09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
راه های جلوگیری از جوش در تابستان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

راه های جلوگیری از جوش در تابستان

در این مقاله، به بررسی راهکارهای تغذیه سالم برای جلوگیری از جوش در تابستان اشاره می کنیم. از مصرف مواد غذایی سالم و غنی از ویتامین‌ها و مواد مغذی گرفته تا مصرف آب کافی و استفاده از محصولات طبیعی برای مراقبت از پوست، در این مطلب به تمام جنبه‌های تغذیه سالم و پیشگیری از جوش در تابستان خواهیم پرداخت.
تابستان فصلی هست که بر روی پوست شما با ایجاد آکنه به همراه هست. بنابراین، این فصل نیاز به توجه و مراقبت ویژه نسبت به پوست دارد. گرما باعث تشدید آکنه می گردد که باعث التهاب می شود. آکنه به این دلیل است که غدد چربی تولید کننده روغن در تابستان به دلیل افزایش گرما باعث انسداد منافذ پوستی بیش از حد فعال می گردد، و در نتیجه باعث روغنی تر شدن پوست می شود.
آکنه همچنین نشانه‌ از یک بیماری هورمونی هست البته این مورد در زنان محدود ب فصل تابستان نیست.

پیشگیری از جوش در تابستان:

غذاهایی که باعث ایجاد آکنه میشود را مصرف نکنید این در حالی هست که به علت افزایش گرمای تابستان شروع به خوردن بستنی ، نوشابه های خنک کننده و شیرین میکنیم و این امر باعث افزایش اکنه ها می گردد. از غذاهای آکنه زا اجتناب کنید. کربوهیدرات های تصفیه شده بدترین علت برای آکنه تابستانی میباشد بهتر است از شکلات، نان، کیک و غذاهای سرخ شده دوری کنید.
غذاهایی که باعث ایجاد یبوست می شوند را مصرف نکنید. آکنه در بزرگسالان اغلب نشانه ای است که نشان می دهد دستگاه دفع به طور طبیعی کار نمی کند. سعی کنید غذاهای غنی از فیبر مانند میوه ها و سبزیجات را در رژیم غذایی خود جای دهید. سعی کنید از غذاهای چرب و فست فود استفاده نکنید و به جایگزین از برنج قهوه ای و سبزیجات و اب فراوان استفاده کنید .

پاکسازی مناسب پوست

اگرپوستتان زیاد عرق می کند، حداقل دو بار در روز صورت خود را با شوینده های ملایم بدون الکل شستشو دهید. حتی مراقب محصولات ارایشی خود باشید.
اگر در طول روز در معرض آفتاب بودید،بهتر است برای ارامش پوستتان از چای کیسه ای بابونه استفاده کنید.

چگونه از آفتاب سوختگی جلوگیری کنیم

گذراندن زمان در خارج از منزل و زیر نور خورشید قطعا باعث آفتاب سوختگی می گردد. خطر ابتلا به سرطان پوست و علائم پیری زودرس را بالا میبرد. برای بیرون رفتن حتما از ضد افتاب و لباس مناسب اسفاده کنید .
لباس های سبک بپوشید و با لباس مناسب خود را پوشش دهید معمولا لباس های گشاد و سفید توصیه می شود .
بهتر است برای محافظت از پوست اطراف چشم از عینک افتابی استفاده کنید این کار حتی چشم ها را در برابر اشعه UVA و UB محافظت میکند.
از کرم مرطوب کننده استفاده کنید و حداقل در روز ۸ لیوان اب میل کنید ، در واقع اب کالری ندارد و حتی باعث کاهش وزن نیز می شود.

اسکراب لایه بردار زردالوی ژیورل فرانسه
برخی از مزایای اسکراب لایه بردار ویتامینه زردالوی ژیورل فرانسه:
– اسکراب ایده آل برای پاکـسازی حرفه ای پوست
– لایه برداری سریع و عالی
– غنی از ویتامین ها A,C
– صاف کننده پوست
– روشن کننده قوی پوست
– درمان لک و کک و مک پوستی
– جوان سازی پوست
– ضد پیری زود رس پوست
– درمان جوش های زیرپوستی(سفید و سیاه)
– درمان گودی های سطحی
– درمان منافذ باز پوست
– مناسب انواع پوست
– از بین برنده لایه های مرده پوست
– مکمل درمان ترکهای پوستی
– شاداب کننده پوست
» برای خرید اسکراب زردالو ژیورل اینجا کلیک نمایید

جوش صورت,علت جوش صورت,درمان جوش صورت,ماسک برای جوش صورت,درمان سریع جوش صورت,پماد برای جوش صورت,درمان جوش صورت فوری,درمان جای جوش صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید