09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
راه آسان و موثر برای داشتن پوستی زیبا
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

راه آسان و موثر برای داشتن پوستی زیبا

زیبایی پوست

در حالی که همه رویای داشتن پوستی سالم و شاداب را دارند ، اما ممکن است برای بعضی از افراد دور از دست باشد. سبک زندگی شلوغ، کم خوابی، آلاینده های محیطی و تغییر فصول، پوست ما را خراب می کند و آن را کدر، بی روح و مستعد آسیب می کند. اما نگران نباشید، زیرا ما چند درمان خانگی آسان و موثر برای پوست زیبا را به شما پیشنهاد میکنیم که هدف آنها التیام، ترمیم و جوان‌سازی صورت شماست. بیایید پوستی لطیف، صاف و بی عیب برای شما هدیه دهیم که پیری را به تاخیر می اندازد – پوستی که در طول سال نرم، درخشان و آبرسان است.

۱٫پوستتان را مرطوب نگه دارید .

در طول روز ۷ لیوان اب بنویشید

آب جزء اصلی سلول ها و بافت های ما است و نقش حیاتی در تعادل فیزیولوژیکی طبیعی دارد. نوشیدن به اندازه و کافی آب از بسیاری جهات برای کل بدن مفید می باشد .

از نظر علمی ثابت شده است که هیدراته نگه داشتن بدن با نوشیدن آب کافی ممکن است تأثیر مطلوبی بر پوست شما داشته باشد. نوشیدن آب کافی به بدن کمک می کند تا سموم را دفع کند و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد
همچنین ممکن است به بهبود افتاب سوختگی و کاهش پف پوستی کمک کند ، پوست هایی که بسیار حساس و مستعد اکنه هستند می توانند از روش نوشیدن آب برای درمان استفاده کنند.

۲٫ مقداری عشق به روده خود نشان دهید

زیبایی واقعی هرگز به عمق پوست نیست. برای داشتن پوستی درخشان و زیبا باید از درون سالم باشید. مطالعات نشان داده اند که افزایش تنوع میکروبی در روده می تواند به سلامت پوست منجر شود. و روده ناسالم می تواند به شکل آکنه و اگزما خود را نشان دهد .
برای داشتن پوست بهتر، توصیه می شود که روی بهبود سلامت روده خود بیشتر دقت کنید. استفاده از غذاهای فرآوری شده، شکر سفید و الکل را محدود کنید و میوه ها و سبزیجات تازه را برای داشتن رود و پوست سالم استفاده کنید.

۳٫ ضد آفتاب را فراموش نکنید!

محافظت از پوست در برابر اثرات مضرر خورشید به حقظ جوانی و نرمی و سلامتی پوستان کمک میکند.به خاطر داشته باشیم که همه ضد افتاب ها اثرات درمانی یکسانی ندارند، سعی کنید برای محافظت روزانه از پوستتان در برابر اشعه های مضر خورشید از ضد افتاب بر پایه مواد معدنی استفاده کنید.

تنها دو ماده فعال در ضد آفتاب معدنی وجود دارد: اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم. اکسید روی تنها ماده فعال در کرم ضد آفتاب است که از طیف وسیعی محافظت می کند . بنابراین، هنگامی که در حال خرید ضد آفتاب معدنی هستید، حتماً ضد آفتابی بخرید که فقط حاوی اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم به اضافه اکسید روی برای پوشش وسیع الطیف باشد.

۴٫ در رژیم غذایی از کلاژن استفاده کنید.

کلاژن بیشترین پروتئین در بدن انسان می باشد و یک واحد سازنده اصلی عضلات، استخوان، پوست و رباط ها هست. ذخایر طبیعی کلاژن بدن ما با افزایش سن کمتر می شود.

۵٫ لایه برداری برای از بین بردن سلول های مرده پوست

اگر می خواهید پوستی صاف و درخشان داشته باشید، لایه برداری خیلی اهمیت دارد . لایه‌برداری به حذف لایه‌های سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند تا پوستی روشن‌تر و شاداب‌تر در زیر آن ظاهر گردد . لایه برداری سبک یک یا دو بار در هفته با یک محصول ملایم به صورت شما درخشندگی جوانی هدیه می دهد.

ما برای شما اسکراب زردالو ژیورل رو توصیه میکنیم

۶٫ چربی های سالم و دوستدار پوست بخورید.

بین کیفیت رژیم غذایی و وضعیت پوست شما توازن وجود دارد. حتما غذاهای غنی از مواد مغذی می خورید که سرشار از چربی های خوب هستند که سلامت پوست را تقویت می کنند . مصرف نکردن چربی های سالم به اندازه کافی می تواند پوست شما را خشک و خشک کند.

غذاهایی مانند آجیل، دانه‌های کتان، نارگیل، دانه‌های چیا، زیتون و آووکادو سرشار از چربی‌های سالم هستند که می‌توانند توانایی بدن شما را برای ساختن غشای سلولی قوی که برای محافظت از پوست در برابر آسیب‌های محیطی ضروری هستند، افزایش دهند.

۷٫ پوست خود را ماساژ دهید .

ماساژ صورت بعد از یک روز کاری سخت میتواند ارامش خوبی برای شما بدهد. علاوه بر این باعث زیبایی و شفافیت پوستتان می شود چون گردش خونی را بیشتر میکند.

۸٫ مرطوب کننده استفاده کنید .

مرطوب کردن پوست احتمالاً مهمترین مرحله در روتین مراقبت از پوست شما باشد . هیدراته نگه داشتن پوست مانع از ضعیف شدن و آسیب دیدن سد محافظ پوست می شود که منجر به کم آبی بدن می گردد . با مرطوب کردن منظم پوست خود با یک محصول مناسب، حتی می توانید بروز چین و چروک را به تاخیر اندازید .

۹٫ همیشه با اب سرد پوستتان را بشورید.

شستن صورت با آب خیلی داغ، روغن های طبیعی را که پوست شما را مرطوب و انعطاف پذیر نگه می دارد، از بین می برد. آب داغ پوست شما را خشک کرده و می تواند تعادل ظریف میکروبیوم آن را با اختلال مواجه کند

از طرف دیگر، آب سرد بدون از بین بردن روغن های طبیعی یا کشتن باکتری های دوستی که آن را سالم نگه می دارند، پوست شما را تمیز می کند. آب سرد همچنین به بستن منافذ پوست کمک می کند و باعث می شود پوست شما سفت تر شود. اگر در مناطق سردسیر زندگی می کنید، برای شستن صورت خود از آب ولرم استفاده کنید.

۱۰٫ سیگار را ترک کنید

مطالعات ثابت کرده اند که دود تنباکو می تواند تولید کلاژن را با اختلال مواجه کند و روند پیری پوست را سرعت بخشد . این منجر به تجمع رادیکال های آزاد مضر می شود و حتی احتمال سرطان پوست را بیشتر کند . اگر عادت سیگار کشیدن دارید، اگر می خواهید پوستی زیبا و درخشان دارید، سیگا را ترک کنید.

کرم ضدآفتاب بیزانس فرانسه

برخی از خواص ضدافتاب بیزانس فرانسه:

– ابرسانی ۲۴ ساعته به دلیل پیشگیری از هدر رفتن آب از طریق اپیدرم و گلیسیرین
– فاقد چربی واقعی برای نوع ضدافتاب پوست چرب
– بسیار سبک، سبکترین ضدآفتاب کرم پودری با قابلیت جذب بالا به دلیل عدم استفاده از روغن های سنگین و کومدوژنیک
– مقاومت SPF محصول در برابر آب به دلیل تکنولوژی WATER RESISTANCE
– هایپوآلرژنیک، دارای تست های کلینیکی
– قابل استفاده دور چشم، دارای تست های کلینیکی چشمی
– مقاوم در برابر تعریق و کاور ۱۲ ساعته، کاور کامل چین و چروک، انواع لک، جای جوش، تتو و حتی لک های ویتیلیگو
– ۴۰ میل
» برای خرید کرم ضدآفتاب بیزانس اینجا کلیک نمایید

کرم ضد آفتاب ضد لک اکواریوس
برخی از خواص کرم ضدافتاب ضدلک اکواریوس:
– حفاظت کننده بسیار کارآمد دربرابراشعه UVA – UVB
– پیشگیری از ایجاد لک، روشن کننده و آنتی اکسیدان قوی
– کمک به درمان لک از طریق مهار آنزیم تیروزیناز با داشتن آربوتین
– کمک به درمان جوش بخاطر داشتن عصاره درخت چای
– روشن کننده و مکمل درمان انواع لک در انواع پوست
– محافظت کننده دربرابر رادیکال آزاد
– ضد تعریق، بسیار سبک (TOUCH DRY)، پخش آسان و جذب سریع
– مناسب خانم ها و آقایان
– بدون ماندگاری اثار چربی یا سفیدی روی پوست
– قابل استفاده بعنوان پرایمر
– بدون رنگ
– ۵۰ spf
– فرمولاسیون سوئیس
» برای خرید کرم ضدافتاب اکواریوس اینجا کلیک نمایید

کرم ضد آفتاب بی رنگ بیکن


برخی از خواص کرم ضد آفتاب بی رنگ بیکن
– حداکثر حفاظت از پوست
– بی رنگ با جذب سریع بدون بجا گذاشتن سفیدی رو پوست
– پیشگیری از آفتاب سوختگی، لک و کک و مک
– غیر کومدون زا، ضد جوش و درمان منافذ باز
– مناسب آقایان و خانم ها
– استفاده بهترین مواد آلمانی
– SPF 30
– ۵۰ میل
» برای خرید ضد آفتاب بی رنگ بیکن اینجا کلیک نمایید

جوش چرکی,درمان جوش چرکی,ترکاندن جوش چرکی,,درمان جوش چرکی صورت,علت جوش چرکی صورت,علت جوش چرکی,درآوردن جوش چرکی,علت جوش چرکی سينه زنان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید