09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
روغن ماساژ برای درد ارتروز
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

روغن ماساژ برای درد ارتروز

ارتروز یا همان پوکی استخوان ، در بسیاری از افراد مخصوصا در میان زنان شایع است . برای جلوگیری از بروز پوکی استخوان روزانه سه لیوان شیر برای بدن نیاز است چون استخوان ها نیاز شدیدی به کلسیم دارند .

بر اساس تحقیقات به عمل امده در کشور ژاپن ، افراد در این کشور برای جلوگیری از پوکی استخوان ، هر روز صبح ورزش طناب زنی را انجام می دهند .  این ورزش باعث تحمل وزن بدن  و تعادل می شود و در نتیجه ورزش مناسب برای جلوگیری از پوکی استخوان می باشد اما طناب زنی  برای کسانی که دچار پوکی استخوان هستند توصیه نمی شود .

غلط نشستن در سنین کودکی یکی از علل دچار شدن به ارتروز می باشد که در بین زنان بالای ۵۰ سال بسیار شایع است . بنابراین بهترین دوران برای جلوگیری از بروز ارتروز همان دوران کودکی هست که از ابتلا شدن به ان در دوران بزرگسالی جلوگیری می کند .

موثرترین راه برای جلوگیری از پوکی استخوان ، استفاده از لبنیات ، کاهش وزن ، عدم استفاده از پله و سرویس بهداشتی شرقی است.

متخصصان ژاپنی اظهار کردند که درمان قطعی برای پوکی استخوان وجود ندارد اما باید کلسیم فرائان با تجویز پزشک استفاده شود . همچنین برای کاهش دردهای ناشی از ارتروز استفاده از روغن سقز سفید را تاکید کردند . این روغن به علت داشتن کلسیم و ویتامین D  باعث کاهش دردهای ناشی از ارتروز ، سیاتیک ، رماتیسم ، زانو درد و ……. می شود .

در کشور ژاپن در میان افرادی که دچار دردهای عضلانی بودند روغن سقز سفید مورد ازمایش قرار گرفت  که از این میان ۹۵ % شاهد کاهش دردهای خود بودند .

شیره سقز

مشخصه ها:
-درمان واریس
– درمان استخوان درد
– درمان پا درد
– درمان گرفتگی عضلات و ماهیچه ها
– درمان آرتروز
– درمان سیاتیک
– درمان زانو درد
– درمان روماتیسم
– درمان دردهای مزمن
– درمان کمر درد
– کمک به ترمیم محل شکستی استخوان

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان درد پاشنه پا,درمان درد پا و زانو,درمان درد پاشنه,درمان درد پایین کمر,درمان درد پای دیابتی,درمان درد پا با طب سنتی,درمان درد پا در دوران بارداری,درمان درد پا در طب سنتی,درمان درد پا بعد از شکستگی,درمان درد پا و کمر  

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید