09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
شامپو شوره سر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

شامپو شوره سر


شوره چرب و خشک 

افراد مبتلا به شوره سر مداوم ، عدم امنیت ، اعتماد به نفس پایین در تعاملات اجتماعی و حتی اضطراب و احساس درماندگی را گزارش می کنند. ۲ استرس ناشی از شوره سر می تواند باعث ایجاد شوره بیشتر شود و یک چرخه معیوب ایجاد کند. ۳ خبر خوب: هنوز هم می توانید با آن مبارزه کنید. مجموعه های جدید دفاع سر شوره سر و شانه ها تا ۱۰۰٪ محافظت از شوره سر را دارند. † این مجموعه ها همچنین پوسته های سفید و خارش پوست سر همراه با شوره سر را تسکین می دهند.

پوست سر خشک یا چرب باعث ایجاد شوره می شود.

خشکی پوست سر علائم شوره سر است ، نه دلیل آن. شوره سر شما احتمالاً به دلیل واکنش بیش از حد پوست به Malassezia ، قارچی در پوست سر همه ، ایجاد می شود. مالاسزیا از سبوم تغذیه می کند ، یک روغن طبیعی تولید شده توسط پوست سر شما ، اسید اولئیک ایجاد می کند. از هر دو نفر یک نفر به اسید اولئیک حساس است و پوست سر او با تحریک شدن و ریزش پوست پاسخ می دهد – بنابراین باعث ایجاد پوسته پوسته شدن همراه با شوره می شود.

همه افراد به یک روش شوره سر را تجربه می کنند.

افراد مبتلا به شوره سر طیف وسیعی از علائم را تجربه می کنند – از جمله ، پوسته پوسته ، خارش ، خشکی و چربی – و سطح تحریک ، از خفیف تا شدید.

برای خارش: تسکین شدید خارش – یک شامپو ، یک شامپو + نرم کننده ۲ در ۱ و یک غبار سر که با منتول خنک کننده تزریق می شود.
برای روغن اضافی: Advanced Oil Control – یک شامپوی ضد شوره و یک شامپو + نرم کننده ۲ در ۱ ترکیب با مرکبات تازه کننده.
برای پوست سر خشک: نجات پوست سر خشک – یک شامپو و نرم کننده ضد شوره و یک کرم مرطوب کننده پوست سر که با عسل ترکیب شده است .

عدم رعایت بهداشت باعث ایجاد شوره سر نمی شود. اگر از شامپوی ضد شوره که توسط متخصص پوست توصیه می شود و حاوی ترکیبات روی اسید اولئیک، اسید استئاریک و اسید لینولئیک است استفاده نمی کنید ، ممکن است حتی با رعایت بهداشت مناسب پوست سرتان را پوسته پوسته ، خارش دار و تحریک کنید. ۶ سازگاری نیز ضروری است. اطمینان حاصل کنید که به طور مرتب از شامپوی ضد شوره خود برای درمان و جلوگیری از عود مجدد شوره سر استفاده می کنید.

شستن بیش از حد موها اغلب باعث ایجاد شوره می شود.

شوره سر شما احتمالاً به دلیل حساسیت پوست سر شما به مالاسزیا ایجاد شده است. شستن موهایتان به ندرت می تواند در ایجاد سبوم که مالاسزیا روی آن رشد می کند ، کمک کند. شستشوی مرتب موهایتان با شامپوی ضد شوره می تواند به سلامت مو کمک کند و پوست سر شما بدون پوسته ، خارش و خشکی باشد.

یکی از بهترن محصولات درمان شوره شامپو دکتر جنیزلاین هست . شامپو شی باتر جنیزلاین فرانسه همان کره کاریته غنی از ویتامین های A و E و F و اسیدهای چرب ضروری شامل اسید اولئیک، اسید استئاریک و اسید لینولئیک می باشد.

شامپو جنیزلاین

برخی از خواص شامپو چنیزلاین فرانسه:

– تقویت کننده و درمان ریزش مو
– درمان شوره خشک و چرب
– درمان موخوره
– صاف و نرم کننده موهای مجعد و وز
– درمان خشکی پوست سر
– حاوی ویتامین های A و E و F و اسیدهای چرب ضروری
– ۳۱۰ میل
– ساخت فرانسه

برای دیدن متن کامل وخرید اینجا را کلیک کنید
شوره چرب و ریزش مو,شوره چرب سر,شوره چرب کف سر,شوره چرب و خشک,شوره چرب و درمان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید