09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
سریع ترین درمان برای پوست چرب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

سریع ترین درمان برای پوست چرب

پوست چرب (سبوره) بخاطر تولید چربی اضافی توسط پوست(سبوم) ایجاد می شود. در دوران بلوغ با افزایش سطح آندروژن( هورمون مردانه موجود در هر دو جنس نر و ماده)، سیگنال غدد چربی پوست بخاطر بلوغ افزایش پیدا می کند. در این زمان بدن شروع به تولید روغن پوست خیلی بیشتر از قبل می کند. برای برخی افراد تشرح غدد چربی پوست فرق دارد که بطور بعمول این غددچربی پس از بلوغ فروکش می کند اما باز ممکن است در بزرگسالی نیز غدد چربی تنظیم نشده و چربی پوست ادامه پیدا کند که باعث ایجاد جوش و آکنه های سرسیاه، چرکی و کمدون های قرمز و دردناک کند. خبر خوب برای کسایی که پوستشان چرب هست اینکه چربی پوست باعث می شود در صورت چین و چروک به کندی ایجاد شود.  خبر بد این است که پوست چرب باعث ایجاد جوش، لک جوش، باز شدن منافذ و براقی پوست که در کل باعث ایجاد پوست ناخوشایند می شود.

 

باید و نباید ها:
– پی در پی پوستتان را صابون نزنید چون باعث خشکی و تحریک پوست می شود. شست و شوی بیش از حد پوست را مستعد به آکنه می کند. تنها دوبار در روز شما باید پوستتان را بشورید.

– لوازم آرایش فاقد چربی استفاده کنید.

– از محصولات درمانی حاوی خاک رس استفاده کنید. چون خاک رس باعث تنظیم غدد چربی پوست شده و از ایجاد آکنه جلوگیری می کند.

– از محصولاتی که چربی پوست را تنظیم می کند استفاده کنید.

– غذاهای سرخ کردنی و پیاز خام خیلی کم بخورید.

– از ضدآفتاب برای پوست های چرب استفاده کنید. نور آفتاب باعث تشدید تولید چربی پوست می شود.

بهتر هست شما از محصولاتی استفاده کنید که باعث تنظیم چربی پوستتان بشود و همچنین آنتی باکتریال باشد.

در اینجا به معرفی چند محصول که مورد تایید و تجویزی پزشک ها قرار گرفته است را برایتان معرفی می کنیم .


» برای مشاهده محصولات درمان پوست چرب اینجا کلیک نمایید


 

درمان چربی پوست و مو,درمان چربی پوست بدن,درمان چربي پوست,درمان چربی پوست بینی,درمان چربی پوست با طب سنتی,درمان چربی صورت وجوش,درمان چربي صورت,درمان صورت چرب,درمان کیست چربی صورت,درمان چربي پوست صورت,درمان جوش چرکی صورت,درمان غدد چربی صورت,درمان خانگی چربی صورت,درمان پوست چرب صورت,درمان جوش های چرکی صورت,درمان جوش های چرکی اندام تناسلی,درمان جوش های چرکی و دردناک,درمان جوش های چرکی بدن,درمان جوش های چرکی روی بینی,درمان جوش های چرکین صورت,درمان جوش های چرکی بزرگ,درمان جوش های چرکی زیر پوستی,درمان جوش های چرکی سر سفید,درمان جوش های چرکی دور لب,درمان جوش های چرکی زیر بغل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید