09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
رفع اسکار بلفاروپلاستی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

رفع اسکار بلفاروپلاستی


بلفاروپلاستی (جراحی پلک)

بلفاروپلاستی (جراحی پلک) روشی است که برای درمان افتادگی پلک استفاده می شود . در طی این نوع جراحی پلاستیک، پزشک پوست، ماهیچه و گاهی چربی را که ممکن است باعث افتادگی ناحیه اطراف چشم شما شود، برمی دارد.

کاندیدای خوب کیست؟

جراحی پلک در درجه اول توسط افرادی انجام می شود که به دنبال درمان های ضد پیری هستند. افتادگی پوست اطراف چشم بخشی طبیعی از افزایش سن است، اما اگر شروع به آزاردهنده شدن چنین عوارضی کنید، ممکن است این نوع جراحی را در نظر بگیرید. اگر کاندیدها دارای کیسه های قابل توجهی در زیر چشم هستند یا اگر ابروهایشان شروع به افتادگی کرده است، به دنبال بلفاروپلاستی نیز هستند.

برای برخی افراد، بلفاروپلاستی فراتر از نگرانی های زیبایی است. اگر بینایی شما تحت تاثیر افتادگی پوست باشد، ممکن است کاندیدای خوبی برای این روش باشید. برخی از افراد ممکن است شکایت داشته باشند که وقتی به بالا نگاه می کنند توسط پوست آویزان مسدود شده است.

برای کاهش خطر عوارض، اگر سیگار نمی کشید یا بیماری مزمنی دارید که می تواند بر بهبودی شما تأثیر بگذارد، ممکن است کاندیدای خوبی باشید.

آماده سازی
آمادگی برای جراحی پلک پیچیده است. ابتدا به یک مشاوره اولیه با جراح پلاستیک نیاز دارید تا در مورد نگرانی های خود و نتایج مورد نظر برای پلک های خود صحبت کنید. همچنین باید از جراح خود در مورد اعتبار و تجربیاتش در مورد این نوع جراحی بپرسید.

قبل از انجام این روش، جراح شما باید آزمایشاتی را انجام دهد. یک معاینه فیزیکی برای مشاهده و اندازه گیری چشمان شما انجام می شود. آزمایش بینایی و اشک نیز انجام می شود. در نهایت، پزشک از پلک های شما عکس می گیرد تا به پزشک در طول عمل کمک کند.

احتمالاً از شما خواسته می شود که مصرف هر چیزی که خطر خونریزی را افزایش می دهد را متوقف کنید، مانند ایبوپروفن (ادویل، موترین) یا وارفارین. همچنین باید چند هفته قبل از بلفاروپلاستی سیگار را ترک کنید. در اینجا ۱۵ نکته کاربردی از خوانندگان ما برای کمک به ترک سیگار آورده شده است.

شما باید برای چند روز اول پس از جراحی آماده شوید، زیرا ممکن است پلک های شما به حدی متورم شوند که توانایی شما برای انجام برخی فعالیت ها مختل شود. پختن غذاها را از قبل در نظر بگیرید و مطمئن شوید که تمام اقلام مورد نیاز خود را دارید تا مجبور نشوید خانه را ترک کنید. همچنین به یک دوست یا یکی از عزیزانتان نیاز دارید که شما را بعد از جراحی به خانه ببرد.

روش
بلفاروپلاستی به صورت سرپایی انجام می شود. این بدان معناست که می توانید مدت کوتاهی پس از عمل به خانه بروید. بیهوشی عمومی فقط برای برخی افراد استفاده می شود. جراح شما معمولا یک عامل بی حس کننده را به پلک های شما تزریق می کند.

ابتدا پلک های بالایی مورد توجه قرار می گیرد. در اینجا، جراح شما یک برش کوچک ایجاد می کند و پوست اضافی و همچنین ماهیچه ها و گاهی اوقات چربی را از بین می برد. برخی از این بافت ها ممکن است قبل از اینکه جراح برش را ببندد، به سایر نواحی اطراف چشم منتقل شوند.

بلفاروپلاستی پلک تحتانی معمولاً شامل برداشتن چربی است که به کیسه های زیر چشم کمک می کند و همچنین گاهی اوقات مقدار کمی از پوست برداشته می شود. برش ممکن است در داخل پلک یا در قسمت بیرونی زیر مژه های پایینی باشد. در برخی افراد، پلک پایین ممکن است سفت شده یا روی اسکلت استخوانی محکم شود.

تا زمانی که برای نگرانی های بینایی تحت عمل جراحی پلک قرار نگیرید، بیمه احتمالاً این عمل را پوشش نمی دهد. در مورد تمام هزینه های مربوطه از قبل با پزشک خود صحبت کنید. انجمن جراحان پلاستیک آمریکا تخمین می زند که هزینه متوسط ​​جراحی پلک ۳۰۲۲ دلار است.

بهبود
بهبودی از بلفاروپلاستی در مقایسه با سایر انواع جراحی نسبتاً کوتاه است. بلافاصله پس از عمل شما به اتاق ریکاوری منتقل خواهید شد. شما از نظر عوارض جانبی تحت نظر خواهید بود و، مگر اینکه عارضه ای وجود داشته باشد، همان روز به خانه می روید.

بلافاصله پس از جراحی پلک، استراحت چند روزی ضروری است. ممکن است کمی تورم و درد را تجربه کنید. ممکن است پزشک برای تسکین این علائم، مصرف ایبوپروفن را به شما توصیه کند. ممکن است یک یا دو هفته طول بکشد تا این علائم به طور کامل از بین بروند. جراح شما همچنین ممکن است بسته های یخ را برای چند روز آینده توصیه کند.

تاری دید و حساسیت به نور نیز از عوارض کوتاه مدت احتمالی است. اگر این علائم بیش از یک یا دو روز طول کشید با پزشک خود تماس بگیرید.

به مدت دو هفته پس از جراحی پلک نمی توانید از لنزهای تماسی استفاده کنید. حتما یک جایگزین مانند عینک طبی در دسترس داشته باشید.

نیازی نیست در تمام مرحله بهبودی چشمان خود را بپوشانید، اما ممکن است برای محافظت از ناحیه با گاز پانسمان به خانه فرستاده شوید. همچنین باید مطمئن شوید که آن ناحیه را به آرامی بشویید و تمیز نگه دارید. پس از چند روز، مجدداً برای ارزیابی و برداشتن بخیه‌ها در صورت لزوم به جراح مراجعه خواهید کرد.

خطرات
همه انواع جراحی خطر خونریزی، کبودی و عفونت را به همراه دارد. لخته شدن خون نیز یک خطر نادر اما جدی است.

سایر خطرات و عوارض عبارتند از:

تاری دید
آسیب ناشی از قرار گرفتن بیش از حد خورشید
خشکی چشم
خارش دور چشم
ناتوانی در بستن چشم
آسیب عضلانی
زخم ها
مهم است که از قبل در مورد این خطرات با پزشک خود صحبت کنید. همچنین در صورت داشتن هرگونه عارضه قبلی با هر نوع جراحی در گذشته به جراح خود اطلاع دهید.

اثر
گاهی اوقات از بلفاروپلاستی همراه با روش دیگری برای بهبود نتایج استفاده می شود. برخی از افراد با ابروهای افتادگی قابل توجه ممکن است لیفت ابرو را انتخاب کنند. برخی دیگر حتی ممکن است تحت یک لیفت کامل صورت قرار گیرند تا به طور همزمان به سایر نگرانی های آرایشی رسیدگی شود. ممکن است در نظر داشته باشید که از جراح خود بپرسید که آیا روش های دیگر به افزایش اثرات جراحی پلک کمک می کند یا خیر.

در حالت ایده آل، جراحی پلک یک روش یکبار مصرف است. با این حال، اگر نتایج را دوست ندارید، یا اگر پلک های شما در اولین بار به درستی بهبود نمی یابند، ممکن است به جراحی های بعدی نیاز داشته باشید.

چشم انداز
بلفاروپلاستی در درجه اول برای درمان علائم شایع پیری که در اطراف چشم ایجاد می شود استفاده می شود. اگر نگران میزان بیش از حد پوست یا افتادگی اطراف چشم خود هستید، در مورد گزینه های خود با یک متخصص پوست صحبت کنید. در برخی موارد ممکن است نیازی به جراحی نداشته باشید.

درمان اسکار بلفاروپلاستی

یکی از بهترین محصولات درمانی ما برای برطرف کردن جای بخیه استفاده از اسکار ژان داوز بزک هست.کرم ترمیم کننده ضد اسکار ژان داوز سیکالو CiCALO JEAN DAVEZE فرانسه جهت درمان اسکارهای کلوئید، هایپرتروفیک، اسکارهای ناشی از برش با تیغ، عمل های جراحی، تروماتیک، سوختگی ها ، اسکار جوشهای پوستی بسیار موثر می باشد. کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز حاوی روغن های گیاهی، کوآنزیم ۱۰ و پتیدهای اختصاصی شرکت داوز هست که باعث درمان انواع اسکارها می شود.

اسکار ژان داوز

برخی از خواص کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز فرانسه:
– درمان انواع اسکارهای کلوئیدی کهنه و جدید
– درمان برامدگی جای برش تیغ
– درمان جای سوختگی
– درمان اسکارهای جای جوش
– درمان گودی ابله مرغان و جوش و…
– درمان جای عمل جراحی
– جای عمل بعد از عمل زیبایی بینی
– ترمیم کننده قوی بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– رفع عوارض(لک، تیرگی، سوختگی) روش های تهاجمی مانند لیزر، میکرو، پلکسر
– درمان اسکین تگ یا منگوله پوستی
– برترین کرم ضد اسکار اروپا با سابقه بیش از ۷۰ سال
– بدون پارابن
– ساخت فرانسه
– ۵ میل

برای دیدن متن کامل و خرید کرم اسکار ژان داوز اینجارا کلیک کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید