09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
روغن باز کننده گره مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

روغن باز کننده گره مو

این که موهای شما بلند یا کوتاه باشد ، مجعد یا مستقیم ، طبیعی یا شیمیایی صاف هستند ، احتمالاً مجبور شده اید در مواقعی با موهایی که در گره ها پیچیده اید مقابله کنید.
ما می دانیم که کارهای دیگری وجود دارد که ترجیح می دهید با وقت خود انجام دهید تا اینکه کار کنید تا گره از موهای خود خارج کنید.

چه عواملی باعث ایجاد گره در موهای شما می شود؟

گره زمانی اتفاق می افتد که دو رشته مو به دور یکدیگر پیچیده و در هم تنیده می شوند. هنگامی که دو رشته به هم چسبیده ، گره می تواند بزرگتر و سخت تر شود.
هر روز رشته های موهای شما به عنوان بخشی از چرخه سالم زندگی مو ریخته می شود . اگر موهای شما صاف و صاف است ، فرار راحت تر از پوست سر شما دارد.

اما موهای بافت دار و موهای آسیب دیده معمولاً صاف نیست. دلیل آن این است که کوتیکولها ، لایه بیرونی ساقه مو ، اغلب صاف نیستند.

راه دیگری که گره ها می توانند ایجاد شوند ، مالیدن موهای شما در برابر سطوح خاص مانند حوله ، ورق یا بالش است.

برای جلوگیری از گره چه کاری می توانید انجام دهید؟

روی بالش ساتن بخوابید

هنگامی که سر خود را روی بالش حرکت می دهید ، ممکن است فولیکول های مو را تغییر داده و گره هایی را در موهای خود ایجاد کنید.

یک بالش ساتن ممکن است به صاف نگه داشتن موهای شما هنگام خواب کمک کند. یا ، می توانید با یک عمامه ساتن یا روسری که به موهایتان وصل شده است ، بخوابید.

نگه داشتن موهایتان در هنگام رختخواب ، راه آسان برای جلوگیری از ایجاد گره ها است. یک بند بند بزرگ یا یک دسته کوچک کوچک هر دو برای این استراتژی به همان اندازه مؤثر هستند.

بافندگی موهایتان در حالی که خیس است و اجازه دهید که به این روش خشک شود ، روش دیگری برای جلوگیری ازگره شدن موهای شما است. همچنین ممکن است بخواهید موهای خود را هنگام کار کردن بافته نگه دارید .

از مالیدن با حوله خودداری کنید

هنگامی که موهای خیس را با یک حوله پارچه تری برای از بین بردن رطوبت می مالید ، می تواند باعث ریزش مو و آسیب کوتیکول ها شود و احتمال گره زدن را افزایش می دهد.

در عوض ، یک حوله میکروفیبر یا یک تی شرت نخی را دور سر خود بپیچید تا رطوبت به آرامی جذب شود ، یا اجازه دهید موهای شما در هوا خشک شود.

کوتاه کردن موهای شما هر ۸ تا ۱۰ هفته می تواند به خلاص شدن از شر شکاف کمک کند. هنگامی که موهای آسیب دیده را از بین می برید ، ممکن است ریزش موهای شما راحت تر باشد ، در نتیجه گره های کمتری ایجاد میشود .

برای دیدن محصولات درمان گره خوردگی مواینجا راکلیک کنید .

گره خوردگی موها,درمان گره خوردگی مو,رفع گره خوردگی موها,درمان گره خوردگی موی سر,علت گره خوردگی مو,گره خوردگی شدید مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید