماوراء بنفش می تواند به کنترل شوره سر کمک کند. با این وجود نمی خواهید بیش از حد در معرض آفتاب قرار بگیرید زیرا این امر می تواند خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش دهد .
یکی از بهترین درمان ها برای درمان خشکی و شوره سر استفاده از روغن ارگان خالص و اصل ژیورل هست . روغن آرگان خالص ژیورل فرانسه دارای مواد مغذی بسیار مفید از جمله اسیدهای چرب و ویتامین E و A است. امروزه محققان روغن ارگان را برای استفاده پوست و مو بسیار حائز اهمیت می دانند، حتی بازیگران مشهور دنیا قبل از گریم از روغن آرگان برای جوان ماندن استفاده می کنند.
روغن آرگان برای مرطوب سازی، آبرسانی، نرم کنندگی و ترمیم پوست و مو مصرف می شود. این روغن به راحتی می تواند در سطح پوست و مو بدون چرب کردن جذب شود.

روغن ارگان ژیورل

خلاصه ایی از خواص روغن آرگان خالص ژیورل فرانسه :

– درخشان و جوان کننده پوست
– جلوگیری از پیری زودرس
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– تغذیه و رطوبت رسان پوست
– زیبا و براق کننده لب
– درمان آکنه و التهاب پوستی
– درمان ترک های پوستی
– درمان شکنندگی ناخن
– آنتی اکسیدان قوی
– درمان وزی و مجعدی مو
– ترمیم کننده موهای آسیب دیده
– درمان شوره سر
– رطوبت رسان مو

برای دیدن متن کامل و خرید روغن ارگان اینجا راکلیک کنید.

خارش سر در بارداری,خارش سر و ریزش مو,خارش سر کودک,خارش سر نوزاد,خارش سر و شوره,خارش سر و صورت,خارش سر و گردن,شوره سر چیست,شوره سر چرب,شوره سر نوزاد,شوره سر و ريزش مو,شوره سر کودکان,شوره سر درمان,,درمان شوره سر,روغن ارگان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید