09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
راه های جلوگیری از لک بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

راه های جلوگیری از لک بارداری

اگر لکه ها ، قهوه ای ، لکه های پوستی روی پیشانی ، لب فوقانی و گونه های خود مشاهده کرده اید ، این ملاسما یا تیرگی پوست در دوران بارداری است. و ۵۰ تا ۷۵ درصد مادران باردار دچار این به اصطلاح “ماسک بارداری” می شوند.

چرا این لکه های تیره روی صورت من ظاهر می شوند؟

هورمون های شما باعث می شوند که ملانوسیت ها ، سلول هایی که رنگدانه های پوست شما را ایجاد می کنند ، مقدار زیادی ملانین از بدن خارج شود. اما این بار فقط هورمون ها نیستند که مقصر هستند. تحقیقات اخیر نشان می دهد که عوامل محیطی مانند آفتاب و گرما ممکن است بر ملاسما نیز تأثیر بگذارد.

رنگدانه های لک بر روی شکم نشانه چیست ؟

آن خط را linea nigra می نامند . این ملاسما نیست ، اما ناشی از همان تحریک هورمونی است. همانطور که بعضی اوقات روی صورت شما ایجاد می شود ، سلولهای رنگدانه ای پوست روی بدن شما ملانین بیشتری تولید می کنند. برخی از زنان ممکن است متوجه تیرگی پوست در آرئولاس ، در چین های پوست یا در مکان هایی که اصطکاک مانند زیر بازوها یا بین ران ها وجود دارد ، شوند.

ملاسما چه زمانی شروع می شود و چه مدت طول می کشد؟

ملاسما می تواند از سه ماهه اول شروع شود و در طول بارداری ادامه یابد. اما نگران نباشید: برای بیشتر خانم ها تاریکی بعد از تولد یا بعد از شیردهی کمرنگ می شود. در صورت ادامه ، گزینه های درمانی در دسترس است.

آیا می توانید از ابتلا به ملاسما جلوگیری کنید و آیا می توانید آن را درمان کنید؟

شما نمی توانید وراثت یا هورمون های خود را تغییر دهید ، بنابراین نمی توانید از ملاسما جلوگیری کنید. اما روش هایی وجود دارد که باعث می شود بیشتر از این تیره نشود. پزشکان توصیه می کنند در استفاده از ضد آفتاب با SPF 30-50 کوشا باشید ، همچنین توصیه می کند اگر در خارج از خانه ورزش می کنید یا در آب و هوای گرم زندگی می کنید با تمام توان سعی کنید سایه بمانید و خونسرد باشید. یک رژیم غذایی سرشار از فولات و غذاهای غنی از روی نیز ممکن است به ملاسما کمک کند.

برای درمان لک بارداری بهتر هست از سرم ضد لک اربوتین استفاده کنید .سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی آربوتین ژیورل فرانسه، انواع لک ها اعم از ملاسما، کبد، لک بارداری، آفتاب، افزایش سن، جای جوش، کک و مک و… را بعلت داشتن آربوتین، کمپلکس روشن کننده و AHA گیاهی درمان می کند. این سرم حاوی دو ترکیب ضد لک جدید با تاثیر عالی و بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین می باشد. آربوتین که یک گلیکوزید موجود در گیاهان بیربری BEARBERRY، شیرین بیان و توت هست که روشن کننده‌ی طبیعی پوست می‌باشد. آربوتین فعالیتهای تیروزیناز، یعنی آنزیم درگیر در سنتز ملانین را خنثی کرده، بطوریکه در جهت روشن ساختن نواحی تیره‌ی پوست عمل می‌کند. این سرم با مهار آنزیم تیروزینار ۱ و تیروزینار ۲ باعث درمان لک پوستی می شود. این سرم فاقد هیدروکینون می باشد که لک را بدون بازگشت درمان می کند.

سرم ضد لک اربوتین

برخی از خواص سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین ژیورل:
– عصاره غلیظ از آربوتین، ویتامین C و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان جای لیزر، میکرودرم، کرایوتراپی و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– بدون هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– بدون قرمز کردن پوست
– بدون نازک کردن پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره

برای دیدن متن کامل و خرید سرم ضد لک اربوتین اینجا را کلیک کنید .

ضد لک قوی,ضد لک,لک بارداری,لک بارداری روی دست,لک بارداری چه رنگیه,لک بارداری و جنسیت جنین,لک بارداری و تعیین جنسیت,لک بارداری و درمان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید