09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
راه های جوان ماندن پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

راه های جوان ماندن پوست صورت

 

احتمالا درباره سه راه اصلی اطمینان از سلامت، زیبایی و جوانی پوست، یعنی محافظت از پوست دربرابر آفتاب، سیگار نکشیدن و ترک سیگار و رژیم غذایی سالم و تاثیر این سه عامل بر سلامت و زیبایی پوست شنیده‌اید. بعلاوه موارد ذکر شده، طیف گسترده‌ای از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها نیز قادر به بهبود سلامتی و کیفیت پوست و در نتیجه زیبایی پوست صورت و بدن شما می باشند. در مقاله امروز راستینه به بررسی این مکمل ها که به زیبایی و سلامت پوست صورت و بدن کمک می کنند، می پردازیم.

ویتامین C و ویتامین E در جلوگیری از پیری زودرس

تحقیقات نشان می دهند که ویتامین Cویتامین E به محافظت از پوست دربرابر آسیب های آفتاب به پوست و سرطان پوست کمک می نماید و حتی ممکن است، بعضی از رنگ رفتگی ها و چروک های پوستی را درمان نمایند. این آنتی اکسیدان ها با افزایش سرعت سیستم بازسازی پوست و با مهار آسیب های بیشتر به زیبایی پوست کمک می نمایند.

کو آنزیم Q10 برای زیبایی شما

کوآنزیم Q10 یکی از انواع آنتی اکسیدان های طبیعی درون بدن بوده که به رشد سلول ها و محافظت از آنها در برابر نابسامانی های سرطان کمک می نماید.  بنظر می رسد که کاهش سطح طبیعی کوآنزیم Q10 که در بزرگسالی و پیری رخ می دهد، با پیرشدن پوست در ارتباط است. یکی از تحقیقات اخیر نشان می دهد که کوآنزیم Q10 برروی پوست به کاهش وقوع چین و چروک برروی پوست کمک می نماید.

اما وقتی روند این ویتامین ها در پوست کم شود چه باید کرد ؟ پیشنهاد ما برای شما استفاده از محصولات زیر می باشد که به صورت کاملا بهداشتی و گیاهی و دریایی تهیه شده اند می پردازیم .

برای دیدن محصولات جوان کننده پوست و خرید اینجا را کلیک کنید.

ضد پیری پوست,ضد پیری دست,ماسک ضد پیری,گیاهان ضد پیری,جلوگیری از پیری پوست دست,جلوگيري از پيري پوست,جلوگیری از پیری زودرس پوست,پیشگیری از پیری پوست,پیشگیری از پیری پوست صورت,جلوگیری از پیری پوست صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید