09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ریزش مو با انتهای سفید
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ریزش مو با انتهای سفید

پیدا کردن مو در برس شما طبیعی است. اما اگر فرد شروع به از دست دادن مقدار غیرمعمول مو کند ، می تواند دلیلی برای نگرانی باشد.

از بین رفتن موها معمولاً تأثیر چندانی بر ظاهر شما نمی گذارد ، زیرا سر شما مقدار زیادی برای جبران ضرر روزانه دارد . اما ممکن است وقتی شروع به دیدن لکه های پوست سر یا طاس خود کنید ، دلیل قابل توجهی برای ریزش مو وجود داشته باشد.
وقتی به ریزش مو فکر می کنید ، ممکن است به عوامل ژنتیکی مانند طاسی الگوی مردانه فکر کنید . هورمون ها ، مشکلات تیروئید و سایر بیماری ها همگی می توانند باعث ریزش مو نیز شوند.

بنابراین ، این علل مختلف چیست ، و چگونه می دانید آیا آنها مقصر ریختن بیش از حد موهایتان هستند؟

تغییرات هورمونی
ممکن است خانمها بعد از زایمان یا در دوران یائسگی موهای خود را از دست دهند . زنانی که عدم تعادل هورمونی دارند ، می توانند ریزش مو داشته باشند.

گذشته از طاسی الگوی ژنتیکی مردان ، مردان می توانند موهای خود را از دست بدهند زیرا ترکیب هورمونی آنها با افزایش سن تغییر می کند. ریزش مو به دلیل پاسخ فولیکولهای شما به هورمون دی هیدروتستوسترون (DHT) ایجاد می شود .

اختلالات تیروئید
شاید یکی از مهمترین دلایل هورمون مربوط به ریزش مو ، مشکل تیروئید باشد. هورمون زیاد تیروئید ( پرکاری تیروئید ) و خیلی کم ( کم کاری تیروئید ) می توانند به ریزش مو منجر شوند. درمان اختلال تیروئید اغلب می تواند ریزش مو را معکوس کند.

فشار
استرس جسمی و روانی می تواند باعث ریزش مو شود. جراحی ، تب بالا و ریزش خون می تواند باعث شود که استرس کافی منجر به ریختن بیش از حد شود. زایمان می تواند به مدت چند ماه از زایمان منجر به ریزش مو شود.

درمورد استرس روانی ، پیوند کمتری تعریف شده است . با این حال ، بسیاری از افراد از دست دادن مو در مواقع استرس شدید روانی یا اضطراب گزارش کرده اند . و ریزش مو به دلایل دیگر هنوز هم می تواند استرس زا باشد.

با تغییرات در شیوه زندگی می توانید با استرس روحی مقابله کنید ، مانند:
ورزش روزانه
تغذیه مناسب
مدیتیشن و دیگر راهبردهای مدیریت استرس

درمان ریزش مو سر

لوسیون ضد ریزش موی ژیورل فرانسه حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5 یک منبع واقعی انرژی برای مو بوده که قدرت و زندگی را به موی ضعیف بازمی گرداند. این لوسیون میکروسیرکولاسیون پوست سر را بهبود بخشیده و فعال می کند و پیاز مو را برای رشد موی سالم و قوی تحریک می کند.

– خواص کینین برای مو:
– درخت گنه گنه بومی پرو و سایر کشورهای آمریکای جنوبی هستند. کینین بعنوان یک محرک رشد مو و درمان ریزش مو معرفی شده است. در مطالعات زیادی مشخص شده عصاره درخت گنه گنه معروف به کینین می تواند برای درمان ریزش موی سر بسیار موثر واقع شود. این ماده موثر حاوی آهن و ویتامین B12,B5 می باشد.

– خواص سائوپالمتو برای مو:
– عصاره سائوپالمتو حاوی استروژن طبیعی بوده که از قدیم الایام در آمریکا به وجود آن در گیاه سائوپالمتو پی برده اند. عصاره سائوپالمتو موجب تنظیم هورمونهای پوست می گردد. عصاره سائوپالمتو با تنظیم و متعادل سازی هورمونهای پیاز مو و پوست سر، به سرعت از ریزش مو جلوگیری کرده و موجب رویش مجدد مو می شود.

لوسیون مو ژیورل

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو
– عدم ریزش موی رشد کرده بعد از قطع مصرف

برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون مو ژیورل اینجا را کلیک کنید .

ریزش مو شدید,ریزش موی سکه ای,ریزش موی سر,ریزش مو بعد از کاشت,ریزش موی هورمونی,ریزش مو سکه ای,ریزش مو در نوجوانی,ریزش مو با انتهای سفید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید