09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
دو دقیقه ای لاغر شوید
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

دو دقیقه ای لاغر شوید

لاغری یکی از اهدافی است که بسیاری از مردم به دنبال آن هستند و همیشه سعی دارند خوش هیکل بوده و بدنی خوش فرم داشته باشند.

نرمش یکی از بهترین راه های کاهش وزن است و می تواند به شما کمک کند تا خیلی راحت و سریع کالری اضافی بدن را بسوزانید. برای آنکه بهترین نرمش ها را بدانید بهتر است با ما همراه شده و در ادامه بهترین نرمش های کالری سوز را ببینید.

این نرمش ها شاید ساده و آسان باشند اما توان زیادی از بدن شما می گیرند و وقت شما را نیز تنها در دودقیقه خواهند گرفت. در ادامه سه نرمش مهم را با هم مرور می کنیم:

** کشش شانه ها

اولین حرکت را از بالاتنه و شانه ها آغاز کنید. این نرمش می تواند عضلات پشت شما را تقویت کرده و همچنین بازوی شما را تقویت می کند. در این نرمش شما باید دست خود را تا حد امکان بکشید. هر بار دست خود را با دست دیگر قفل کنید و در حالت کشش ۱۵ ثانیه نگه دارید.

** بشین و پاشو

در یکی از بهترین حرکاتی که می توانید برای ازبین بردن چربی های بدنتان از آن استفاده کنید تنها به یک صندلی نیاز هست. روی یک صندلی بنشینید و حرکت نشست و برخواست را انجام دهید. در صورتی که صندلی نباشد پاهای شما دچار مشکل می شوند و ممکن است فشار به زانوی شما وارد شود. این حرکت را ۱۰ بار در طول ۳۰ ثانیه انجام دهید.

** عمق صندلی

یکی از حرکاتی که کمی سخت است ولی برای تمامی اعضای بدن مفید است “عمق صندلی” نام دارد. در این حرکت باید یک صندلی محکم پیدا کنید و دست های خودتان را روی لبه آن قرار دهیدسپس کمی دست ها را شل کرده و به پایین بروید و خودتان را میان زمین و هوا نگه دارید و سپس به حالت اول باز گردید.

تمامی این حرکات می توانند شما را به سمت لاغری حرکت دهند و این درحالی است که تنها در طول روز کمتر از دو دقیقه زمان شما را می گیرند. این ورزش ها را روزانه انجام دهید تا حداقل ۲۰۰ کالری از خوراکی های مصرفی تان کم شود.

ژل لاغری پرفکت فیت

برخی از خواص کلیدی ژل لاغری و درمان سلولیت پرفکت فیت:
– لاغر کننده شکم، پهلو، بازو و ران
– درمان سلولیت و چربی اشباع زیر پوست
– کمک به چربی سوزی و کاهش سایز
– مناسب استفاده در نواحی شکم، پهلوها ، باسن و ران و بازو
– حاوی عصاره مولکولی گیاه گلوسین ، عصـاره زنجبیل وحشـی
– حاوی عصاره گیاه گلوباریا و عصاره خالص کافئین
– تحریک بافت چربی جهت از بین بردن پیوند بین سلول های چربی
– کاهش قابل توجه حجم و ضخامت بافت چربی
– افزایش گردش خون زیر پوستی
– کمک به تخلیه مایعات محبوس میان بافتی
– کمک به بازسازی بافت پیوندی و افزایش سنتز الاستین
– کاهش جذب و رسوب چربی در بافت و جلوگیری از پیری سلولی
– مقابله با آثار سوء استرس های اکسیداتیو در بافت
– بدون حساسیت های پوستی و عوارض جانبی
– بدون هیچگونه رنگ ، عطر ، اسانس ، پارابن و مواد شیمیایی
– ۲۰۰ میل


برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

از بین بردن چربی شکم و پهلو با لیزر,از بین بردن چربی شکم با ماساژ,از بین بردن چربی شکم با داروی گیاهی,از بین بردن چربی شکم با لیزر,از بین بردن چربی شکم وپهلو,از بين بردن چربي شکم,از بین بردن چربی شکم با ورزش,از بین بردن چربی شکم با جراحی,از بین بردن چربی شکم با طب سوزنی,از بین بردن چربی شکم و پهلو,از بين بردن چربي شكم با داروهاي گياهي,30 نکته مهم برای از بین بردن چربی های شکم,,لاغری شکم و پهلو سریع,لاغری شکم و پهلو بدون ورزش,لاغری شکم در یک هفته,لاغری شکم و پهلو با ورزش,لاغری شکم با داروهای گیاهی,لاغری شکم با رازیانه,لاغری شکم با تردمیل,لاغری شکم و پهلوها,لاغری شکم بعد از زایمان,لاغري شكم,لاغری شکم در 10 روز,لاغری شکم در 20 روز,لاغری شکم در 2 هفته,لاغری شکم در 30 روز,ژل لاغری فروشگاه بزک,ژل لاغری جلبک و زنجبیل,ژل لاغری شکم و پهلو,ژل لاغری شکم سینره,ژل لاغری شکم لورال,ژل لاغری شکم گیاهی,ژل لاغری شکم پهلو,بهترین ژل لاغری شکم و پهلو,خرید ژل لاغری شکم و پهلو,ژل لاغری شکم خانگی,ژل لاغری سینره,ژل لاغری ماکاس,ژل لاغری خانگی,,ژل لاغری 3 روزه,ژل لاغری پنبه ریز,ژل لاغری موضعی,ژل لاغری شونیز,ژل لاغری حکیم تهرانی,ژل لاغری گیاهی,ژل لاغری موضعی سینره,ژل لاغری 3 روزه شرکت لوتوس,ژل لاغری فروشگاه 5040 , قویترین,بهترین,ژل لاغری,زنجبیل و جلبک دریایی,ماکاس,از بین بردن چربی شکم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید