09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
روغن ضد درد ارتروز
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

روغن ضد درد ارتروز

آرتریت التهاب مفاصل است. این می تواند یک اتصال مفصلی یا چندگانه را تحت تاثیر قرار دهد. بیش از ۱۰۰ نوع مختلف از آرتریت وجود دارد، با علل مختلف و روش های درمان. دو نوع از شایعترین انواع استئوآرتریت (OA) و آرتریت روماتوئید (RA) است.

علائم آرتروز معمولا در طول زمان ایجاد می شود اما ممکن است ناگهان ظاهر شوند. آرتریت بیشتر در بزرگسالان بالای ۶۵ سال دیده می شود، اما همچنین می تواند در کودکان، نوجوانان و بزرگسالان جوان رشد کند. آرتریت در زنان بیشتر از مردان و افرادی که اضافه وزن دارند شایع تر است.

علائم آرتریت چیست؟
درد مشترک ، سفتی و تورم شایع ترین علائم آرتریت است. محدوده حرکتی شما نیز ممکن است کاهش یابد و ممکن است قرمزی پوست را در اطراف مفصل تجربه کنید. بسیاری از افراد مبتلا به آرتروز علائم خود را در صبح بدتر می کنند.

در مورد آرتریت روماتوئید (RA) ، ممکن است احساس خستگی یا از دست دادن اشتها به دلیل التهاب فعالیت سیستم ایمنی بدن را تجربه کنید. شما همچنین ممکن است دچار کم خونی شوید – به این معنی که میزان گلبولهای قرمز شما کاهش می یابد – یا تب کمی داشته باشد. اگر RA درمان نشود، RA شدید می تواند دچار تغییر شکل مفصلی شود.

چه چیزی باعث آرتروز می شود؟

غضروف مفصلی است اما بافت همبند انعطاف پذیر است. آن را با جذب فشار و ضربه ایجاد می کند زمانی که شما حرکت می کند و استرس را بر روی آنها ایجاد می کند. کاهش میزان طبیعی این بافت غضروف سبب ایجاد برخی از انواع آرتریت میشود.

ساییدگی عضلانی و اشک آور باعث ایجاد OA ، یکی از شایعترین انواع آرتریت می شود. یک عفونت یا آسیب به مفاصل می تواند این شکست طبیعی بافت غضروفی را تشدید کند. خطر ابتلا به OA ممکن است بالاتر باشد، اگر سابقه خانوادگی بیماری دارید.

یکی دیگر از فرم های آرتروز، RA ، یک اختلال autoimmune است . این اتفاق می افتد زمانی که سیستم ایمنی بدن شما به بافت های بدن حمله می کند. این حملات روی سینوویوم، یک بافت نرم در مفاصل شما تاثیر می گذارد که مایع تولید می کند که غضروف را تغذیه می کند و مفاصل را روغن می کند.

RA یک بیماری سینوویوم است که یک مفصل را حمله و نابود می کند. در نهایت منجر به تخریب استخوان و غضروف داخل مفصل می شود.

علت دقیق حملات سیستم ایمنی ناشناخته است. اما دانشمندان نشانگرهای ژنتیکی را کشف کرده اند که خطر ابتلا به سرطان را در پنج برابر افزایش می دهد.

تغییرات شیوه زندگی می تواند به افراد مبتلا به آرتریت کمک کند؟

کاهش وزن و حفظ وزن سالم خطر ابتلا به OA را کاهش می دهد و اگر در حال حاضر آن را داشته باشید علائم را کاهش می دهد.

خوردن یک رژیم غذایی سالم برای کاهش وزن مهم است. انتخاب رژیم غذایی با مقدار زیادی آنتی اکسیدان ها ، مانند میوه های تازه، سبزیجات و گیاهان، می تواند به کاهش التهاب کمک کند. دیگر غذاهای کاهش التهاب شامل ماهی و آجیل است.

غذا برای کاهش یا جلوگیری از آرتریت، شامل غذاهای سرخ شده، غذاهای فرآوری شده، محصولات لبنی و مصرف زیاد گوشت است.

برخی از تحقیقات نیز نشان می دهد که آنتی بادی گلوتن ممکن است در افراد مبتلا به RA وجود داشته باشد. رژیم غذایی بدون گلوتن ممکن است علائم و پیشرفت بیماری را بهبود بخشد. مطالعه ۲۰۱۵ همچنین توصیه می کند یک رژیم غذایی بدون گلوتن برای همه افرادی که تشخیص بیماری بافت همبند غیر تشخیص دریافت می کنند.

ورزش منظم مفاصل شما انعطاف پذیر است. شنا اغلب فرم خوبی برای ورزش برای افراد مبتلا به آرتریت است، زیرا بر روی مفاصل شما راه رفتن و راه رفتن انجام نمی شود. اقامت فعال بسیار مهم است، اما شما همچنین باید مطمئن باشید که استراحت کنید، زمانی که نیاز دارید و از خود بیش از حد خود اجتناب کنید.
علاوه بر موارد بالا یکی از بهترین راه های درمان درد و پیشگیری از ارتروز استفاده از روغن ضد درد سقز سفید هست .

شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود. این محصول توسط خود فروشگاه بزک برای سراسر کشور ارسال می شود.

برای دیدن شیره سقز و خرید اینجا را کلیک کنید.

ضد درد , درد پا ,کمر درد , شیره سقز ,پماد ضد درد , پماد ضد درد قوی ,ارتروز ,درمان ارتروز ,رماتیسم ,درد ارتروز ,کرم ضد درد , ,آرتروز,آرتروز چیست,آرتروز گردن,آرتروز زانو,آرتروز دست,آرتروز کمر,آرتروز پا

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید