09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
روغن هسته انار برای لک صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

روغن هسته انار برای لک صورت

سفید کردن پوست با روغن انار

انار همه این روزها بیداد می کند! آنها به عنوان “میوه نهایی” برای پوست زیبا در نظر گرفته می شوند و اکنون به انواع محصولات مراقبت از پوست اضافه می شوند. آنها همچنین به طرق مختلف جوانسازی ، بازسازی و ترمیم پوست را به طرق مختلف انجام می دهند که ممکن است (یا ممکن است) از آنها آگاه نباشید. در حال حاضر ، ممکن است با خود فکر کنید که “آیا انار برای سفید کردن و روشن شدن پوست مفید است؟”

بله ، انار سرشار از مواد مغذی است و آنتی اکسیدان ها به تغذیه ، روشن شدن ، سفید شدن و روشن شدن پوست و همچنین کاهش خطوط و چین و چروک کمک می کنند. این میوه هنگامی که به صورت داخلی مصرف می شود و یا به صورت موضعی استفاده می شود ، همچنین باعث می شود تا رنگ پوست شما در عصر بهبود یابد و ظاهر لکه های تیره و تغییر رنگ را کاهش دهد. این باعث می شود پوست صاف تر ، محکم تر و جوان تر به نظر برسد.

اکنون که می دانید انار به بهبود ظاهر پوست کمک می کند ، بیایید این موضوع را در زیر با جزئیات بیشتری بررسی کنیم. ما نحوه و چگونگی عملکرد آنها را توضیح خواهیم داد و همچنین بحث خواهیم کرد که میوه های دیگر به سفید شدن ، روشن و روشن شدن رنگ پوست شما کمک می کند. ما حتی برخی از دستور العمل های ماسک انار و اسموتی را که می توانید به راحتی و با قیمت مقرون به صرفه در خانه تهیه کنید و همچنین چند نمونه از چند محصول خریداری شده از فروشگاه را که می توانید امتحان کنید ، بیان می کنیم.

چرا انار برای پوست مفید است؟

انار در حال حاضر یکی از بهترین میوه ها برای ترویج پوست سالم و زیبا محسوب می شود! این “غذاهای فوق العاده” حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که با آسیب های رایگان مبارزه می کنند و بازسازی سلول های سالم پوست را تشویق می کنند. غلظت بالای ویتامین C ، E و K پوست را تغذیه می کند در حالی که ظاهر خطوط و چین و چروک ها را کاهش می دهد و تن و بافت کلی آن را بهبود می بخشد.

آیا انار پوست را روشن می کند؟

انار به روشن شدن پوست کمک می کند. نوشیدن حداقل ۱ لیوان در روز باعث سلامت پوست شما می شود! همچنین باعث ایجاد رنگ روشن پوست و بهبود بافت کلی آن می شود. همچنین می توانید انار را به صورت موضعی به صورت ماسک بمالید تا به سفید شدن پوست کمک کند.

انار چگونه پوست را روشن می کند؟

انار دارای خواص ضد باکتریایی ، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که به روشن شدن و روشن شدن پوست کمک می کند. آنها همچنین حاوی ویتامین های C ، E و K هستند که پوست را تغذیه کرده و توانایی تجدید خود را بهبود می بخشد. لکه های تیره و تغییر رنگ در صورت مصرف داخلی (به شکل آب میوه) یا استفاده موضعی (به شکل ماسک) کاهش می یابد.

یک راه عالی برای استفاده کامل از مزایای تقویت کننده پوست این ابر میوه این است که آن را با سایر مواد طبیعی مخلوط کرده و سپس مستقیماً روی صورت خود بمالید. ماساژ روغن انار دوبار در روز به پوست یا له شدن میوه و استفاده از آن به عنوان ماسک بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت.

چگونه می توانم ماسک انار درست کنم؟

تهیه ماسک انار خانگی به سادگی آسان است – تنها چیزی که نیاز دارید چند ماده ساده و ارزان است. بیشتر مواردی هستند که احتمالاً قبلاً در یخچال یا انبار خود در دست دارید. یک روش عالی برای روشن و روشن کردن پوست کاملاً طبیعی است و شامل موارد زیر است:

ماسک انار روشن کننده پوست
۲ قاشق غذاخوری ماست ساده
۱ قاشق غذاخوری عسل
۶ تا ۸ قطره آب لیمو تازه فشرده
۲ تا ۴ قطره روغن اسطوخودوس
یک مشت دانه انار
ابتدا با خرد کردن دانه های انار یک خمیر تهیه کنید. ماست ، عسل ، آب لیمو و روغن اسطوخودوس را به خمیر اضافه کرده و با یک قاشق مخلوط کنید. روی پوست تمیز با دقت بمالید ، از نواحی حساس چشم و لب خودداری کنید. بگذارید ۱۵ دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید. با یک حوله تمیز و نرم به آرامی خشک کنید.

فقط یک کلمه احتیاط. قبل از استفاده از روغن یا هر فرمول پوست خانگی ، مهم است که یک تست پچ روی پوست خود انجام دهید. حتی اگر قبلاً سابقه هیچ گونه مشکل تحریک پوستی نداشته اید ، ممکن است متوجه شوید که غلظت ها و مخلوط های مختلف ممکن است باعث تحریک جزئی مانند بثورات ، تورم ، خارش یا حتی سوزش شوند. برای یادگیری نحوه انجام تست پچ روی پوست خود ، اینجا را کلیک کنید

برای مزایای بیشتر سفید کننده پوست ، یک لایه نازک از روغن انار یا سرم را روی پوست بمالید و بگذارید کاملاً نفوذ کند. در صورت لزوم ، از کرم مرطوب کننده مخصوص پوست خود استفاده کنید.

کدام میوه برای سفید کردن پوست مناسب است؟

بدون شک ، انار یکی از بهترین میوه ها برای روشن شدن و درخشندگی پوست است. برخی دیگر که حاوی اسیدهای طبیعی یا قابض هستند نیز می توانند لایه رویی پوست را از بین ببرند و سفیدتر به نظر برسند. بهترین نمونه های این نوع میوه های تقویت کننده پوست (که اگر در روز مصرف شوند ، مانند انار حتی بهتر عمل می کنند) شامل موارد زیر است:

آناناس – این میوه گرمسیری سرشار از ویتامین C و بروملین است ، آنزیمی که به روشن شدن لکه های تیره و از بین بردن سلول های مرده پوست کمک می کند. همچنین باعث کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک در حالی که پوست را درخشان و درخشان می کند!
لیمو – این مرکبات همچنین سرشار از ویتامین C و اسید اسکوربیک است ، یک آنتی اکسیدان طبیعی است که به جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد که می تواند باعث ایجاد لکه های تیره و تغییر رنگ پوست شود ، کمک می کند. لیمو هنگامی که به صورت داخلی مصرف می شود یا به صورت موضعی استفاده می شود ، نه تنها پوست را روشن می کند بلکه باعث روشن شدن آن نیز می شود.
گوجه فرنگی – این میوه “سبزیجات” نیز سرشار از ویتامین C است و حاوی مواد سفید کننده طبیعی است که مانند یک قابض برای شفافیت و سفید شدن پوست عمل می کند. وقتی گوجه فرنگی بلعیده یا روی پوست مالیده می شود ، به رنگ پوست کمک می کند و لکه های تیره را روشن می کند.
سیب – این میوه حاوی ویتامین C و اسید مالیک است که نه تنها باعث سفید شدن و درخشندگی پوست می شود بلکه به سفت و جوان تر نشان دادن پوست نیز کمک می کند. محتوای بالای فیبر در سیب به حذف سموم از بدن کمک می کند که می تواند باعث آکنه و سایر بیماری های مزمن پوستی شود.
توت فرنگی – این میوه توت دوباره سرشار از ویتامین C و آلفا هیدروکسی اسید (که به اسید سالیسیلیک نیز معروف است) است که به روشن شدن و روشن شدن پوست از درون کمک می کند! آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در توت فرنگی به کاهش ظاهر آکنه ، چین و چروک و لکه های تیره کمک می کند.
کدام آب میوه برای سفید کردن پوست مفید است؟

آب انار یکی از بهترین ها برای سفید شدن پوست است. انار وقتی جذب پوست می شود ، به افزایش تولید کلاژن کمک می کند . با افزایش سن ، بدن ما به طور طبیعی کلاژن کمتری تولید می کند ، که جزء حیاتی پوست نرم ، صاف و جوان به نظر می رسد.

چه غذاهایی به سفید شدن پوست کمک می کند؟

به غیر از انار و سایر میوه های ذکر شده در بالا ، غذاهای خاص (هنگامی که به صورت داخلی مصرف شوند یا به صورت موضعی استفاده شوند) می توانند به طور طبیعی پوست را روشن ، سفید و روشن کنند. این خوراکی ها که اغلب به عنوان “غذاهای فوق العاده” شناخته می شوند ، حاوی مواد مغذی هستند که نه تنها برای ظاهر پوست بلکه برای سلامت کلی آن نیز حیاتی هستند. بهترین نمونه ها ۶ شامل موارد زیر است:

هویج -هویج سرشار از بتاکاروتن است ، یک آنتی اکسیدان طبیعی که به سفید شدن پوست کمک می کند. نوشیدن آب هویج یا استفاده از ماسک هویج هر دو روش آسان و ارزان برای ترمیم و جوانسازی پوست شما هستند.
سیب زمینی – آب سیب زمینی ، هنگامی که مستقیماً روی پوست قرار می گیرد ، به از بین بردن لکه ها و لکه های تیره کمک می کند ، در حالی که به طور طبیعی رنگ پوست را روشن می کند. کافی است یک تکه را بریده و به آرامی روی صورت ماساژ دهید. بگذارید آب میوه به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوست بماند و سپس کاملاً با آب ولرم بشویید.
کدو تنبل – کدو تنبل سرشار از ویتامین های A ، C و E (و همچنین آنتی اکسیدان ها) است که ظاهر لکه های تیره را کاهش داده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. روی و پتاسیم که به طور طبیعی در این “فوق غذا” یافت می شود ، به کاهش قرمزی و تغییر رنگ پوست کمک می کند.
شکلات – شکلات حاوی پلی فنول ها و فلاونوئیدهای طبیعی است. این آنتی اکسیدان ها به سفید شدن و روشن شدن پوست کمک می کنند. بنابراین ، پیش بروید ، هوس های خود را میل کنید و هر روز از چند مربع شکلات تلخ لذت ببرید!
سویا – دانه سویا یک “فوق غذای” واقعی است که به جلوگیری از پیری زودرس پوست و در عین حال بهبود تن و بافت کلی آن کمک می کند. خوردن یک لیوان شیر سویا هر روز یا افزودن مقداری توفو به وعده غذایی بعدی برای چهره شما معجزه می کند.

چگونه می توانم صورت خود را به طور طبیعی روشن کنم؟

به غیر از نوشیدن آب انار یا استفاده مستقیم از آن روی پوست ، راه های دیگری نیز برای روشن شدن و روشن شدن طبیعی پوست وجود دارد. این درمان های خانگی با کاهش میزان ملانین در پوست ، باعث کاهش هایپرپیگمانتاسیون و یکدست شدن رنگ پوست می شوند. چند مثال قابل بررسی شامل موارد زیر است:

عسل – عسل می تواند به روشن شدن پوست کمک کند ، به خصوص اگر تغییر رنگ ناشی از خشکی پوست باشد. عسل غنی از رطوبت است و در زخم ها و لکه ها نیز معجزه می کند. در صورت امکان عسل مانوکا را انتخاب کنید ، زیرا این عسل به ویژه در درمان بیماریهای شایع پوستی مثر است.
آلوئه ورا – آلوئه ورا بهدلیل خاصیت خنک کنندگی و تسکین دهندهبرای روشن شدن و درخشندگی پوستعالی است. عوامل ضد التهابی که به طور طبیعی در ژل یافت می شوند به ترمیم بافت آسیب دیده پوست کمک می کنند. آلوئین ، یک ماده فعال در گیاه آلوئه ورا ، به افزایش تجمع ملانین کمک می کند.
خیار – خیار سرشار از ویتامین A و C است که به تسکین سوزش و التهاب پوست کمک می کند. عصاره های آنتی اکسیدانی که به طور طبیعی در این سبزی یافت می شود ، مانع سنتز ملانین و همچنین ترشح سبوم می شود و ظاهر لکه های تیره و هیپرپیگمانتاسیون را کاهش می دهد.
بلغور جو دوسر – جو دوسر برای لایه برداری طبیعی پوست ، از بین بردن سلول های مرده پوست که می تواند منجر به تغییر رنگ شود. استفاده از بلغور جو دوسر پخته شده به محض سرد شدن ، به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست بماند و سپس آن را با آب ولرم بشویید برای پوست معجزه می کند!
زردچوبه – زردچوبه نوعی ادویه زنجبیل است که از تولید ملانین در پوست جلوگیری می کند. این به بهبود رنگ و بافت پوست کمک می کند در حالی که سلامت و ظاهر کلی آن را بهبود می بخشد. کورکومین ماده فعال این ادویه است که به طور م effectivelyثر پوست را روشن و روشن می کند.

به طور خلاصه ، انار سرشار از مواد مغذی ضروری و آنتی اکسیدان ها است که به طور موثر پوست را روشن و روشن می کند. آنها به کاهش قرمزی ، هایپرپیگمانتاسیون و تغییر رنگ پوست کمک می کنند در حالی که ظاهر خطوط و چین و چروک ها را کاهش می دهند. این “غذای فوق العاده” همچنین به بهبود تن و بافت کلی پوست شما کمک می کند و آن را نرم تر ، صاف تر و جوان تر نشان می دهد.

آب میوه گیری یک راه عالی برای بهره مندی از فواید سفید کنندگی انار است. مخلوط کردن دانه ها با سایر “غذاهای فوق العاده” به شکل اسموتی ، به طور داخلی پوست را تغذیه می کند ، بنابراین شادابی و سلامتی می درخشد. همچنین استفاده از انار به صورت موضعی به شکل ماسک به روشن شدن و درخشندگی پوست کمک می کند. این میوه وقتی با سایر ترکیبات طبیعی سفید کننده پوست ترکیب می شود ، هم رنگ و بافت آن را بهبود می بخشد.

لوسیون شیرین بیان

برخی از خواص لوسیون ضدلک و روشن کننده فبریژن فرانسه:

– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، جوش، آفتاب، افزایش سن، کک و مک و…
– روشن کننده قوی پوست های سبزه و گندمی
– روشن کننده تیرگی پوست صورت و بدن (ناحیه بیکینی، کشاله ران، زیربغل و… )
– درمان لک ناشی از لیزر، پلکسر، میکرو و سایر روش های تهاجمی
– بدون هیدروکینون
– بدون لایه برداری و بدون نازک کردن پوست
– کاملا گیاهی و بدون مواد شیمیایی
– حاوی ۱۰ عصاره برتر در درمان لک اعم از آلوئه باربادنسیس، پرس سرد هسته آلبالو، شیرین بیان، گل نسترن، پرس سرد هسته انگور، پرس سرد هسته زردآلو، اسطوخودوس، کندر، پرس سرد هسته انار، عصاره رزماری
– غنی از ویتامین C,E

برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون ضد لک فبریژن اینجا را کلیک کنید
سفید کننده پوست صورت,سفید کننده پوست گیاهی,سفید کننده پوست تیره,سفید کننده پوست دست,روغن انار ,روغن ضد لک 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید