09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
شامپو و صابون مخصوص پسوریازیس
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

شامپو و صابون مخصوص پسوریازیس

پسوریازیس باعث می شود سلولهای جدید پوست خیلی سریع رشد کنند و باعث ایجاد خشکی مزمن، خارش و بعضا دردناک می شوند. این بیماری را می توان با داروهای تجویز تاحد زیادی درمان کرد.
یکی از جنبه های مدیریت پسوریازیس در خانه، در نظر گرفتن چه صابون و شامپویی است که شما استفاده می کنید. برخی ممکن است در واقع از بین بردن خشکی و خارش کمک کنند- یا حداقل از بدتر شدن آنها جلوگیری می کنند.
همه محصولات با هم برابر نیستند. در اینجا چند سؤال وجود دارد که باعث می شود شما راحت انتخاب کنید.

۱- آیا این باعث می شود پسوریازیس من بدتر شود؟
آخرین چیزی که شما می خواهید این است که صابون ها و شامپوها شما را خشک تر و یا باعث ایجاد شعله ور شدن پوستتان نشود. مشکل اینجاست که خشک کردن پوست شما دقیقاً همان کاری است که بسیاری از صابون ها انجام می دهند.
دوری از محصولات مراقبت از پوست که می توانند به شما آسیب برساند، همانقدر مهم است که استفاده از مواردی که می توانند به شما کمک کنند، آسیب برساند. صابون های نوار و صابون های دئودورانت برای پوست های حساس خیلی خشن و تحریک کننده هستند.
اگر از شامپو معمولی به جای شامپو مخصوص پسوریازیس پوست سر استفاده می کنید، باید ملایم و بدون عطر باشد.
محصولاتی که حاوی الکل، رایحه، رتینوئیدها یا آلفا هیدروکسی اسید (AHA) هستند، باعث از بین رفتن روغن های طبیعی پوست می شود. به نوبه خود، این می تواند به خشکی و ناراحتی بیشتر منجر شود. مراقب این مواد باشید و از آنها جلوگیری کنید.

۲- آیا این به پسوریازیس من کمک خواهد کرد؟
انتخاب صابون مناسب ممکن است تنها بخشی از برنامه درمانی شما باشد، اما می تواند نقش مهمی در مرطوب نگه داشتن پوست و تسکین علائم پسوریازیس شما داشته باشد. برخی از صابون ها با ترکیباتی تهیه شده اند که به دلیل پتانسیل آنها در بهبود علائم پسوریازیس مورد مطالعه قرار گرفته است. به عنوان مثال، صابون آلوئه ورا یکی از گزینه های مورد توجه است. یک مطالعه ۲۰۱۰ نشان داد که آلوئه ورا که بصورت موضعی اعمال می شود، می تواند مؤثرتر از یک کرم استاندارد استروئیدی باشد که برای درمان پسوریازیس استفاده می شود. هنوز معلوم نیست که مقدار آلوئه ورا موجود در صابون آلوئه ورا برای تأثیر مشابه کافی باشد یا خیر، اما ممکن است برای امتحان کردن آن یک گزینه تسکین دهنده پیدا کنید.
صابون های حاوی بلغور جودوسر کلوئیدی یکی دیگر از احتمالات است. یک بررسی ادبیاتی در سال ۲۰۱۲ اظهار داشت که بلغور جو دوسر کلوئیدی هنگام استفاده بر روی پوست خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارد. با این حال، این بررسی همچنین بیان می کند که تحقیقات بیشتری در این زمینه لازم است.
گزینه دیگر امتحان کردن صابونهایی است که به مواد مرطوب کننده اضافه شده اند. به عنوان مثال ، روغن زیتون و روغن جوجوبا که در بعضی از صابونها استفاده می شوند ، ممکن است به تسکین پوست خشک کمک کنند.
صابون هایی که دارای خاصیت ضد حساسیت، بدون الکل ، بدون عطر و یا برای پوست های حساس ساخته می شوند ، کمتر باعث تحریک می شوند. شاید بخواهید با چند صابون و مرطوب کننده متفاوت آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای پوست شما بهتر است ، زیرا همه در یک محصول به همان روش واکنش نشان نمی دهند.

برای پسوریازیس پوست سر، پزشک ممکن است یک شامپوی دارویی را توصیه کند. اینها معمولاً نیاز به نسخه ندارند. اگر بر روی پوست سر تکه های ضخیم پسوریازیس دارید ، استفاده از یک محصول بدون نسخه حاوی اسید سالیسیلیک ممکن است به نرم شدن آنها کمک کند. این کار باعث می شود شامپوی دارویی شما بهتر کار کند.

۳- چگونه می توانم بهترین شرایط را برای کارکرد محصولات مراقبت از پوست خود ایجاد کنم؟
بیایید بگوییم که بعد از چند آزمون و خطا، صابون ها و شامپوهایی پیدا کرده اید که برای پوست شما بهترین کار را دارند. این یک قدم عالی برای آرام کردن پوست شما است، اما هنوز کاملاً انجام نشده است.
همانطور که محصولات جدید مراقبت از پوست و مو خود را به کار می برید، می توانید برای بهبود شانس اینکه صابون ها و شامپوها به پوست شما کمک می کند تا احساس سلامتی و آبرسانی کند، نیز قدمی بردارید.
AAD پیشنهاد می کند که حمام ها و دوش ها را کوتاه و از آب داغ استفاده نکنید تا به تسکین پوست خشک کمک کند. برای خشک کردن بدن، بدن خود را به آرامی با حوله خشک کنید. بلافاصله روی پوست مرطوب کننده بزنید و روزانه چندین بار آنرا بگذارید. هوای سرد می تواند علائم پسوریازیس را بدتر کند، بنابراین مرطوب کردن پوست شما به ویژه در زمستان اهمیت دارد.
رنگ مو یا دکلره به همراه گرمای ناشی از اتو و غلطک های گرم می تواند پوست سر شما را تحریک کند. هر کاری با موهای خود انجام دهید ، سعی کنید ملایم باشید.

در زیر دو نمونه از شوینده مخصوص پسوریازیس که تست شده معرفی می شود.

صابون الوورا

برخی از موارد کاربرد پن آلوورا لیلاک بلژیک:
– حاوی آلوورا، روغن بادام، روغن گندم، گلیسیرین و شی باتر
– ضد قرمزی و التهاب پوستی
– درمان خشکی و اگزمای پوستی
– ایده ال برای پوستهای حساس، خشک، بسیار خشک و چرب دی هیدراته
– بدون مواد روغنی و جوش زا
– مناسب برای شستشوی روزانه
– حفظ PH پوست و دارای ۳۰ درصد مرطوب کنندگی
– رطوبت رسانی برای پوست و شادابی آن
– پاک کننده غیر صابونی
– دارای مجوزبهداشتی ۸۸۳۸۹۲۲۲۲۹۵۲۰۴۷۴
– ساخت بلژیک
– ۱۰۰گرم

» برای مشاهده و خرید پن آلوورا لیلاک اینجا کلیک نمایید


شامپو پسوریازیس

برخی از خواص شامپو درمان پسوریازیس کرتیول دوکری :
– فرمولی کاملا اختصاصی جهت درمان و کنترل علایم پسوریازیس سر و بدن
– حاوی ترکیب انحصاری ایکتیول و کروتامیتون
– ضد قارچ، کنترل کننده خارش و ضد التهاب پوست
– اثر کراتولیتیک و ضدقارچ با داشتن گوگرد میکرونایز شده با جذب بالا و اثربخشی طولانی
– کاهش ضخامت و حذف پوسته های ضخیم صدفی رنگ
– ساخت فرانسه
– مجوزبهداشتی ۱۰۴۴۱۷۷۲۹۵۴۲۷۸۵۱
– ۲۰۰ میل

نحوه استفاده: دو بار در هفته شامپو را به پوست سر با تمرکز روی نواحی مربوطه ماساژ داده، دو تا سه دقیقه بماند سپس آبکشی شود. (طول دوره درمان پیشنهاد شده توسط شرکت سازنده، ۶ هفته می باشد.)

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید شامپو پسوریازیس pso اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید