09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
سفت کردن شکم و ران
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

سفت کردن شکم و ران

پوست شل می تواند ناامید کننده باشد و می تواند بر عزت نفس تأثیر بگذارد. در حالی که روش های زیادی وجود دارد که می توانید پوست شل را سفت کنید که در ادامه به علت ها و راه های درمان اشاره خواهیم کرد .
علل پوستی شل می تواند شامل کاهش وزن ، بارداری و اثرات پیری باشد. افراد در جاهای مختلف بدن شلی پوست را تجربه می کنند که بیشتر در موارد زیر شلی پوست خود را بروز می دهد :

صورت
گردن
باسن
بازوها
پاها
در حالی که می توانید از طریق جراحی زیبایی به بهبود پوست شل کمک کنید ، گزینه های بسیاری برای افرادی که ترجیح می دهند از اقدامات پزشکی اجتناب کنند وجود دارد. این گزینه ها عبارتند از:

ورزش
محصولات درمانی
روشهای غیر جراحی
کاهش وزن
ماساژ دادن

درمان افتادگی و شلی پوست

۱٫ ورزش

ایجاد توده عضلانی از طریق تمرین های وزنه برداری می تواند به کاهش ظاهر پوست شل کمک کند ، به خصوص اگر پوست شل از کاهش وزن باشد.

اگر چربی اضافی برای مدت طولانی پوست را تحریک کند ، پوست می تواند با کاهش وزن مقداری از توانایی خود را برای کوچک شدن از دست بدهد. جایگزینی چربی از دست رفته با توده عضلانی می تواند ظاهر پوستی شل را کاهش دهد.

اگر از بارداری اخیر پوستی شل دارید قبل از انجام تمرین با پزشک مشورت کنید زیرا ممکن است حرکات خاصی وجود داشته باشد که باید از آن جلوگیری کنید.

۲٫ کرم های سفت کننده

در حالی که تأثیر کرم های سفت کننده برای هر فردی که این مشکل را دارد به وضوح ثابت شده است ، ممکن است به بهبود ظاهر پوست شل ، به ویژه پوستی که کم اب هست کمک زیادی کند .اغلب بعد از استفاده کرم سفت کننده، نتایج بلافاصله دیده می شوند اما اگر دوره درمانی را خوب طی نکنید ماندگار نیستند. انتخاب مناسب برای کرم سفت کننده شرط اساسی برای درمان هست.
داشتن پوست جوان و سالم به کلاژن نیاز دارد . کلاژن همچنین به بافت ها برای حفظ خاصیت ارتجاعی کمک می کند ، که از شل شدن پوست جلوگیری می کند. ژل سفت کننده پوست بدن اُرگانیک بایو ساخت فرانسه جهت شلی و افتادگی باسن، پوست بازو، گردن، پشت ران، شکم و… تجویز می شود. این ژل کاملا ارگانیگ(غیر مواد شیمایی) بوده و سازگار با انواع پوست بدن می باشد.
این ژل بخاطر داشتن آب هاماملیس باعث افزایش خونرسانی و سفت کننده پوست می شود. مرجان دریایی کارولینا موجود در این ژل با تحریک لیپولیز باعث سفتی و افزایش خاصیت کشسانی پوست می شود.این محصول با تحریک لیپولیز و افزایش خونرسانی موضعی سبب سفت شدن و افزایش کشسانی پوست می گردد.

کرم سقت کننده بدن بایو

برخی از خواص کلیدی ژل سفت کننده بدن بایو فرانسه:
– درمان افتادگی باسن
– سفت کننده باسن
– درمان شلی و افتادگی پوست بازو، گردن، ران، شکم و…
– درمان افتادگی پوست بعلت رژیم غذایی و…
– حاوی آب هاماملیس و مرجان دریایی کارولینا
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ گرم
– دارای مجوزبهداشتی ۱۴۵۱۵۸۲۴۱۹۹۲۳۸۵۱

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید