09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
سندرم روده تحریک پذیر باعث کمر درد می شود؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

سندرم روده تحریک پذیر باعث کمر درد می شود؟


افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر (IBS) بعضی اوقات علائمی را گزارش می کنند که به نظر می رسد ارتباطی با IBS داشته باشد. یکی از علائم غالباً ذکر شده و به ظاهر نامربوط ، کمر درد ، به خصوص در طول شب است.
این ممکن است درد نامربوط باشد ، یا می تواند “درد ارجاع شده” باشد. در مورد IBS درد معمولا ناشی از روده است. اغلب با یبوست ، گاز یا نفخ معده است.

درمان درد IBS
هیچ درمان قطعی برای IBS یا درد ناشی از IBS وجود ندارد. درمان برای همه متفاوت است و شما باید با پزشک یا متخصص گوارش خود همکاری کنید تا بهترین روش برای تسکین درد خود را پیدا کنید. احتمالاً ترکیبی از دارو و درمانهای مکمل نیز به طول خواهد انجامید.
داروهایی که یبوست و گاز را برطرف می کنند، ممکن است درد کمر را در این روند کاهش دهند. همچنین برخی از پروبیوتیک ها برای تسکین نفخ و درد موثر واقع شده است. پروبیوتیک ها در پودر یا قرص و در برخی از مواد غذایی مانند ماست در دسترس هستند.
قبل از افزودن مکمل های غذایی بدون نسخه با پزشک خود مشورت کنید. برخی مکمل ها می توانند باعث وخیم تر شدن شرایط شوند، در حالی که برخی دیگر ممکن است با سایر داروها در تعامل باشند.

درمان های مکمل که می توانند به درد شما کمک کنند عبارتند از:

تکنیک های آرام سازی: تنفس عمیق ، تنفس شکمی ، آرامش پیشرونده عضلات و تمرینات تجسم می تواند به کاهش استرس و خستگی و بهبود روحیه شما کمک کند.
درمان شناختی رفتاری: برخی مطالعات نشان می دهد که این امر می تواند به تغییر خلق و خوی و عادات منفی کمک کند. همچنین می تواند استرس را کاهش داده و علائم جسمی را نیز کاهش دهد.
طب سوزنی: از این روش می توان برای شل شدن اسپاسم های عضلانی استفاده کرد که باعث کمردرد می شود.
مراقبه ، ماساژ و هیپنوتیزم درمانی: هر یک از این روشها ممکن است به شل شدن عضلات و کاهش درد کمک کند.
ورزش منظم: گزینه هایی مانند تای چی و یوگا ممکن است به کمردرد کمک کند.

کمردرد و خواب
کمر درد می تواند به خصوص هنگام تلاش برای خواب مشکل ساز باشد. با ایجاد روال می توانید شانس خود را برای استراحت در شب خوب بهبود بخشید.

برای شروع این نکات را دنبال کنید:

– حداقل چهار ساعت قبل از برنامه ریزی برای رختخواب از خوردن غذای سنگین یا نوشیدن کافئین خودداری کنید.
– هر شب تقریباً در همان زمان به رختخواب بروید و هر روز صبح در همان ساعت از خواب بلند شوید.
– از تختخواب خود فقط برای دو چیز استفاده کنید: خواب و رابطه جنسی. این بدان معناست که روی تخواب خواب کار نکنید، غذا نخورید یا تلویزیون تماشا نکنید.
– هر روز کمی ورزش کنید.
– با داشتن روال معمول ، می توانید بدن خود را آموزش دهید تا پذیرش بیشتری در خواب داشته باشد.

بررسی اجمالی
اگر به همراه IBS خود درد کمر دارید ، تصور نکنید که اینها مرتبط هستند. برای ارزیابی درد کمر حتما با پزشک مشورت کنید. هنوز مشخص نشده که ایا کسایی که روده تحریک پذیر دارند ایا علت کمردرد همین هست یا نه. برای کاهش دردهای کمر میتوانید از شیره سقز استفاده کنید.

شیره سقز
شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن  ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.
برای مشاهده توضیحات و خرید اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید