09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
روشن کننده پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

روشن کننده پوست صورت


هر زنی پوستی شفاف و بی عیب و نقص و صورت کامل را می خواهد. اما عواملی مانند رادیکال های آزاد ، تغییرات هورمونی و قرار گرفتن در معرض آفتاب می تواند به پوست شما آسیب برساند و منجر به رنگدانه ای تکه ای و لکه های تیره شود و پیرتر به نظر برسد.
در واقع رنگدانه وجود تکه های تیره (هایپرپیگمانتاسیون) یا روشن (هایپوپیگمانتاسیون) روی پوست است. این یک نگرانی است که معمولاً مشاهده می شود. این تهدید کننده زندگی نیست ، اما به طور قطع می تواند شب های بی خوابی را به کسانی که رنگ پوست روشن و یکدست دارند ، هدیه دهد. قبل از اینکه ببینیم چگونه می توانیم رنگدانه ها را به طور موثری درمان کنیم ، ابتدا به ما بفهمانید که چه عواملی باعث ایجاد آن می شوند
پوست ما ملانوسیت دارد. اینها سلولهایی هستند که رنگدانه ای به نام ملانین تولید می کنند که به پوست رنگ می بخشد. تعداد ملانوسیت های موجود در پوست ، رنگ پوست ما را تعیین می کند. ملانین جدا از اینکه به پوست رنگ می بخشد ، از پوست ما در برابر اثرات مخرب اشعه خورشید محافظت می کند. هرچه پوست ما بیشتر در معرض آفتاب قرار گیرد ، ملانین بیشتری توسط ملانوسیت ها تولید می شود. این ملانین اضافی سپس در زیر پوست رسوب می کند که منجر به برنزه شدن پوست ، ایجاد لکه های تیره یا رنگدانه می شود.
سوالی که ممکن است شما را آزار دهد این است که چه میزان از قرار گرفتن در معرض آفتاب برای پوست مضر است. خورشید دو نوع اشعه ساطع می کند یعنی UVA و UVB. اشعه UVB لایه های بالایی پوست (اپیدرم) را که منجر به آفتاب سوختگی می شود می سوزاند.

از طرف دیگر اشعه UVA می تواند به عمق پوست (درم) نفوذ کرده و باعث تحریک ملانوسیت ها برای تولید ملانین اضافی شود که منجر به ایجاد رنگدانه می شود. درمس حاوی رگها و اعصاب است و UVA با آسیب رساندن به درم منجر به پیری زودرس نیز می شود.
بنابراین ، اگر سبک زندگی شما مستلزم بیرون بودن در زیر آفتاب یا کار در مزرعه است ، خود را در معرض رنگدانه سازی و پیری تدریجی و مداوم قرار می دهید. پوست شما ممکن است شروع به کدر و پیر شدن زودرس کند. شما متعجب خواهید شد اگر بدانید که حتی نور داخلی نیز اشعه ماورا بنفش ساطع می کند. از این رو مطمئن شوید که برای محافظت از پوست خود همیشه از داخل خانه یا بیرون از ضد آفتاب استفاده می کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که رنگدانه ها نه تنها صورت را تحت تأثیر قرار می دهند بلکه می توانند در مناطق دیگر بدن مانند گردن ، بازوها ، پشت و غیره نیز مشاهده شوند.
دلیل دیگر رنگدانه سازی می تواند عدم تعادل هورمونی باشد که معمولاً در دوران بارداری یا با استفاده از قرص های بارداری ایجاد می شود. این شرایط ملاسما نامیده می شود. دلایل دیگر شامل آکنه و نگرانی های پوستی مانند درماتیت ، اگزما و غیره است.
رنگدانه ها را می توان به اپیدرمال (سطحی) ، پوستی (عمیق) و مخلوط طبقه بندی کرد. بنابراین ، با توجه به اینکه مشکل پوستی چقدر جدی است ، متخصص پوست ما درمان مناسب رنگدانه را که ترکیبی از لایه برداری شیمیایی یا لیزر برای خداحافظی با رنگدانه است ، توصیه می کند .

بهترین روش برای روشن کردن پوست

سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی آربوتین ژیورل فرانسه، انواع لک ها اعم از ملاسما، کبد، لک بارداری، آفتاب، افزایش سن، جای جوش، کک و مک و… را بعلت داشتن آربوتین، کمپلکس روشن کننده و AHA گیاهی درمان می کند. این سرم حاوی دو ترکیب ضد لک جدید با تاثیر عالی و بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین می باشد. آربوتین که یک گلیکوزید موجود در گیاهان بیربری BEARBERRY، شیرین بیان و توت هست که روشن کننده‌ی طبیعی پوست می‌باشد. آربوتین فعالیتهای تیروزیناز، یعنی آنزیم درگیر در سنتز ملانین را خنثی کرده، بطوریکه در جهت روشن ساختن نواحی تیره‌ی پوست عمل می‌کند. این سرم با مهار آنزیم تیروزینار ۱ و تیروزینار ۲ باعث درمان لک پوستی می شود. این سرم فاقد هیدروکینون می باشد که لک را بدون بازگشت درمان می کند.

ضد لک اربوتین ژیورل

برخی از خواص سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین ژیورل:
– عصاره غلیظ از آربوتین، ویتامین C و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان جای لیزر، میکرودرم، کرایوتراپی و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– بدون هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– بدون قرمز کردن پوست
– بدون نازک کردن پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره
– مرطوب کننده
– محافظت پوست در برابر رادیکالهای آزاد
– مذت استفاده حداقل ۲ ماه

برای دیدن متن کامل و خرید سرم ضد لک اربوتین اینجا  را کلیک کنید

روشن کننده پوست صورت,روشن کننده صورت,روشن کننده قوی پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید