09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
سفت کردن صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

سفت کردن صورت

پوست بزرگترین عضو بدن ما است و نیاز به نگهداری مناسب دارد. به گزارش انجمن ملی پوست جهان، دلایل بسیاری وجود دارد که پوست ما قابلیت ارتجاعی خود را از دست دهد و نیاز به ترمیم و نگهداری و سفت کردن دارد. اگر شما مقدار زیادی از وزنتان را از دست دادید، احتمالش خیلی زیاد هست که پوست صورتتان شل و افتاده شود. پیری نیز ممکن است باعث شود پوست نیاز به مکمل های سفت کننده داشته باشد. خورشید، مواد غذایی و عادات خاص همه می تواند به کلاژن پوست صدمه بزنند. متاسفانه برخی از افراد رو به جراحی های گران و خطرناک می زنند. اما راه های بسیاری وجود دارد که بدون عمل جراحی پوست را سفت کرد.

پوست نیاز به تغذیه دارد. متخصص پوست رودا Narins، M.D.، می گوید برخی از غذاهای سالم که حاوی مواد مغذی مفید برای پوست، از جمله آجیل برای سفت کردن پوست موثر هست. این آجیل خوشمزه  برای پوست مقوی هست. زیرا سلنیوم موجود در آجیل میتواند به حفظ قابلیت ارتجاعی پوست کمک کند.

آب انار شامل آنتوسیانین که باعث تقویت دیواره های رگ های خونی بسیار کوچک می شود که مواد مغذی را به پوست می رساند. خوردن غذاهایی که سرشار از آنتی اکسیدان هستند نیز به مبارزه با رادیکال های آزاد که می تواند به پوست آسیب برساند موثر هست.

شلدون محقق دانشگاه دوک، کشف کرد که ویتامین C و E می تواند به سفت شدن پوست و محافظت از آن در برابر آثار مخرب از خورشید کمک می کند. ویتامین C موضعی می تواند آسیب های نور خورشید را کاهش باعث بازگرداندن قابلیت ارتجاعی پوست شود و درنتیجه آن را محکم و سفت کند. استفاده موضعی ویتامین B می توانید به مرطوب کردن سلول ها و سفت کردن پوست کمک می کند.

استفاده از ابرسان ها و کرم های ویتامینه میتواند باعث کلاژن سازی پوست شده و درنتیجه پوست را سفت و محکم کند. در زیر چند کرم لیفتینگ و سفت کننده پوست دارای مجوز بهداشتی و تجویزی پزشکان داخل و خارج رو براتون توصیه میکنیم.

برای مشاهده محصولات درمانی و سفت کننده پوست اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید