09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان گیاهی ریزش موی هورمون در زنان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان گیاهی ریزش موی هورمون در زنان

ریزش مو ممکن است رخ دهد که غده تیروئید به درستی کار نکند. غده تیروئید غده پروانه ای است که در قسمت جلوی پایین گردن واقع شده است.

غده تیروئید باعث می شود هورمونهای تیروئید ، که بدن از آن برای انرژی استفاده می کند ، گرم بماند و اندام ها و ماهیچه ها به درستی کار کنند.

شایع ترین مشکلات مربوط به تیروئید ناشی از تولید غیر طبیعی هورمونهای تیروئید است. کم کاری تیروئید و یا کم کاری غده تیروئید، شامل مقادیر کافی هورمون تیروئید. پرکاری تیروئید یا یک تیروئید بیش فعال است که غده تیروئید هورمون زیادی تولید می کند.

وجود غده تیروئید بیش فعال یا کم تحرک ممکن است باعث ریزش مو در بعضی از افراد شود.

به طور معمول ، شرایط خود ایمنی شایع ترین دلایل سطح غیر طبیعی هورمون تیروئید است. به عنوان مثال ، بیماری هاشیموتو اغلب باعث کم کاری تیروئید می شود ، در حالی که بیماری گریوز معمولاً مسئول پرکاری تیروئید است .

در این مقاله ارتباط بین عملکرد تیروئید و ریزش مو را بررسی می کنیم. ما همچنین به گزینه های درمانی احتمالی و داروهای خانگی ریزش موهای مرتبط با تیروئید می پردازیم.

چه ارتباطی بین سلامت تیروئید و ریزش مو وجود دارد؟
ریزش مو یک علامت احتمالی کم کاری تیروئید یا پرکاری تیروئید است.
هورمون تیروئید نقش اساسی در رشد و نگهداری فولیکول های مو دارد. فولیکول ها جیب های کوچکی در زیر پوست هستند که از آن موها رشد می کنند. کم کاری تیروئید شدید یا طولانی مدت یا پرکاری تیروئید ممکن است منجر به ریزش مو شود.

ریشه های مو معمولاً کار ساخت مو را می چرخاند. به عنوان مثال ، ریشه های مو روی سر به طور معمول برای چند سال مو رشد می کنند و سپس استراحت می کنند.

هنگامی که بدن هورمون تیروئید بیش از حد و یا به اندازه کافی نداشته باشد ، می تواند “سیستم” را به حالت افلوژیوم تلوژن تکان دهد .

Telogen effluvium نوعی اختلال پوست سر است که ریشه مو خیلی زود وارد مرحله استراحت چرخه مو می شود. تا حدود ۷۰ درصد موهای پوست سر در طی وضعیت اسهال تلوژن ، طی حدود ۲ ماه از بین می روند.

هنگامی که شخصی یک نوع بیماری خود ایمنی داشته باشد ، آنها نسبت به سایر افراد بیشتر از سایرین احتمال ابتلا به دیگری را دارند. به عنوان مثال ، مبتلایان به بیماری هاشیموتو نیز ممکن است دچار آلوپسی اتوایمیون شوند که منجر به ریزش مو می شود. آلوپسی آرئاتا در یک الگوی موضعی تر باعث ریزش مو می شود.

ریزش مو همچنین یک عارضه جانبی احتمالی برخی از داروهای ضد تیروئید از جمله متیمازول و پروپیلتوریورسیل (PTU) است. پزشکان برای درمان تیروئید بیش از حد داروهای ضد تیروئید تجویز می کنند.

علائم ریزش موی تیروئید
برخی از ریزش مو کاملاً طبیعی است. مردم می توانند انتظار داشته باشند که به عنوان بخشی از چرخه رشد طبیعی مو ، روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ مو از بدن خود از دست بدهند.

افراد مبتلا به تلوژن افلوویوم اغلب متوجه می شوند که موهایشان به تعداد انگشت شماری بیرون می آید. معمولاً در پوست سر قابل توجه است اما می تواند روی هر قسمت از بدن مو تأثیر بگذارد.

شخصی که مبتلا به آلوپسی اتوایمیون است ممکن است متوجه شود که موهای گسسته و اغلب دایره ای از دست می دهند.

غیر معمول است که ریزش مو تنها علامت تیروئید بیش فعال و کم تحرک باشد.

سایر علائم رایج کم کاری تیروئید عبارتند از:

احساس سرما
افزایش وزن غیر قابل توضیح
خستگی
پوستی خشک تر از حد معمول
فراموشی
روحیه کم یا افسرده
یبوست
سایر علائم شایع پرکاری تیروئید عبارتند از:

عصبی بودن
تحریک پذیری
افزایش عرق کردن
ضربان قلب سریع
لرزش دست
اضطراب
خوابیدن دشوار است
نازک شدن پوست
موهای ریز یا شکننده
ضعف عضلانی
حرکات مکرر روده
کاهش وزن غیر قابل توضیح
خستگی
تورم در اطراف چشم ، بیرون زدگی گاه به گاه از چشم ، و “خیره شدن” (در مورد بیماری گریوز)
افرادی که غده تیروئید کم تحرک یا بیش فعال دارند نیز ممکن است در الگوهای قاعدگی خود ناهنجاری هایی را تجربه کنند.

شایان ذکر است ، ریزش مو و همچنین علائم بیش از حد و کم کاری تیروئید غیر خاص بوده و ممکن است به دلیل شرایط دیگر باشد. بنابراین ، فرد باید قبل از تشخیص پزشک ، پزشک خود را معاینه کند تا سطح تیروئید آنها بررسی شود.

درمان ریزش مو هورمونی 
درمان خانگی که برای این نوع ریزش میتوانیم عرض کنیم استفاده از لوسیون مو ژیورل هست . لوسیون ضد ریزش موی ژیورل فرانسه حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5 یک منبع واقعی انرژی برای مو بوده که قدرت و زندگی را به موی ضعیف بازمی گرداند. این لوسیون میکروسیرکولاسیون پوست سر را بهبود بخشیده و فعال می کند و پیاز مو را برای رشد موی سالم و قوی تحریک می کند.

لوسیون مو ژیورل

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

ریزش هورمونی مو در زنان,ریزش موی هورمونی,ریزش مو هورمونی مردانه,تیروئید ریزش مو,ریزش موی تیروئیدی,ریزش مو تیروئید درمان,تيروئيد ريزش مو,محلول ضد ریزش مو,لوسیون مو ژیورل 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید