09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
رفع سیاهی زانو زیربغل کشاله ران
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

رفع سیاهی زانو زیربغل کشاله ران

مشکل سیاهی زانو و سرآرنج‌ها، زیربغل، کشاله ران، آلت تناسلی و گوزک پا  مشکلی رایج که بسیاری از خانم‌ها را آزار می‌دهد تا جایی که حتی در خانه‌ خودشان یا در میان زن‌های دیگر نمی‌توانند لباس‌های دلخواه‌شان را بپوشند چرا که سیاهی‌های زانو و آرنج، واژن، کشاله ران و … بیش از هر چیز جلب توجه کرده و به زیبایی زنانه آنها خدشه وارد می‌کند.

چرا آرنج و زانو سیاه می‌شوند

رعایت نکردن بهداشت، عدم رعایت بهداشت و تجمع سلول‌های مرده در نواحی آرنج و زانو می‌تواند یکی از علل تیرگی پوست این ناحیه مخصوصا در کودکان باشد.

اصطکاک مداوم، آرنج و زانو نواحی‌ای هستند که بیشتر درمعرض تماس با محیط و اصطکاک با البسه، مبل، فرش، میز و… قرار می‌گیرند و این آسیب‌های مکرر و مداوم سبب افزایش ضخامت پوست در این نواحی و تیره شدن آنها می‌‌شود.

سر زانو نشستن و لم دادن روی آرنج، فشار و اصطکاک ناشی از این حرکات باعث افزایش ضخامت و تیرگی زانو و آرنج می‌‌شود.

تماس زیاد با نور آفتاب، کسانی که تماس زیادی با نور آفتاب دارند و این نواحی در معرض آفتاب قرار گیرد به‌دلیل تولید ملانین بیشتر پوست ظاهری تیره به‌خود می‌گیرد.

خشکی پوست، خشکی باعث می‌شود که پوست استعداد بیشتری برای تیره شدن داشته باشد. پوست زانو و آرنج غدد سباسه (چربی) کمتری نسبت به سایر قسمت‌های بدن دارد بنابراین بیشتر احتمال خشک شدن دارد.

بعضی بیماری‌ها، از جمله سندرم آدیسون، سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCO) و تغییرات هورمونی که در بارداری رخ می‌دهد از علل تیرگی پوست این نواحی است.

رنگ پوست در تیرگی بدن

در کنار تمام مواردی که به آنها اشاره شد، رنگ پوست افراد هم در این زمینه نقش موثری دارد. دکتر داوودی با بیان این مطلب یادآور می شود: کسانی که پوست شان سبزه و تیره تر است باید به این نکته دقت کنند که پوست قسمت هایی از بدن این افراد، تیره تر به نظر می رسد. به همین دلیل هم به طور معمول، تیرگی های دور چشم یا اطراف دهان یا تیرگی پوست روی مفاصلی که گفته شد و حتی تیرگی پشت بند انگشتان در این افراد بیشتر نمایان می شود.

به طور خلاصه می توان گفت کسانی که از نظر رنگ بندی، پوست شان در گروه پوست های تیره قرار می گیرد، بیشتر با این تیرگی ها روبه رو خواهند بود. این پزشک متخصص به این موضوع اشاره می کند و چنین ادامه می دهد: بنابراین تیرگی پوست در مواردی جنبه نژادی و خانوادگی دارد اما در تمام افراد، با هر رنگ پوست و از هر نژادی، ممکن است شاهد این وضع باشیم که البته شدت و ضعف آن هم به رنگ پوست خود فرد بستگی پیدا می کند.

کرم های موثر در درمان تیرگی بدن

کرم‌های حاوی AHA و اسید سالیسیلیک: این ترکیبات در کرم‌های چرب اگر ساخته شوند کمک خوبی به روشن‌تر شدن پوست می‌کند.

کــرم‌ها یا ژل‌هـای روشن‌کننده: این محصولات از عناصری مانند اسید لاکتیک، عصاره شیرین‌بیان، اسید کوجیک، عصاره آلفا آربوتین، پودر امبلیکا، کره درخت روغن قلم، روغن گل پامچال و عصاره گریپ فروت ساخته شده‌اند که می‌توانند زانوهای شما را در ۲ تا ۳ هفته روشن کنند.

کرم‌های اسکراب یا ساینده: این کرم‌ها برای برداشتن پوست‌های مرده مناسب هستند البته باید یادتان باشد که نباید سایش شدید و روزانه باشد چون باعث می‌شود پوست آسیب ببیند وحتی امکان دارد تیره‌تر شود.

کرم‌های مرطوب‌کننده روشن کننده: بعد از سایش موضع و حمام کردن حتما روی موضع مورد نظر را کرم‌مرطوب‌کننده بمالید، شب‌ها قبل از خواب هم استفاده کنید؛ یادتان باشد که بعد از درمان هم برای جلوگیری از تیرگی مجدد استفاده از مرطوب کننده الزامی است.

معرفی بهترین کرم برای رفع تیرگی بدن

کرم روشن و سفید کننده بدن هالیوود
برخی از خواص کرم سفید کننده بدن هالیوود :
– سفید کننده قوی بدن
– درمان سیاهی کشاله ران، آلت تناسلی، قوزک پا و سایر نواحی بدن…
– درمان جای جوش کمر، پشت و…
– روشن کننده قوی پوست
– کاملا گیاهی و بدون عارضه
– از بین بردن زمختی پوست
– کلاژن سازی قوی پوست
– درمان خشکی و قسمت های تیره پوست
– تحریک رنگ دانه های پوست
– ساخت امریکا
– ۵۶۰ گرم
» برای خرید کرم بدن هالیوود اینجا کلیک نمایید
بدن دست پوست قویترین کرم ماسک رفع تیرگی سیاهی والنسی سی گل هیدرودرم نقاط تیره لیزر اریکه عروس الت تناسلی بتیس سینره سفید روشن کننده سروینا قویترین کرم روشن کننده بدن سفید کننده بدن عروس سفید کننده بدن سروینا سفید کننده بدن هیدرودرم روشن کننده بدن روشن کننده بدن هیدرودرم سفید کننده پوست بدن کرم روشن کننده بدن سروینا کرم روشن کننده بدن هیدرودرم کرم روشن کننده بدن فیس دوکس كرم روشن كننده بدن کرم روشن کننده بدن اریکه كرم روشن كننده بدن هيدرودرم كرم روشن كننده بدن سروينا کرم روشن کننده بدن بتیس کرم روشن کننده بدن دپی وایت کرم روشن کننده بدن والنسی کرم روشن کننده بدن سینره کرم روشن کننده بدن سی گل رفع تیرگی بدن رفع تيرگي بدن درمان سياهي بدن رفع تیرگی بدن با لیزر درمان تیرگی پوست بدن درمان رفع تیرگی بدن رفع تیرگی بدن با طب سنتی درمان نواحی تیره بدن درمان نقاط تیره بدن درمان پوست تیره بدن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید