09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
راههای جذاب شدن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

راههای جذاب شدن

آیا جذابیت و گیرایی دارید؟؟؟ 

دقت کرده اید که بعضی افراد همان لحظه ای که وارد اتاق می شوند اتاق را روشن می کنند . حضور آنها به تنهایی می تواند توجه یک جمع شلوغ را که خیلی هم مشغول هستند جلب کند حتی قبل از اینکه کلمه ای حرف بزنند.

کسانی که این نوع گیرایی وجذابیت را دارا می باشند گفته میشود که “افرادی که حضورشان زود معلوم می شود ” هستند.

رسیدن به موفقیت همیشه ذهن مردم را درگیر کرده است.

آنها میتوانند مشتری یا پرس شما یا شخصی که شما با او نتورک کار می کنید باشد.اما آنها هر کس میتوانند باشند،هر چقدر شما جذابتر به نظر برسید برای شما آسانتر خواهد بود که به سرعت یک رابطه ی دوستی پایدار برقرار کنید. به یاد داشته باشید ،دقت کنید که این افراد می توانند همان هایی باشند که در مورد شما یک  کلمه میگویند.

چطور میتوانید جذابیت و گیرایی خود را افزایش دهید :

حرکات اعضای بدن شما

اعضای شما هر دقیقه هزاران سیگنال ارسال میکند،دائماافکار شما و احساس شماسیگنالهایی بیرون میدهند برای هر کسی تا آن را دریافت کند.

حرکات اعضای شما باید در تن صدای شما وقتی که حرفی میزنید باشد.

برای مثال اگر در مورد چیزی که برای شما خوشحال کننده است حرف میزنید این باید در حرکات وحالات شما جلوه گر باشد.

تن صدای شما

تن صدای شما از فهم شما هم مهمتر است آن میتواند جلوه گر اعتماد به نفس درونی شما باشد و به دیگران القا کند که از شما پیروی کنند. درجه اعتماد به نفس درونی شما در تن صدای شما برنامه ریزی شده است که همچنین حالت روانی و جو شما را تعیین میکند.

این ویژگی مهم یعنی گفتگوی هر روزه خیلی قدرتمند است که میتواند شما را به قله ی موفقیت نزدیکتر کند.

توانایی ارتباط شما

افراد که گیرایی دارند خیلی در توانایی ارتباط برقرار کردنشان با هوش هستند به وسیله ی این توانایی که آنها افراد دیگر را مجبور میکنند که اهمیت موضوع را جدی بگیرند و موضوع را با ارزش نشان میدهند.

یکی از شرایط جذاب بودن این است که کاری میکنند که فرد احساس خوبی ،احساس با ارزش بودن و شاد بودن داشته باشد.

شما زمانی میتوانید به این برسید که افراد دیگر هر بار که شما را میبینند احساس خوبی را به شما داشته باشند.

شور و شوق شما

افراد جذاب افرادی با شور و شوق هستند. این بر روی شنوندگان شما تاثیر خواهد گذاشت و بدون آن جذابیت شما خود را نشان نخواهد داد.

این را در ذهنتان نگاه دارید که با قدرتمند کردن دلیلتان می توانید خواسته هایتان را تحقق بخشید. شما شاید این ضرب المثل را شنیده باشید ” حرف ارزان است ، عمل از کلمه بلند تر حرف می زند” این اصلی است که در گیرا بودن درست است.

اعتماد به نفس شما

مردم معمولا به افرادی که احساس اعتماد به نفس داشتن را از خود بیرون میدهند جذب می شوند. کسانی که گیرایی و جذابیت دارند خیلی خیلی به خودشان اعتماد و ایمان دارند مخصوصا در مورد کاری که انجام میدهند. 

درجه ی اعتماد به نفس شما معمولا در شجاعت و علاقه ی شما برای انجام هر چیزی  که برای رسیدن به هدفی که به آن ایمان دارید ضروری است خلاصه شده است.

متن بالایی را هر روز به تدریج انجام دهید برای بالا بردن افکار مثبت که به شما کمک خواهند کرد به طرف جذاب کردن خود واهداف قدزتمند شخصی خود حرکت کنید.


09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید