09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
شامپو ضد شوره خانگی با شیر نارگیل
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

شامپو ضد شوره خانگی با شیر نارگیل


شوره سر، از نظر پزشکی به عنوان پیتریازیس کپیت یا درماتیت سبورئیک، محدود به پوست سر شناخته می شود، بیماری است که با وجود درمان های بیشمار هنوز هم هست. در واقع ، Head & Shoulders یکی از شامپوهای پرفروش در جهان است. با این حال، متخصصان پوست به این مشکل کم توجهی کرده اند. چرا مقابله با این شوره تحقیرآمیز بسیار دشوار است؟
متأسفانه، این اختلال پوست سر رایج است. مطالعات متعددی در سراسر جهان شیوع شوره تا ۵۰ درصد در جمعیت عمومی را نشان داده است. شما فکر می کنید که با چنین تعداد زیادی راه حل در دسترس خواهد بود.
برای جلوگیری از این وضعیت به ظاهر غیرقابل کنترل، به راحتی می توانید شامپوی ضد شوره ای بسیار خوب را در خانه و فقط با چند ماده درست کنید. به خاطر داشته باشید که شوره سر از پوست سر گرفته می شود، نه موهای شما.
خوشبختانه، این دستور العمل نه تنها شامل چندین ماده ضد شوره است، بلکه به اندازه کافی ملایم است که چندین بار در هفته استفاده شود. برای شروع شیر نارگیل، روغن نارگیل و صابون ملایم را ترکیب کنید. شیر نارگیل و روغن نارگیل سرشار از مواد مغذی، به شما کمک می کند تا مواد غذایی مورد نیاز مو و پوست سر شما فراهم شود. این تغذیه به ایجاد دفاع از ایمنی بدن و همچنین مرطوب کردن مو و پوست سر کمک خواهد کرد.
بعد از اینکه شیر نارگیل، روغن نارگیل و صابون ملایم به خوبی مخلوط شدند، آب، سرکه سیب و جوش شیرین را اضافه کنید. این ایده خوبی است که از آب تصفیه شده استفاده کنید. سرکه سیب برای از بین بردن قارچ و باکتری ها بسیار عالی است زیرا حاوی آنزیم های قدرتمندی است. جوش شیرین به دلیل داشتن ساینده بودن با عمل به عنوان یک لایه بردار خفیف و قارچ کش، می تواند به دلیل داشتن ساینده بودن پوست ، پوست را از بین ببرد.
حالا روغن رزماری و روغن درخت چای را اضافه کنید. روغن رزماری یک عطر و بوی خوب دارد. از آنجا که شوره سر توسط قارچ ها ایجاد می شود، انتخاب مواد تشکیل دهنده ای که می توانند این قارچ ها را مهار کنند، مهم است. به همین دلیل است که من روغن رزماری و روغن درخت چای را انتخاب کردم. روغن رزماری و روغن درخت چای حاوی خاصیت ضد قارچی هستند و ممکن است از ضخیم شدن موهایی که این روغنها می توانند ایجاد کنند، اضافه کنید!
اطمینان حاصل کنید که همه مواد کاملاً مخلوط شده اند. مخلوط را داخل یک ظرف شامپو مانند دربدار بریزید. برای استفاده، موهای خود را به سادگی مرطوب کنید زیرا معمولاً برای شامپو کردن استفاده می کنید. مقدار کمی در کف دست خود قرار داده و شروع به مخلوط کردن آن در مو کنید. خوب شامپو بزنید و بشویید. برای به دست آوردن مزایای این روش درمانی طبیعی ممکن است کمی مخلوط را روی موهای خود بگذارید.
هر روز برای بهترین نتیجه استفاده کنید. بطری را قبل از هر بار تکان دهید. اگر هرگونه ناراحتی یا واکنش آلرژیکی را تجربه کردید، بلافاصله مصرف آن را قطع کنید. قبل از شستشوی کامل، یک تست آزمایش را انجام دهید.

طرز تهیه شامپو ضد شوره خانگی با شیر نارگیل
– برای شروع شیر نارگیل ، روغن نارگیل و صابون ملایم را ترکیب کنید.
– بعد از اینکه شیر نارگیل ، روغن نارگیل و صابون به خوبی مخلوط شدند، آب، سرکه سیب و جوش شیرین را اضافه کنید.
– روغن رزماری و روغن درخت چای را اضافه کنید.
مخلوط را درون یک ظرف شامپوی در دار بریزید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید