09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
رژیم غذایی افراد مستعد قرمزی کوپروز رزاسه
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

رژیم غذایی افراد مستعد قرمزی کوپروز رزاسه

رزاسه Rosacea یا کوپروز یک بیماری پوستی رایج در بزرگسالان بالای ۳۰ سال است. این می تواند مانند خونریزی، آفتاب سوختگی یا “سرگیجه” باشد. این بیماری مزمن معمولا بر روی مرکز صورت – بینی، گونه ها و چانه ها برخوردار است. همچنین می تواند روی چشم ها، گوش ها، گردن و قفسه سینه تاثیر بگذارد.

علائم اصلی رزاسه عبارتند از:

– قرمزی، سوزش، خشکی، پوسته پوسته شدن، رگ های خونی بزرگ و جوش هست.
علائم رزاسه چشم عبارتند از: قرمزی، پاره شدن، رطوبت، حساسیت نور و تاری دید.
علت رزاسه مشخص نیست. تصور می شود پاسخ به التهاب در بدن باشد. تغییرات سیستم ایمنی و عدم تعادل باکتری های روده نیز ممکن است عامل باشند.
درمان های مختلفی برای مدیریت قرمزی وجود دارد، اما آنچه شما می خورید نیز ممکن است باعث تشدید زخم ها شود. پس در تغذیه باید دقت کنید.

کارهای پیشگیرانه در زمان مبتلا به رزاسه، کوپروز و قرمزی پوست:

– از خورشید دوری کنید
– درمان ضد التهابی مانند استروئیدها
– آنتی بیوتیک ها مانند داکسی سایکلین و تتراسایکلین
– درمان های نور و لیزر همچنین ممکن است کمک کند.
– استفاده از کرم های کاهنده قرمزی پوست
مطالعات اخیر نشان می دهد که غذاهای خاصی ممکن است باعث بروز آکنه های روتسیا شود. این آکنه ها معمولا در افراد مستعد رزاسه ایجاد می شود.

ممکن است ارتباط بین سلامت روده و قرمزی پوست نیز وجود داشته باشد. اگر پوستتان قرمز می شود حتما به پزشک گوارش هم مراجعه کنید تا میزان باکتری روده مورد ازمایش قرار بگیرد. مشکلاتی مانند یبوست، IBS سندروم روده تحریک پذیر، رفلاکس معده و… در افرادی که قرمزی دارند بیشتر به چشم می خورد.

غذاهای ضد التهابی:

بعضی غذاها به کاهش التهاب کمک می کنند و سیستم ایمنی را متعادل می کنند. این برای سلامتی کلی بسیار مهم است و همچنین ممکن است به کاهش علائم مشکلات روده کمک کند. این غذاهای ضد التهابی و ادویه جات را به رژیم روزانه خود اضافه کنید:

» مارچوبه، انواع توت ها، هل، گل کلم، کرفس، گشنیز، خیار، رازیانه، انگور، لوبیا سبز، سبزیجات، گوشت مرغ کم وزن، مانگو، خربزه ها، آجیل، بامیه، کدو حلوایی، سیب زمینی های شیرین، زردچوبه ،کدو سبز

غذاهای غنی از چربی های سالم مانند اسیدهای چرب امگا ۳ همچنین به کاهش التهاب کمک می کنند:

» دانه های کتان، ماهی سالمون

مکمل های غذایی حاوی چربی های سالم و سایر مواد مغذی ممکن است به کاهش قرمزی کمک کند. این شامل:

» اسیدهای چرب امگا ۳، اسیدهای چرب امگا ۶، روغن کتان، سولفات روی
» مواد غذایی برای تعادل روده زیستی

غذاهایی که کمک می کنند ترویج باکتری خوب در بدن زیاد شود و به کاهش علائم مشکلات روده کمک کند. در بعضی موارد ، به نظر می رسد که رزاوا با عدم تعادل در میکروارگانیسم هایی که در روده و پوست ما زندگی می کنند، ایجاد می شود.
این شامل فیبر غنی از غذاها، پرای بیوتیک ها و پروبیوتیک ها. غذاهای پرای بیوتیک برای حفظ سلامت روده به باکتری های خوب کمک می کند. غذاهای پروبیوتیک به اضافه کردن میکروارگانیسم های خوب به بدن کمک می کنند.

غذاهای پروبیوتیک سالم عبارتند از:

» ماست کم چرب، پنیر های غیر مضر کشت شده، شیر سویا، پنیر خامه ای سویا، تمپه، ترشی و سبزیجات، آب چغندر، آب نمک نعناع، آب انگور نوشیدنی، آب کلم، کلم ترش، کفیر، کامبوچا

غذاهای پربیوتیک شامل مواد غذایی غنی از فیبر مانند:

» موز، پیاز خام یا پخته شده، مارچوبه خام، سیر خام، کلم بروکلی، عدس، جو

اجتناب از این غذاها یا محدود کردن آنها برای سلامتی کلی و کمک به تسکین علائم روده ای:

» قندهای تصفیه شده، غذاهای شیرین، آرد سفید، روغن های گیاهی پردازش شده، غذاهای سرخ شده، گوشت پردازش شده، آبمیوه های شیرین و نوشیدنی های گازدار، شیرین کننده های مصنوعی، نگهدارنده های مواد غذایی و افزودنی ها، الکل
طبق تحقیقات بالینی، تا نیمی از بزرگسالان مبتلا به مشکلات روده ای گزارش دادند که الکل مصرف میکردند و باعث بدتر شدن علائم شده است. حتی مقدار کمی الکل می تواند نشانه هایی مانند سرخ شدن را ایجاد کند. این شامل شراب، مشروبات الکلی و سایر نوشیدنی های الکلی مانند:
» شامپاین، مشروب بربون، جین، ودکا، آبجو و سایر نوشیدنی ها الکی
» نوشیدنی های گرم مانند چای، قهوه، سیب داغ و کاکائو داغ ممکن است باعث بروز زخم های روتسیا شود. این به احتمال زیاد به دلیل کافئین نیست، بلکه باعث افزایش دمای بدن می شود.

غذاهای ادویه دار نخورید

مطالعه پزشکی متوجه شد که ادویه ها و مواد غذایی تند، علائم را تا ۷۵ درصد از بزرگسالان مبتلا به روده بزرگ بدتر می کند. یکی از ادویه های شایع که مشکلات رو زیاد میکند فلفل هست. فلفل حاوی کپسایسین شیمیایی است که مواد غذایی را گرم می کند.

کپسایکین بر گیرنده های درد در پوست شما تاثیر می گذارد که احساس گرما می کند. این ممکن است سبب آسیب رساندن به روده شود. برای محدود کردن کپسایسین در رژیم غذایی، از مواد غذایی حاوی زیر استفاده نکنید:

» فلفل هندی، فلفل قرمز، فلفل تند، نوعی فلفل سبز مکزیکی، سس تند، فلفل تابلسکو، روغن چیلی، فلفل قرمز، فلفل قرمز یا فلفل سیاه، فلفل سفید

سایر مواد غذایی تند و گرم کننده که می توانند علائم روده ای را ایجاد کنند عبارتند از:

» خردل، ترب کوهی، دارچین، میخک ها، زیره، زنجبیل، گوجه فرنگیها، میوه های خانواده مرکبات، شکلات

هیستامین یک ترکیب طبیعی در بدن شما است که می تواند باعث سوزش پوست شود. در بعضی از بزرگسالان مبتلا به روده ای، غذاهای خاص می توانند قرمزی، تورم و سایر نشانه های مرتبط با هیستامین را بدتر کنند.

برخی از غذاهایی که دارای هیستامین هستند یا سبب بدن شما می شوند تا بیشتر از آن آزاد شوند عبارتند از:

» آووکادوف پنیر سالم، موزف اب دوغ، شیر گاو، شکلات، گوشت گوشتی (بیکن، هات داگ، نخود فرنگی، گوشت ناهار)، میوه خشک شده (زردآلو، خرما، آلو، انجیر، کشمش)، بادمجان، مواد غذایی تخمیر شده، پنیر بز، ماهی خال مخالی، ماهی ماهی، آجیل (بادام زمینی، بادام زمینی، گردو)، پاپایا، آناناس، ساردین ها، ماهی دودی، اسفناج، خرگوش، توت فرنگی، خامه ترشف گوجه فرنگیها، ماهی تن، سرکه

بعضی از داروها ممکن است علائم روده ای را ایجاد کنند. این بخاطر این هست که تعادل باکتری سالم روده را کاهش می دهد و مانع از سیستم ایمنی بدن می شود آنها عبارتند از:
» نیاسین (ویتامین B-3)ف سمپاتومیمتیک (داروهای فشار خون)، درد و داروهای آرتروز که حاوی کپسایسین هستند، استفاده بیش از حد از آنتی بیوتیک ها یا آنتی اسیدها، استروئید ها

انتخاب های رژیم غذایی شما ممکن است به کاهش علائم روده کمک کند چرا که غذاهای خاص می توانند بر التهاب، رگ های خونی و یا ایجاد گرما در بدن تاثیر بگذارند.

» کرم های مخصوص درمان قرمزی پوست

کرم آبرسان و ضد قرمزی پوست چرب لاکویینتا سوئیس

کرم آبرسان و ضد قرمزی پوست چرب لاکویینتا سوئیس

– درمان قرمزی پوست ناشی از چربی زیاد پوست
– درمان قرمزی رزاسه پوست
– درمان تارهای عنکبوتی
– ترمیم کننده قوی برای پوست نازک
– درمان منافذ باز
– آبرسانی عمقی ۲۴ ساعته
– پیشگیری از چروک
– جوانسازی پوست
– شادابی پوست
– آنتی اکسیدان قوی پوست
– حاوی جوجوبا، آلوورا، پوسته قهوه عربیکا و آسکوربیک اسید
– فاقد چربی و غیر کومدوژنیک
– مناسب پایه آرایشی
– مناسب پوست های چرب، مختلط و مستعد آکنه
– ۵۰ میل
– ساخت سوئیس
» برای خرید کرم درمان رزاسه لاکویینتا اینجا کلیک نمایید

کرم ترمیم کننده میموزا آکواریوس
برخی از خواص کرم ترمیم کننده پوست آکواریوس:
– مناسب برای ترمیم پوست بعد از لیزر، پلکسر و…
– مناسب برای ترمیم زخم، اگزما و خشکی پوست
– بازسازی ساختار سلولی و تقویت سد دفاعی پوست
– حفظ خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست
– ضد باکتری و ضد قارچ
– ضد خارش، ضد سوزش و ضد قرمزی
– رطوبت و آبرسان قوی پوست
– حاوی میموزا، کالاندولا، زینک و روغن ارگان
– رفع عوارض کرم های پاکستانی، دست ساز و لایه بردار
– ۳۰ میل
– فرمولاسیون سوئیس
» برای خرید کرم ترمیم کننده آکواریوس اینجا کلیک نمایید
قرمزی پوست نوزاد,قرمزی پوست صورت در بارداری,قرمزی پوست نی نی سایت,قرمزی پوست بعد از لیزر,قرمزی پوست همراه با خارش,قرمزی پوست بعد از میکرودرم,قرمزی پوست بعد از شیمی درمانی,قرمزی پوست بازو,قرمزی و تورم پوست,تشخیص قرمزی پوست,قرمزی پوست و جوش صورت,رفع قرمزی پوست جای جوش,قرمزی پوست دور چشم,قرمزی پوست را چگونه از بین ببریم,دلیل قرمزی پوست چیست,چه چیزی قرمزی پوست را ازبین میبرد,چه کنیم قرمزی پوست از بین برود,درمان قرمزی حساسیت پوست,قرمزی و حساسیت پوست صورت,قرمزی پوست خارش,قرمزی و خارش پوست اطراف بینی,قرمزی پوست دور لب,قرمزی پوست در اثر سرما,قرمزی پوست در لوپوس,قرمزی روی پوست صورت,قرمزی زیر پوستی,قرمزی پوست صورت را چگونه از بین ببریم,ضد قرمزی پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید