09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
روش خانگی درمان گردن درد
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

روش خانگی درمان گردن درد

گردن شما از مهره هایی تشکیل شده است که از جمجمه تا قسمت فوقانی کشیده می شود. دیسک های گردن شوک بین استخوان ها را جذب می کند. استخوان ها ، رباط ها و ماهیچه های گردن شما از سر شما پشتیبانی می کنند و اجازه حرکت می دهند. هرگونه ناهنجاری، التهاب یا صدمه می تواند باعث درد گردن یا سفتی شود.
بسیاری از افراد گهگاهی درد گردن یا سفتی را تجربه می کنند. در بسیاری از موارد، به دلیل ضعف وضعیتی یا استفاده بیش از حد گردن است. گاهی اوقات، درد گردن در اثر آسیب ناشی از سقوط ، ورزش های سنگین ایجاد می شود.
در اکثر اوقات، درد گردن یک وضعیت جدی نیست و می تواند طی چند روز تسکین یابد. اما در برخی موارد، درد گردن می تواند نشان دهنده آسیب جدی یا بیماری باشد و نیاز به مراقبت پزشک دارد.

» دلایل درد گردن
– فشار و فشار عضلات، این معمولاً به دلیل فعالیت ها و رفتارهایی مانند:
– وضعیت ضعیف
– بدون تغییر موقعیت خیلی پشت میز کار کنید
– با گردن در وضعیت بد بخوابید
– هنگام حرکت ، گردن را تکان می دهد

» صدمه
گردن به ویژه در هنگام سقوط، تصادفات اتومبیل و ورزش در جایی که ماهیچه ها و رباط های گردن مجبور به حرکت در خارج از محدوده طبیعی خود هستند، در معرض آسیب پذیری قرار دارند. در صورت شکستگی استخوان های گردن ( مهره های گردن ) ، ممکن است نخاع نیز آسیب دیده باشد. آسیب دیدگی گردن به دلیل تکان دادن ناگهانی سر معمولاً whiplash نامیده می شود.

» حمله قلبی
درد گردن همچنین می تواند نشانه حمله قلبی باشد، اما اغلب با علائم دیگر حمله قلبی مانند:
– تنگی نفس
– تعریق
– حالت تهوع
– استفراغ
– درد بازو یا فک
اگر گردن شما صدمه دیده است و علائم دیگری از حمله قلبی دارید، با آمبولانس تماس بگیرید یا سریعاً به اورژانس بروید.

» مننژیت
مننژیت التهاب بافت نازک است که مغز و نخاع را احاطه کرده است. در افرادی که مننژیت دارند، تب و سردرد اغلب با گردن سفت مشاهده می شود. مننژیت می تواند کشنده باشد و یک اورژانس پزشکی است.
اگر علائم مننژیت دارید ، سریعاً در این مورد کمک بگیرید.

» علل دیگر
– دلایل دیگر شامل موارد زیر است:
آرتریت روماتوئید باعث درد، تورم مفاصل و چرخش استخوان ها می شود. هنگامی که این اتفاقات در ناحیه گردن رخ می دهد ، به درد گردن می تواند منجر شود.
پوکی استخوان باعث ضعف استخوان ها می شود و می تواند منجر به شکستگی های کوچک شود. این حالت اغلب در دست یا زانو اتفاق می افتد ، اما می تواند در گردن نیز رخ دهد.
فیبرومیالژیا شرایطی است که باعث درد عضلات در سراسر بدن به خصوص در ناحیه گردن و شانه می شود.
با افزایش سن، دیسک های گردن می توانند دژنراسیون شوند. این به اسپوندیلوز یا همان آرتروز گردن معروف است. این می تواند فضای بین مهره ها را باریک کند. همچنین فشار را به مفاصل شما می افزاید.
هنگامی که دیسک بیرون می آید، مانند یک ضربه یا آسیب، ممکن است به نخاع یا ریشه های عصبی فشار وارد کند. به این دیسک گردنی فتق گفته می شود که به دیسک پارگی یا لغزش نیز معروف است.
تنگی ستون فقرات وقتی تنگ می شود و ستون فقرات باریک می شود و فشار را به نخاع یا ریشه های عصبی وارد می کند. این می تواند به دلیل التهاب طولانی مدت ناشی از آرتروز یا سایر شرایط باشد.

» چگونه درد گردن درمان می شود
در شرایط حاد حتما باید تحت نظارت پزشک باشید و با یک سری MRI علت را پیدا کنید. ولی در بسیاری از موراد مشکل آنچنان حاد نیست و میتوان در خانه درمان کرد. از قدیم برای درمان درد از ماساژ استفاده می شود. ماساژ نواحی درد در طب سنتی با شیره سقز یکی از روش هایی است که از قدیم استفاده می شود. سقز حاوی کلسیم و ویتامین دی هست همچنین دارای خاصیت ضدالتهاب است می تواند بسیاری از مشکلات درد در نواحی استخوانی اعم از گردن، زانو، کمر و… را تا حد زیادی درمان کند. در زیر نمونه ایی از شیره سقز را توصیه میکنیم که از سال ۸۸ تا الان با همان کیفیت خالص تولید و عرضه می شود.

شیره سقز سفید اکسیر درمان دردهای استخوانی و ماهیچه ای
شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.

» برای مشاهده توضیحات کامل شیره سقز و خرید اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید