09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
راه های شادابی پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

راه های شادابی پوست صورت

بعضی از پوست ها به هر دلیلی دچار افتادگی و کسلی می شوند ،قطعا این مشکل به دلیل کمبود بعضی از ویتامین های مورد نظر پوست و کمبود آبرسانی می باشد.

پوست قلب دوم ما می باشد و حکم جلد بدن هست چون بدن را در برابر مشکلاتی چون سرما و گرما ، نور خورشید و … محافظت می کند .

آبرسانی پوست یکی از بهترین فاکتورها برای محافظت از پوست و در نهایت زیبایی روز افزون شما می باشد. اگر پوستتون مرطوب نباشد به هیچ عنوان کرم های آرایشی و بهداشتی نمی تواند به خوبی بر روی  پوستتان تاثیر بگذارد. پس اگر میخوایید پوستتان همیشه آبرسانی  مورد نظر را داشته باشد بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید.

هم ویتامینه کنید هم آبرسانی 

برای اینکه پوست شما در زمان کاهش رطوبت مقاومت خوبی از خود در برابر ایجاد ترک و در نهایت چین و چروک‌ها نشان دهد، نیاز است از منبع غنی تغذیه شده باشد. مواد معدنی اصلی و مفید پوست از جمله کلسیم، منیزیم، ویتامین C، E و ۵B مهم‌ترین منابع ترمیم و رطوبت‌رسانی پوست هستند. که در ادامه برایتان نمونه هایی از کرم های حاوی این ویتامین ها را معرفی خواهیم کرد.

پوست هرگز نمی خوابد

شما در طول شب می خوابید اما به هیچ وجه پوستتان نمی خوابد. درست است که پوست در زیبایی هر فرد بسیار حائز اهمیت است اما در واقع کار محافظت در برابر آلودگی هوا ، نور خورشید و .. را نیز به عهده دارد. برای اینکه پوست‌تان بتواند وظیفه‌اش را به نحو بهتری انجام دهد توصیه می‌کنیم که با مواد پاک‌کننده تمامی سلول‌های مرده و آلودگی‌هایی که در طول روز بر پوست‌تان انباشته شده‌اند را بزدایید سپس قبل از خواب از کرم های آبرسان مناسب استفاده کنید.

اگر جزو کسانی هستید که به دنبال زیبایی و محافظت از پوست خودتان هستید و می خواهید شادابی را به پوستتان هدیه بدهید بهتر است از محصولات زیر استفاده کنید.

کرم ابرسان ژیورل

برخی از خواص کرم آبرسان و ترمیم کننده قوی پوست ژیورل:
– کرم تسکین دهنده و آرام بخش پوست(سوتینگ)
– حاوی عصاره جو دوسر، روغن جوجوبا و ویتامین E
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– آبرسان عمقی پوست
– ترمیم کننده قوی پوست
– التیام بخش و ضد خارش پوست
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست
– رفع قرمزی و التهاب پوستی
– مناسب در درمان های پوست مستعد اگزما و درماتیت
– مناسب صورت و بدن، برای ترمیم زخم، بخیه، انواع بریدگی ها، شقاق نوک سینه، درماتیت
– مناسب انواع پوست خشک، مختلط و چرب


برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید


برای مشاهده تمامی محصولات جوان ساز اینجا کلیک نمایید

آبرسان پوست,آبرسان پوست صورت,آبرسان پوست چرب,آبرسان پوست گیاهی,آبرسان پوست طبیعی,آبرسان پوست خوب,ابرسان پوست خشک,شاداب كردن پوست صورت,شاداب كردن پوست,روشهاي شاداب كردن پوست,راههاي شاداب كردن پوست صورت,روش شاداب كردن پوست,روشهاي شاداب كردن پوست صورت,مرطوب کننده پوست خشک و حساس,بهترین مرطوب کننده واسه پوست خشک,کرم مرطوب کننده پوست خشک,مرطوب کننده برای پوست خشک,مرطوب کننده قوی پوست خشک,مرطوب کننده پوست چرب خوب,مرطوب کننده پوست چرب اون,مرطوب كننده پوست چرب,مرطوب کننده پوست چرب

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید