09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
رفع تیرگی لب برا اثر سیگار
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

رفع تیرگی لب برا اثر سیگار


تیرگی لب

مانند رنگ پوست ، رنگ لب نیز می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد. هیچ سایه ای از پوست روی لب ها سالم تر از سایرین نیست. در برخی موارد ، تغییر در رنگ یا وضعیت لب ها می تواند نشان دهنده این باشد که لب ها به مراقبت بیشتری نیاز دارند. با این حال ، بندرت جای نگرانی است.

استعمال دخانیات ، استرس ، دارو و مسائل پزشکی همه می توانند باعث تیره شدن لب ها شوند.

درمان مسئله اساسی باید مشکل را برطرف کند. در کوتاه مدت ، تعدادی درمان خانگی وجود دارد که ممکن است به روشن شدن لب ها کمک کند.

در این مقاله ، برخی از دلایل احتمالی تیرگی لب ها را بررسی می کنیم و پنج درمان طبیعی را برای کمک به روشن یا مراقبت از آنها ذکر می کنیم.

چه عواملی باعث لب های تیره می شوند؟

قرار گرفتن در معرض آفتاب دلیل احتمالی تیرگی لب ها است.
تنوع طبیعی بین رنگ لب در بین افراد وجود دارد.
رنگدانه ای به نام ملانین به پوست رنگ می بخشد.

ملانین کمتر باعث ایجاد رنگ پوست روشن تر می شود ، در حالی که میزان ملانین بیشتر به معنی تیره شدن پوست است.

اگر پوست بیش از حد معمول ملانین تولید کند ، می تواند منجر به هایپرپیگمنتیشن شود .

هایپرپیگمنتیشن باعث ایجاد لکه های پوستی می شود که تیره تر از پوست اطراف آنها است. یک نمونه معمول از هایپرپیگمنتیشن لکه های پیری است. این شرایط مربوط به قرار گرفتن در معرض آفتاب است و بسیاری از مردم معتقدند که این بیماری بی خطر است. تقریباً می تواند در هر ناحیه از بدن ، از جمله لب ها ، تأثیر بگذارد.

دلایل هایپرپیگمنتیشن عبارتند از:

قرارگیری در معرض نور خورشید
سیگار کشیدن
بارداری
داروهای خاص
یک وضعیت پزشکی
قرارگیری در معرض نور خورشید
قرار گرفتن پوست در معرض آفتاب بدن باعث ایجاد ملانین برای جذب اشعه ماورا بنفش می شود. این از پوست در برابر آسیب هایی که نور خورشید ایجاد می کند محافظت می کند. همچنین باعث برنزه شدن پوست می شود.

استفاده از ضد آفتاب بر روی لب ها و همچنین در سایر نقاط بدن مهم است. مومیایی کردن لب با ضریب محافظت در برابر آفتاب ۳۰ یا بالاتر می تواند لب ها را از آسیب خورشید محافظت کند.

استعمال دخانیات
نیکوتین و بنزپیرن موجود در دود تنباکو می تواند تولید ملانین را در پوست تشویق کند. این ممکن است باعث تیرگی لب شود. این می تواند به تدریج و با گذشت زمان اتفاق بیفتد.

سیگار کشیدن تأثیرات منفی بسیاری بر سلامتی دارد. انستیتوی ملی سرطان دارای یک وب سایت اختصاصی است که اطلاعات و مشاوره ای را برای افرادی که مایل به ترک آن هستند فراهم می کند.

بارداری
برخی از زنان ممکن است در دوران بارداری دچار تغییرات پوستی شوند . این به دلیل تغییر سطح هورمون ها در بدن است.

مناطقی از بدن شامل لب ها ، نوک سینه ها ، پیشانی ، گونه ها و بینی ممکن است لکه هایی از پوست تیره تر ایجاد شود. با این حال ، این مناطق باید پس از بارداری به رنگ معمول خود برگردند.

داروهای خاص
برخی از داروها می توانند باعث هایپرپیگمانتاسیون شوند. این داروها شامل داروهای ضد مالاریا و آنتی بیوتیک خوراکی مینوسایکلین است .

پس از اتمام دوره دارو ، پوست باید به رنگ معمول خود برگردد ، اما برای برخی از افراد ، هایپرپیگمنتیشن ممکن است ادامه یابد.

مسائل پزشکی
برخی از مسائل پزشکی می تواند باعث هایپرپیگمنتیشن شود. یکی از شناخته شده ترین بیماری آدیسون است .

معمولاً مشکل سیستم ایمنی بدن است که از تولید هورمونهای ضروری غده فوق کلیه جلوگیری می کند. این بیماری می تواند لکه های تیره پوست ، لبهای تیره یا لثه های تیره ایجاد کند. علائم دیگر شامل کمبود انرژی ، ضعف و کمبود روحیه است.

یکی از بهترین درمان ها برای برطرف کردن تیرگی لب استفاده از بالم لب میباشد .پوست لب به دلایل مختلفی اعم از کمبود اکسیژن بدن، مشکلات قلبی، ریوی و استعمال دخانیات باعث خشکی، چروک، تیرگی و کبودی می شود. بالم لب نوتریشیا فرانسه با داشتن خاصیت میکروپیلینگ به واسطه آلومینا، تیرگی و کبودی لب رو بدون عارضه و خشکی درمان می کند. این بالم (کرم لب) با داشتن روغن دانه سویا و ژل رویال برای درمان ترک و خشکی لب مناسب هست.

بالم لب

برخی از خواص بالم لب نوتریشیا فرانسه:
– تغذیه کننده، مرطوب کننده و ترمیم لب های خشک و ترک خورده با داشتن موم جوجوبا و موم زنبورعسل
– رفع چروک های ریز ناشی از خشکی بیش از حد پوست
– نرم کننده و تقویت لایه هیدرولیپیدی پوست با داشتن امگا ۳،۶،۹ برگرفته از روغن گل آفتابگردان و سرامیدهای برگرفته از روغن گل کاملینا
– قابل استفاده به عنوان مکمل درمان آکنه با ایزوترتینوئین خوراکی (کوراکنه، راکوتان و…) و سایر آنتی بیوتیک ها
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از لب در برابر عوامل محیطی با داشتن فرم پایدار ویتامین E
– درمان تیرگی و کبودی لب
– فرمولاسیون غیر چسبناک، فاقد رنگ و عطر
– ساخت فرانسه

برای دیدن متن کامل و خرید بالم لب اینجا را کلیک کنید.
تیرگی لب ها,تیرگی لب نشانه چیست,تیرگی لب نوزاد,تيرگي لب,تیرگی لب بالا,تیرگی لب طب سنتی,تیرگی لب سیگار,تیرگی لب های کوچک,تیرگی لب در بارداری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید