09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
روغن هسته انار برای منافذ باز پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

روغن هسته انار برای منافذ باز پوست

منافذ باز چیست؟

اصطلاح “منافذ باز” به منافذ بزرگ پوست اشاره دارد که با گذشت زمان بیشتر قابل توجه شده اند. منافذ روی پوست با آزاد کردن سبوم یا روغن طبیعی روی سطح، به آن اجازه تنفس می دهد. با این حال، منافذ پوستی بزرگ اغلب در مناطقی ظاهر می‌شوند که تراکم بیشتری از غدد چربی دارند، به‌ویژه در «منطقه t» صورت. آنها بر بافت پوست تأثیر منفی می گذارند و برای مردان و زنان با انواع پوست های چرب یا مختلط تبدیل به یک نگرانی زیبایی شناختی می شوند.

لوسیون فبریژن

دلایل اصلی بروز منافذ باز را بررسی کنید:

تولید بیش از حد سبوم : ترشح بیش از حد سبوم، به خصوص در مورد افرادی که پوست چرب یا مختلط دارند، منجر به بزرگ شدن منافذ فولیکول مو و ایجاد منافذ باز بزرگ می شود.
افزایش حجم فولیکول مو : فولیکول های مو ساختار لوله ای دارند. فولیکول های مو ضخیم تر دارای دهانه فولیکولی بزرگ تری هستند که منافذ پوست را تشکیل می دهد. اینها بیشتر گشاد می شوند تا جریان روغن طبیعی را جریان دهند و بزرگ به نظر می رسند.
عامل وراثت: استعداد ژنتیکی و قومیت عوامل داخلی مهمی هستند که باعث ایجاد منافذ باز بزرگ می شوند.
پیری و خورشید قرار گرفتن در معرض: پیری و آسیب های نور خورشید ممکن است بر کلاژن و فیبرهای الاستین در پوست تاثیر می گذارد. کاهش استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست ممکن است باعث شود که منافذ در افراد مسن مانند دهانه ظاهر شوند.
آکنه مزمن: منافذ پوست مستعد آکنه مسدود شده و باعث ایجاد جوش های سرسیاه و سرسفید می شود. علاوه بر این، آکنه التهابی غدد سبوم و منافذ فولیکولی را ضعیف می کند و منافذ را بزرگ می کند.
تغییرات هورمونی: نوسانات هورمونی بیش فعالی غدد چربی را تحریک می کند و باعث تولید بیش از حد سبوم می شود که منجر به ایجاد منافذ باز بزرگ می شود.
شرایط حاد پوست و کمبود مواد مغذی: رادیودرماتیت مزمن و کمبود ویتامین A از دیگر علل غیرمعمول بزرگ شدن منافذ پوست هستند.

آیا شما در معرض خطر هستید؟

به خاطر داشته باشید که منافذ بزرگ پوست خوش خیم هستند، هیچ رنگدانه ای ایجاد نمی کنند و باعث آسیب های پوستی دیگر نمی شوند. آنها یک نگرانی جدی پزشکی نیستند.

چگونه از بروز منافذ باز بزرگ جلوگیری کنیم؟

اگر به این فکر می کنید که چگونه منافذ باز صورت خود را ببندید. شما می توانید با تمیز نگه داشتن پوست و ایمن نگه داشتن پوست در برابر نور خورشید کار خود را انجام دهید. در اینجا چند نکته ساده برای مراقبت از پوست وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از برجسته شدن منافذ باز پوست رعایت کنید:

تمیز: از یک پاک کننده ملایم مبتنی بر ژل و غیر کومدون زا دو بار در روز برای باز کردن منافذ استفاده کنید.
محافظت: برای جلوگیری از پیری زودرس پوست به دلیل آسیب های ناشی از نور خورشید، هر روز یک ضد آفتاب با طیف وسیع و مقاوم در برابر آب با SPF 50+ استفاده کنید.
تغذیه: از مرطوب کننده های مبتنی بر آب مناسب برای پوست های چرب/مختلط استفاده کنید. همچنین ممکن است از متخصص پوست خود بخواهید که محصولات تقویت کننده کلاژن مانند رتینول را توصیه کند.
با این حال، اگر احساس می‌کنید که نکات بالا نتایج مطلوب را به شما نمی‌دهند، توصیه می‌شود راه‌حل‌های پیشرفته را بررسی کنید.

 

 

برخی از خواص لوسیون ضدجوش فبریژن فرانسه:

– درمان انواع جوش پوست صورت و بدن
– تنظیم کننده سبوم پوست
– التیام بخش پوست
– کوچک کننده منافذ باز پوست
– روشن و جوان کننده پوست
– درمان جای جوش (گودی جوش و لک جوش)
– درمان انواع گودی ها نظیر جای ابله مرغان، گودی جای بریدگی و…
– دارای مواد کاملا گیاهی عصاره هایی اعم از عصاره های آلوئه ورا باربادنسیس، درخت چای، جوجوبا، گل نسترن، هسته انار فشرده شده، کندر و روغن کوسه ماهی
– مناسب انواع پوست با جذب سریع

برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون ضدجوش فبریژن اینجا را کلیک  کنید
منافذ باز پوست,منافذ باز روی بینی,منافذ باز پوست خشک,منافذ باز اطراف بینی,درمان جای جوش ,,گودی جوش,گودی جای بریدگی,گودی ابله مرغان,فبریژن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید