09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
دلایل ریزش مو در سنین مختلف
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

دلایل ریزش مو در سنین مختلف

ریزش مو

ریزش مو در خانم ها بیشتر اتفاق می افتد.اگر فردی هستید که روزانه ۵۰ الی ۱۰۰ تار مو را از دست می دهید کاملا طبیعی هست. کم پشت شدن مو در خانم ها زمانی اتفاق می افتد که تعداد موهایی که رشد میکنند از موهای ریخته شده کمتر باشد. در واقع ریزش مو و کم پشتی مو به طور کلی از هم جدا یافته هستند ، در  اصطلاح پزشکی به  این نوع ریزش آلوپسی می گویند.

مراحل رشد مو

مرحله آناژن

این مرحله رشد مو هست و از دو الی هشت سال متغییر است.و در واقع این مرحله ۸۰ الی ۹۰ % رشد مو را شامل می شود.

مرحله کاتاژن

این مرحله  باعث تحلیل پیاز مو می شود  و تقریبا دو الی سه هفته ظول  میکشد .

مرحله  تلوژن

مرحله استراحت مو می باشد که بین دو الی چهار هفته طول  میکشد و در این مرحله پایانی مو شروع به ریزش می  کند.

بسیاری از مردم گمان میرند کخ کم پشتی و ریزش مو در مردان اتفاق می افتد اما بررسی ها نشان می دهد بیش از ۵۰ % خانم ها دچار ریزش مو هستند. هر خانمی می توانددچار ریزش مو شود اما خانم ها بالای ۴۰ سال ، خانم هایی که تازه زایمان کرده یا شیمی درمانی داشته و همچنین از رنگ مو های شیمیایی استفاده کرده اند ریزش شایع تر هست.

چندی از شایع ترین علت های ریزش مو، عبارتند از:

کم پشتی ارثی

کم پشتی مو در بالای سر میتواند ارثی باشد که همان الگوی ریزش موی زنانه یا آندروژنیک است.این نوع کم پشتی پس از قاعدگی که استروژن بدن کاهش مییابد تشدید میشود.

مدل موی نادرست از علت های ریزش مو:

بستن موها به شکلی که باعث کشیدن ریشه مو شود میتواند عامل کم پشتی مو باشد.این نوع کم پشتی طاسی کششی یا انقباضی نام دارد.اگر پیاز مو آسیب ببیند کم پشتی دائمی میشود.

استرس زیاد یا شوک دلیل ریزش مو زنان:

استرس، شوک و عواملی مانند کاهش وزن ناگهانی، عمل جراحی، بیماری یا بچه دار شدن میتواند کم پشتی موقت ایجاد کند. به این نوع کم پشتی تلوژن افلوویوم میگویند که در مرحله تلوژن اتفاق میافتد.

کم کاری تیروئید از دلایل ریزش مو:

بیماری تیروئید می تواند از علل کم پشتی مو ، ریزش ، خشکی و زیر شدن مو شود.این نوع طاسی زمانی که هورمون های بدن متعادل گردد به ارامی متوقف می گردد،اما در بعضی  از افراد حتی با درمان تیروئید و مصرف قرص لووتیروکسین ریزش ادامه  پیدا می کند.

سوتغذیه و ریزش مو

از علل دیگر ریزش مو میتوان به سوءتغذیه اشاره کرد.

رژیم لاغری

وقتی به بدن مواد مغذی نرسد مو دچار ریزش می شود .بسیاری از افراد به خصوص خانم ها برای لاغری رژیم های نامناسب را پیروی میکنندکه بدن دچار کمبود مواد غذایی شده و به ریشه مو آسیب می رساند.همچنین افرادی که گیاه خوار هستند چون اطلاعات کافی در مصرف مواد غذایی گیاهی ندارند دچار کمبود پروتئین، روی، آهن، ویتامین های گروه ب و اسید آمینه های مورد نیاز بدن می شود.

یائسگی و ریزش مو

با شروع دوران یائسگی پیاز مو دچار تحلیل شده و ریزش و کم پشتی می شود.

کمبود ویتامین گروه ب

کمبود این گروه از ویتامین اگر با استرس و قرص های ضد بارداری همراه باشد ریزش را چندین برابر می کند. برای اینکه این کمبود ویتامین ها جبران شود بهتراست از گوشت ، ماهی و سبزیجات و برخی از میوه ها استفاده کنید.

مصرف بعضی از داروها

داروهایی همچون قرص های استرسی و ضد افسردگی ، لیتیم ، ایبوپروفن باعث کم پشتی شده  به همین خاطر بهتر است مصرف آن ها را کمتر کنید.

ریزش مو با مصرف مواد شوینده

اگر جزو افرادی هستید که پشت سر هم موهایتان را شستشو می دهید و از شامپو قلیایی استفاده می کنید این روش باعث از دست دادن حجم زیادی از موهایتان می شود همچنین بهتر است از اتو و سشوار کشیدن موهایتان خودداری کنید.

روش پیشگیری و درمان ریزش مو با لوسیون دکتر رج

لوسیون ضد ریزش و رویش مجدد موی دکتر رج با فرمولاسیون جورجیا آمریکا جهت درمان ریزش موی ارثی و غیر ارثی و همچنین برای رویش مجدد موهای ریخته شده تجویز می شود. این لوسیون با مکانیسم تلفیقی مشتق آمینوکسیل ماینوکسیدیل(شبه ماینوکسیدیل) و گاما گلوتامیک اسید باعث کاهش فعالیت آنزیم ۵ آلفا ردوکتار می شود. این لوسیون با تحریک خون رسانی به پیاز مو و افزایش سلول های زایشی مو باعث رویش مجدد مو می شود.
لوسیون ضد ریزش و رویش مجدد مو دکتر رج اصلا باعث چربی و کثیفی روی مو نمی شود. همچنین قبل و بعد استفاده نیازی به آبکشی و شستشو ندارید. این لوسیون با کاهش التهاب های سلولی با فلاونوئیدهای گیاهی مثل کرستین و کاهش تاثیر شیمی درمانی بر پیاز مو باعث پرپشتی مو می شود. در این لوسیون با استفاده از مکانیزم stem cell ها در عصاره های گیاهی باعث حفظ پتانسیل تکوینی و تکثیر می شود.

معرفی قویترین محصولات ضد ریزش

لوسیون ضد ریزش مو فبریژن
برخی از خواص لوسیون ضد ریزش مو فبریژن فرانسه:
– درمان سریع ریزش مو
– تقویت کننده فوق العاده قوی ریشه مو
– تغذیه کننده فولیکول مو
– رفع قارچ و باکتری پوست سر
– جلوگیری و درمان سفیدی مو
– افزایش رشد مو
– درمان شوره و خارش سر
– مناسب برای درمان پسوریازیس سر
– درمان آلوپسی آره آتا
– درمان ریزش سکه ایی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– تهیه شده از عصاره های خالص گیاهان معتبر برای مو
– حاوی عصاره های رزماری، انگور فرنگی هندی، جوانه گندم، سدر، پرس سرد سیاه دانه، اسطوخدوس، پرس سرد هسته انگور و فندق
– حاوی زینک، بیوتین، ویتامین گروه ب و E
– ۵۰ میل

» برای مشاهده لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو فبریژن اینجا کلیک نمایید
ریزش مو در زنان,علت ریزش مو در زنان,درمان ریزش مو در زنان,درمان ریزش مو در زنان یائسه,علت ریزش مو در زنان بالای ۴۰ سال,انواع ریزش مو در زنان,علت خارش سر و ریزش مو در زنان,علت ریزش مو در زنان شیرده,علائم ریزش مو در زنان,علت ناگهانی ریزش مو در زنان,علت اصلی ریزش مو در زنان,علت ريزش مو در زنان,درمان ريزش مو در زنان,درمان ریزش مو زنان,ریزش مو در بارداری,ریزش مو هورمونی,ریزش موی شدید در زنان,ریزش مو در نوجوانی,ریزش مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید