09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
راه درمان سیاهی زیر بغل
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

راه درمان سیاهی زیر بغل

 

 

آیا از تیرگی ناحیه تناسلی و زیر بغل خود رنج می برید ؟ و نمی توانید در مجالس لباس های باز بپوشید ؟ اگر به دنبال روش هایی سریع  برای درمان تیرگی بدن خود هستید با ما همراه شوید .

استفاده از تیغ

تیره شدن بدن می تواند علل زیادی داشته باشد که مهم ترین آن استفاده از تیغ است. وقتی که شما برای از بین بردن موهای زیر بغل، از تیغ برای تراشیدن آنها استفاده می‌کنید، شما در واقع مو را از سطح پوست می‌تراشید و ریشه آن همچنان در زیر پوست شما باقی می‌ماند. شاید مو در ظاهر از بین رفته باشد، اما در زیر پوست شما همچنان وجود دارد و از آنجا که پوست زیر بغل بسیار نازک است، وجود این موها باعث تیره به نظر رسیدن زیر بغل شما می‌شود. استفاده از تیغ همچنین باعث می‌شود موهاضخیم‌تر شوند که همین امر نیز سیاهی زیر بغل را افزایش می‌دهد.

لایه های مرده

از دیگر علل تیره شدن زیر بغل می توان به سلول های مرده اشاره کرد، وقتی که بیش از اندازه عرق می کنید و باکتری ها در زیر بغل تجمع می کنند و تیرگی را به وجود می آوردند بنابراین بهترین روش این است که زیر بغل خود را با لیف و صابون به خوبی بشویید.

برای مشاهده محصولات درمان تیرگی ناحیه تناسلی اینجا کلیک نمایید

درمان سیاهی زیر بغل و کشاله ران,درمان سیاهی زیر بغل با لیزر,درمان سیاهی زیر بغل گیاهی,راه درمان سياهي زير بغل,درمان لکه سیاه زیر بغل,رفع سیاهی زیر بغل و کشاله ران,درمان تیرگی زیر بغل و کشاله ران,رفع سیاهی زیر بغل+گیاهی,درمان سیاهی زیر بغل با زعفران,درمان سیاهی زیر بغل در خانه,درمان سیاهی زیر بغل با جوش شیرین,درمان سیاهی زیر بغل و ناحیه تناسلی,جلوگیری از سیاهی کشاله ران,جلوگیری از تیره شدن کشاله ران,کرم رفع تیرگی والنسی,ژل سفید کننده بدن صابون سیاه ,پن سفید کننده بدن,پن روشن کننده ناحیه تناسلی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید