09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
سریع ترین درمان کک و مک صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

سریع ترین درمان کک و مک صورت

 

کک و مک بیماری پوستی نیست، اما افراد دارای کک و مک تمرکز ملانین‌های محافظ نور کمتر و حساسیت نسبت به اثرات مضر اشعه ی فرابنفش هستند. توصیه می شود که افراد دارای کک و مک تا حد ممکن از قرار گرفتن در معرض آفتاب اجتناب نموده و از کرم ضدآفتاب استفاده کنند.

کک و مک چگونه ایجاد می شود :
به خاطر نقص در بعضی سلول‌های پوستی رنگدانه‌ای به نام ملانین تولید می‌شود که عامل اصلی بروز کک و مک است.

همچنین در بعضی افراد هورمون‌ها تعادل ندارند و استروژن بیش از اندازه سلول‌های تولیدکننده رنگدانه را تحریک می‌کند تا به محض قرار گرفتن در معرض خورشید رنگ بیشتری تولید کنند و کک و مک ایجاد شود.

وجود کک و مک روی بینی و گونه‌ها و صورت، بخشی از زیبایی شما را خدشه‌دار می‌کند و آثار کک و مک از روی پوست با هیچ لیف و صابونی پاک نمی‌شود، اما راه‌هایی برای کمرنگ شدن آنها و یا حتی از بین بردنشان وجود دارد، کک و مک لکه‌های گرد ملانین است که در افراد سفیدپوست شایع‌تر است.این لکه‌ها پراکنده هستند و با قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد می‌شوند، کک و مک بیشتر در فصل تابستان روی پوست ایجاد می‌شود و در زنان و مردان به یک نسبت اتفاق می‌افتد.
دو نوع اساسی کک و مک وجود دارد: کک و مک ساده و کک و مک آفتاب سوخته.

کک و مک ساده، معمولا برنزه، گرد و کوچک (تقریبا به اندازه‌ی پهنای یک میخ) هستند.

کک و مک آفتاب سوخته، اغلب تیره تر، دارای مرزهای نامشخص و نامنظم هستند و ممکن است از اندازه‌ی پاک کن ته مداد نیز بزرگتر باشند. کک و مک آفتاب سوخته بالای پشت بدن و شانه‌ها که بیشتر در معرض آفتاب سوختگی هستند، متداول‌تر هستند.

جلوگیری از کک و مک :

۱-استفاده از کرم ضدآفتاب SPF 50

۲-استفاده از کلاه‌های لبه‌دار

۳-پوشیدن لباس‌های محافظ در برابر خورشید، مانند شلوار و آستین بلند

۴-اجتناب از ساعات اوج تابش خورشید، ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر

۵-ماندن در سایه و یا منزل

راه درمان کک و مک:

بهترین راه درمان را کرم های ضد آفتاب پیشنهاد کردیم، اما برای درمان قطعی باید از کرم های ضد لک حاوی ویتامین C و فاقد هیدروکینون استفاده کنید .
این کرم ها با نفوذ در لایه ی سوم پوستی شروع به درمان لک و کک و مک می کند . چون ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است و سبب روشن تر شدن سریع پوست می شود. همچنین ما برای درمان لک استفاده از عصاره شیرین بیان را توصیه می کنیم .ماده فعال شناخته شده در شیرین بیان، فلاونوئید است که می‌ تواند با پراکنده کردن ملانین، موجب روشن شدن و درمان لک پوست شود. ماده اصلی هیدروفوبیک آن که در اثر گرفتن عصاره شیرین ‌بیان به دست می ‌آید، گلابریدین است که روی لک پوستی موثر می‌ باشد. در ادامه به معرفی انواع ضد لک ها می پردازیم .


برای دیدن محصولات ضد لک و خرید اینجا را کلیک کنید.

درمان کک و مک صورت,درمان کک و مک با لیزر,درمان کک و مک با داروهای گیاهی,درمان کک و مک پوست,درمان کک و مک در طب سنتی,درمان کک و مک با گیاهان دارویی,درمان کک و مک پشت دست,درمان كك و مك,درمان لک قهوه ای صورت,درمان لک قهوه ای پوست,درمان لک قهوه ای جوش,درمان لک قهوه ای روی صورت,درمان لک قهوه ای جای جوش,درمان لک قهوه ای پوست صورت,درمان لک قهوه ای پیشانی,درمان لک قهوه ای بدن,درمان لک قهوه ای دست,درمان لک قهوه ای سوختگی,درمان لك قهوه اي صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید