09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
سریع ترین درمان واریس پا
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

سریع ترین درمان واریس پا

واریس چیست؟

سیاهرگ، یک رگ خونی است که خون را در تمام نقاط بدن حمل می کند. به طور طبیعی، این سیاهرگ ها کار خود را مانند یک دستگاه پمپ سالم و خوب روغنکاری شده انجام می دهند، اما گاهی اوقات این رگ ها، شکسته شده و جریان خون غیرعادی خواهد شد. واریس می تواند در هر قسمت بدن ایجاد شود، اما در قسمت های پایینی بدن متداول تر است. واریس، تورم رگ‌های سطح پوست است که در برخی موارد نیز دردناک می‌شود. این رگ‌ها معمولا در ناحیه ساق پا یا ران‌ها و به رنگ‌های آبی تیره یا بنفش دیده می‌شوند. در ابتلا به واریس، عوامل دیگری مانند سابقه خانوادگی، چاقی و مدت زمان ایستادن نیز دخیل هستند.

علائم واریس

علائم و نشانه های واریس نه تنها رگ های بدمنظر طناب شکل است، بلکه دردها و گرفتگی های مداوم، ورم و خستگی پس از مدتی سرپا ایستادن نیز جزء علائم این بیماری است. رنگ پوست نیز ممکن است تغییر کرده و قهوه ای مانند شود که رکود رنگدانه های پوستی نام دارد. این مشکل نیز از شکسته شدن رگ های خونی و تراوش خون به منطقه آسیب دیده ایجاد می شود و در افرادی که به مدتی طولانی به این مشکل مبتلا بوده اند اتفاق می افتد.

تشخیص واریس

معمولاً تشخیص این مشکل از طریق مشاهده قابل انجام است، اما گاهی اوقات از طریق پروسه ای که فلبوگرافی (پرتونگاری از سیاهرگ ها) نامیده می شود، صورت می گیرد. این عملیات کاملاً بدون درد بوده و در آن، محلولی خاص را وارد جریان خون می کنند. آنگاه تصویر رگ ها را برای تشخیص اختلالات و ناهنجاری های موجود در جریان خون و فشار رگ ها، می گیرند.

درمان واریس

اگر چه شیوه‌ای قطعی برای پیشگیری از این مشکل وجود ندارد، اما با رعایت مواردی می‌توان شدت آن را کاهش داد:

ورزش:

واریس بر اثر اختلال در جریان خون رخ می‌دهد، از این رو زنان باردار باید سعی کنند تا جریان خون را در بدن خود بهبود بخشند. پیاده‌روی، شنا، دوچرخه سواری، انجام حرکات ایروبیک و … در این میان نقش مؤثری دارند.

بالابردن پاها:

با قراردادن پاها روی سطحی بلند (بالاتر از سطح قلب) جریان خون دوباره به سمت قلب باز می‌گردد.

جوراب:

کش تنگ جوراب مانع از جریان خون در رگ‌های میانی پا می‌شود. از این رو کش جوراب باید گشاد باشد تا خون به راحتی در پاها جریان داشته باشد.

 استفاده از روغن های ماساژ خاص برای درمان واریس:

این روغن ها سیاهرگ ها را تحریک می کنند و باعث جریان خون در سیاهرگها می شوند که بتدریج واریس را درمان می کنند.

در موارد حاد، واریس باعث تشکیل لخته خون یا زخم در پاها می‌شود و گاهی نیز این مشکل با تب همراه است که در این صورت باید سریعاً به پزشک مراجعه کرد. اگر چه به طور طبیعی طی چند ماه پس از زایمان این مشکل از میان می‌رود، اما در صورت تداوم آن می‌توان از روش‌های دارویی با تجویز پزشک بهره گرفت.

لیزر براى وریدهاى واریس:

انرژى لیزر را مى توان با روشى به نام لیزر درمانى درون وریدى (EVLT) در داخل ورید به کار برد. پزشک با هدایت سوند، ورید را سوراخ کرده و یک سیم راهنما را به درون نقطه اى که خون از آنجا شروع به پس زدن مى کند، مى فرستد. سپس یک فیبر لیزرى به درون آن فرستاده مى شود و اشعه لیزر تابانیده مى شود تا ورید را از درون گرم کند. التهاب حاصله سبب به هم چسبیدن دیواره هاى ورید می گردد و در نهایت بافت ترمیمى ایجاد مى شود

جراحى:

برش هایى در وریدهاى واریسى پشت ساق پا و ران داده می شود و انتهاى آنها را می بندند. بیمار مى بایست براى چند هفته اى از بانداژها یا جوراب هاى ساق بلند فشارنده استفاده کند. با رواج درمان های آسان تر(که در بالا ذکر شد)، در بیشتر موارد، دیگر جراحى وریدهاى واریسى، درمان استاندارد به شمار نمى آیند.

اگر پزشک شما جراحى را توصیه مى کند، با پزشکى که در درمان وریدهاى واریسى تجربه داشته و با انواع انتخاب ها آشنا است، مشورت کنید.

آسان ترین و ارزان ترین روش درمان واریس:

شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان استخوان درد، پا درد،گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی و همچنین واریس کمک کند.

شیره سقز به علت داشتن  ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.

معرفی روغن برای درمان واریس

شیره سقز سفید اکسیر درمان دردهای استخوانی و ماهیچه ای

شیره سقز سفید

بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.
» برای خرید شیره سقز اصل اینجا کلیک نمایید
درمان واریس با لیزر درمان واریس پا درمان واریس پا با ورزش درمان واریس پا در طب سنتی درمان واریس در طب سنتی درمان واریس با زالو درمان واریس بیضه درمان واریس با گیاهان دارویی جلوگیری از واریس در بارداری جلوگيري از واريس راههای جلوگیری از واریس راههای جلوگیری از واریس پا برای جلوگیری از واریس پا جلوگیری از پیشرفت واریس روشهای جلوگیری از واریس راه جلوگیری از واریس راهای جلوگیری از واریس راههاي جلوگيري از واريس تشخیص واریس بیضه تشخیص واریسکول راه تشخیص واریس بیضه راه تشخیص واریس نحوه تشخیص واریس روش تشخیص واریس پا چگونگی تشخیص واریس تشخیص بیماری واریس تشخیص و درمان واریس علایم واریس پا علایم واریس بیضه علایم واریسکول علایم واریس در بارداری علایم واریس دست علایم واریس چیست علایم واریس ودرمان آن علایم واریس روده علایم واریس مری علایم اولیه واریس پا

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید