09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
رگ های پوست صورت کودکان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

رگ های پوست صورت کودکان


روی صورت دخترم رگ های زیادی دیده می شود که انگار پوست صورتش لک است. علت چیست؟

در صدی از کودکان چربی پوستشان تکامل لازم را پیدا نکرده و خیلی مواقع عروق ریزی از سطح پوست آنها مشخص است، این عروق می تواند قرمز باشد و شکل ضریبی داشته یا ته رنگ آبی داشته باشد. در این بیماری، عروقی که متصل شده گشادتر می شود و به سطح پوست می آید که می تواند کاملا طبیعی باشد بخصوص در کودکانی که چربی زیر پوستشان کمتر است و لاغرتر هستند.

در این کودکان معمولا این عروق مشخص تر است امام در آنهایی که وزنشان بیشتر است و یا چاق هستند به خاطر وجود چربی زیر پوست این عروق نامشخص تر است بنابراین درصد زیادی از آن طبیعی است و بیماری محسوب نمی شود.

البته تا حدودی این عروق و زیاد بودنش همراه با قرمزی صورت می تواند در یکسری از بیماری های روماتولوژیکی مثل اسکلرودرمی،لوپوس و روزاسه اتفاق بیفتد. کسانی که در تمس طولانی با آفتاب هستند مانند کشاورزها نیز ممکن است عروق پوست گشاد شود و به سطح پوست نزدیک شود و این حالت تلانژکتازی یا اتصال عروق زیر پوسترا ایجاد می کند.

در کودکان تغییرات وزن به سرعت اتفاق می افتد مثلا با اسهال طولانی مدت کودک لاغر می شود و این عروق مشخص می شود ولی معمولا با بیماری همراه نیست و هیچ درمانی هم ندارد و کار خاصی هم لازم نیست. برای جلوگیری از افزایش آن حتما باید از ضدآفتاب بر روی صورت کودک استفاده شود. بعضی والدین تصور می کنند که بوسیدن کودک ممکن است منجر به افزایش آن شود، در صورتی که این گونه نیست و هیچ ربطی به آن ندارد.

در صورتی که با بالا رفتن سن کودک بر روی پوست صورت باقی بماند، لیزرهایی هست که میکانیزم آن روی عروق است و به راحتی می تواند آن را بهتر کند یا از بین ببرد.

نتیجه گیری:

– در صورتی که کودکان روی پوستش صورتش رگ هایی مشخص است حتما برای جلوگیری از پیشرفت از کرم ضد آفتاب بر روی پوستش استفاده کنید.

– درصورتی که بعد از بزرگ شدن کودک، باز عروق روی پوست صورت قابل مشاهده است می توانید لیرز درمانی کنید.

ضد آفتاب کودکان ضد آفتاب کودکان هیدرودرم ضد آفتاب كودكان ضد آفتاب کودک کرم ضد آفتاب کودکان ضد آفتاب برای کودکان بهترین ضد آفتاب کودکان کرم ضد آفتاب کودکان سی گل کرم ضد آفتاب برای کودکان کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان كرم ضد افتاب كودكان کرم ضد آفتاب کودک

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید