09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
سریع ترین راه برای درمان چربی مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

سریع ترین راه برای درمان چربی مو

 

این درست است که مردان بیشتر از زنان، دچار ریزش مو می شوند، اما نازک و چرب شدن مو در زنان شایع تر است و باعث تضعیف روحیه می شود این قبیل مشکلات می تواند دلایل زیادی داشته باشد اما در عین حال می تواند درمان نیز داشته باشد . در ادامه به چگونگی چرب شدن مو و راه کارهای آن می پردازیم.

فولیکول های مو به طور طبیعی باعث ایجاد چربی می شوند که ین میزان از ترشح چربی باید به اندازه باشد چون کمبود چربی باعث خشک شدن مو و ترشح بیش از اندازه باعث چرب شدن مو می شود . اما برای این که فولیکول ها به طور منظم چربی ترشح کنند باید به نحوه ی شست و شوی آن دقت کنید .

*  یک روز در میان موهای خود را شستشو دهید ، اگر هر روز موهای خود را بشویید این کار سبب ترشح بیش از اندازه چربی می شود ، اما با کاهش شستشوی سر با یک شامپوی مناسب رطوبت مو و پوست سر را کنترل می کنید و در نتیجه با موهای چرب شده مواجه نمی شوید .

* از شامپو مخصوص موهای چرب استفاده کنید .

* اگر از نرم کننده استفاده می کنید آن را بر انتهای موهایتان بمالید و از زدن آن بر پوست سر اجتناب کنید .

*  سعی کنید کمتر شانه بزنید، از حالت دادن به موهایتان خودداری کنید ، پوست سر را ماساژ ندهید چون با این کارها باعث تحریک چربی مو می شوید .

نکته ی بسیار مهم که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر چربی موایتان را از بین نبرید دچار ریزش موی شدیدی خواهید شد . اما بهترین و سریع ترین راه برای درمان چربی و ریزش مو چیست .

استفاده از مریم گلی و رزماری به شما این امکان را می دهد که با چربی بیش از اندازه مو همچنین ریزش مو خداحافظی کنید ، در ادامه به معرفی محصولاتی که شامل این دو گیاه هستند را معرفی خواهیم کرد .

شامپو موی چرب مریم گلی

شامپو موی چرب مریم گلی

برخی از خواص دارویی شامپو برای موی چرب مریم گلی:

– پاک سازی عمقی و کنترل چربی مو و پوست سر

– تقویت کننده و حجم دهنده مو

– آنتی باکتریال، ضد قارچ و درمان شوره چرب

– ضد ریزش مو

– درمان خارش پوست سر

– درمان قارچ پوست سر

– ویتامینه و غذای مو

– عصاره مریم گلی، عصاره هاماملیس، عصاره درخت سرو، عوامل شوینده ملایم نارگیل و اسانس لیمونن

– فاقد پارابن

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید .

برای دیدن محصولات درمان چربی مو و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان چربي موي سر,درمان چربي مو,درمان چربی مو سر,درمان چربی مو و پوست,درمان چرب مو,درمان موي چرب,شامپو برای موهای چرب و نازک,شامپو برای موهای چرب و ضد شوره,شامپو برای موهای چرب و ریزش مو,شامپو برای موهای چرب و ضد ریزش,شامپو برای موهای چرب چی خوبه,شامپو برای موهای چرب و رنگ شده,شامپو برای موهای چرب و شوره دار,شامپو مریم گلی,لوسیون ضد ریزش رزماری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید