09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
شامپو برای شوره سر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

شامپو برای شوره سر


شوره سر

شوره سر می تواند دارای پوسته های سفید ریز و ریز یا پوسته های زرد بزرگتر با ظاهری چرب باشد. علاوه بر خارش، یک فرد مبتلا به شوره سر دارای پوسته پوسته شدن برف مانند پوست اضافی پوست سر است.

شوره سر که به نام سبوره نیز شناخته می شود، یک بیماری شایع غیر واگیر در نواحی پوستی غنی از غدد چربی (صورت، پوست سر و تنه بالایی) است که با پوسته پوسته شدن (تولید بیش از حد سلول های پوست) و گاهی اوقات قرمزی و خارش (التهاب) مشخص می شود. پوست سر، با شدت متفاوت از پوسته پوسته شدن خفیف پوست سر تا لکه های پوسته پوسته و قرمز. شوره سر ممکن است با استرس، زمستان و شامپو زدن مکرر بدتر شود. اگرچه هیچ “درمانی” برای شوره سر وجود ندارد، اما کنترل آن معمولا با شامپوهای دارویی امکان پذیر است.

چه کسی در معرض خطر است؟

شوره سر در ۱۵ تا ۲۰ درصد از جمعیت رخ می دهد. این مشکل همه نژادها را تحت تاثیر قرار می دهد، ممکن است در مردان کمی بدتر باشد و بعد از بلوغ شروع می شود (اگرچه نوزادان نسخه ای به نام کلاه گهواره ای دارند). شوره سر در حدود ۴۰ سالگی به اوج خود می رسد و پس از آن ممکن است بهبود یابد. شوره سر شدید اغلب در افراد مبتلا به بیماری پارکینسون و سایر افراد مبتلا به مشکلات سیستم عصبی مرکزی و همچنین در افراد مبتلا به عفونت HIV دیده می شود.

علائم و نشانه ها

پوست سر خارش دار و پوسته پوسته می شود.

یک یا چند ناحیه زیر ممکن است دارای لکه های قرمز و پوسته پوسته باشد: پوست سر، خط مو، پیشانی، ابروها، پلک ها، چین های بینی و گوش ها، کانال های گوش، نواحی ریش، استخوان سینه، میانی پشت، کشاله ران یا زیر بغل.
در پوست های تیره تر، نواحی آسیب دیده ممکن است رنگ روشن تری داشته باشند.
شوره سر خفیف – فقط مقداری پوسته پوسته شدن با یا بدون قرمزی در چند ناحیه کوچک
شوره متوسط ​​– چندین ناحیه تحت تاثیر قرمزی و خارش آزاردهنده
شوره سر شدید – نواحی بزرگ قرمزی، خارش شدید و عدم پاسخ به اقدامات مراقبتی

دستورالعمل های خودمراقبتی
کنترل اکثر موارد شوره سر با اقدامات خانگی بدون نسخه آسان است. این شامل:

شامپو زدن مکرر (روزانه) یا مدت طولانی کف کردن.
استفاده از هر گونه محصول آرایش مو را متوقف کنید.
اگر یک شامپوی معمولی روزانه ناموفق بود، یک شامپوی ضد شوره را در نظر بگیرید. انواع مختلفی وجود دارد گاهی اوقات فرد برای مدتی خوب کار می کند و سپس کمتر مفید می شود. سپس ممکن است تغییر به نوع دیگری کمک کند.

برای از بین بردن پوسته های غلیظ، روغن معدنی یا روغن زیتون گرم بمالید و چند ساعت بعد با مایع ظرفشویی یا شامپوی قطران بشویید.

برای دیدن محصولات ضد شوره اینجا را کلیک کنید .
شوره سر,شوره سر و خارش,شوره سر درمان,شوره چرب,شوره چرب سر,شوره چرب و ریزش مو,شوره چرب کف سر,شوره چرب و خشک

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید