09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
روغن کمر درد پا درد آرتروز روماتیسم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

روغن کمر درد پا درد آرتروز روماتیسم


یکی از دردهایی که باعث ناراحتی شخص می شود درد در نواحی پا، کمر هست که ممکن هست بعلت آرتروز، روماتیسم، سیاتیک یا سایر عوامل باشد که این درد می تواند در هر سنی اتفاق بیفتد و شدت آن از فردی به فرد دیگر تفاوت هایی داشته باشد.

درد در ناحیه ساق پا:
اگر بتازگی در قسمت جلویی پا یا یا زانو درد دارید، این مشکل در ساق پاهایتان هست که اغلب بر اثر استفاده بیش از حد از پا به وجود می آید. چنین دردهایی بیشتر در زمان هایی به وجود می آیند که افراد شروع به انجام ورزش های سخت بدنی و به صورت ناگهانی می کنند.

سیاتیک
درد سیاتیک می تواند باعث درد سایر نقاط بدن مثل زیرشکم، پاها و کمر شود. این درد گاهی در میان آقایانی که کیف های پول بسیار سنگین را در جیب پشت شان حمل می کنند دیده می شود. به طور معمول با کاهش فشار به کمر می توان این درد را نیز کم کرد.

کمر درد بعلت بی تحرکی بدن:
بی تحرکی یکی از بدترین بلاهایی است که می توانید بر سر بدن تان بیاورید. عضلات بدن به حالت نشسته عادت می کنند و در نتیجه سفت می شوند. برای مقابله با این مسأله، وقتی از خواب بیدار شدید، عضلات نیم تنه ی پایینی تان را با حرکات کششی ورزش دهید.

درمان کمردرد با کمپرس گرم و سرد
این روش یکی از رایج ترین و موثرترین روش های درمان سیاتیک است. ابتدا هر روز به مدت یک هفته قسمت موثر را ۲۰-۱۵ دقیقه کمپرس سرد کنید. سپس در همان ناحیه و به همان مدت کمپرس گرم انجام دهید. این کار، تورم در اطراف بافت ها و به تدریج درد را کم می کند.

درمان کمردرد با زردچوبه
زردچوبه خاصیت ضد التهابی دارد. این ادویه تورم و درد را کاهش می دهد. یک قاشق مربا خوری زردچوبه را با یک فنجان شیر مخلوط کنید و بگذارید به مدت یک یا دو دقیقه بجوشد. مقداری عسل نیز اضافه کنید و بنوشید.

درمان کمردرد با شیره سقز اصل
شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند.

 

شیره سقز
شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن  ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.
برای مشاهده توضیحات و خرید اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید