09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
روشن کننده پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

روشن کننده پوست صورت

همه ی افراد دوست دارند پوست زیبا، شاداب و جوان داشته باشند . آرزوی خوبی است اما باید از دوران جوانی تغذیه خوبی داشته باشند .

یادمان باشد هر روز به مقدار لازم آب بنوشیم، ورزش و سبزیجات و میوه های تازه مصرف کنیم و البته از نورخورشید و استرس دور باشیم .

در کنار موارد بالا روش هایی هم وجود دارد که می توانید برای شادابی و لطافت پوست به کار ببرید و برای جوان سازی هیچ وقت دیر نیست.

باید بدانیم که شاداب و روشن کردن پوست در عرض یکی دو روز امکان پذیر نیست اما شاید تعجب کنید که می توانید در عرض یک ماه لایه های مرده پوست را کنار بزنید و لایه های جدید را جایگزین کنید واین کار به وسیله ماسک و اسکراب ها اتفاق می افتد .

لایه برداری پوست چرب

یکی از بزرگترین اشتباهات افراد با پوست چرب و مستعد آکنه، لایه برداری بیش از حد است. کلید موفقیت حفظ تعادل است نه اینکه تلاش کنید پوست خود را به طور کامل از چربی های طبیعی و مفید محروم کنید به همین سبب بهترین ماسک برای این نوع پوست ماسک خاک رس می باشد.

لایه برداری  پوست معمولی

افراد با این نوع از  پوست می توانند از هر لایه برداری  استفاده کنند به خصوص اسکراب ها با دانه های درشت و ماسک های  ورقه ای

لایه برداری پوست خشک

این دسته از پوست بسیار حساس هست پس بهتر است از اسکرا های فوق ملایم استفاده کنند و اگر قصد مصرف ماسک داشته باشند به مدت ۵ دقیقه روی پوست نگه داری کنند .

 

برای مشاهده همه محصولات روشن کننده پوست اینجا کلیک نمایید

 

کرم لایه بردار سفید کننده,کرم لایه بردار و روشن کننده,,ماسک لایه بردار و روشن کننده,کرم لایه بردار و روشن کننده پوست,کرم لایه بردار و روشن کننده فوری صورت,صابون لایه بردار و روشن کننده,کرم لایه بردار و روشن کننده صورت,پن لایه بردار و روشن کننده,ماسک روشن کننده پوست,ماسک روشن کننده پوست دست,ماسک روشن کننده برای پوست خشک,ماسک روشن کننده پوست خشک,ماسک روشن کننده ی پوست,ماسک روشن کننده صورت خانگی,ماسک روشن کننده بدن,ماسک روشن کننده برای پوست چرب,ماسك روشن كننده

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید