09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
شستشوی پوست جوش دار
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

شستشوی پوست جوش دار

بهترین ژل شستشو دهنده پوست چرب و جوش دار و درمان جای جوش فاقد الکل

جوش یکی از مشکلاتی است که بیشتر افراد را درگیر کرده است و معمولا برای درمان آن راه های مختلفی را امتحان می کنند . باید بدانیم جوش دلایل زیادی دارد ،

ارث، میکروب ها، نوع غذا، مشکلات عصبی و روحی، تغییرات غددی هورمونی، نوع پوست، بهداشت صورت، مصرف برخی داروها و بعضی از بیماری ها از جمله عواملی است که در ایجاد این بیماری نقش دارد. علاوه بر سایر غدد در بدن ، غدد سبابه  مسئول چرب نگه داشتن پوست می باشد همچنین غدد سبابه به علت وجود بعضی از مواد خاصیت ضد میکروبی و قارچی هست ، این غدد در کف دست و پا و لـب وجود ندارند و بیشترین تراکم آنها در صورت ، سر، سینه و قسمت بالای پشت است.

معمولا با سته شدن راه خروجی این غدد جوش به وجود می آید و ترشح بیش از اندازه چربی میتواند زمینه پیدایش جوش باشد. جوش صورت به چندین شکل  خود را نشان می دهد .

کومدون ( جوش های ریزی که به صورت سر سیاه و سر سفید دیده می شوند )؛

پاپول (جوش های برجسته و قرمز رنگ)

پاسچول (جوش های چرکی )

ندول ( تورم التهابی که در عمق بیشتری نسبت به پاپول قرار گرفته اند)

کیست ( فضاهای بسته ای در زیر پوست حاوی ماده نیمه جامد یا مایع )

جوش صورت یک بیماری محسوب می شود و باید دوره درمانی خاصی را طی کرد معمولا جوش ها ۶ ماه دوره زمانی برای بهبودی دارد و و تازه احتمال عود آن نیز وجود دارد. اما با استفاده صحیح از داروها و رعایت بهداشت فردی می توان جوش را درمان کرد.

به طور کلی شستشوی جوش با ژل ها و صابون هایی که گیاهی و دریایی هستند و از خود بقایایی به جا نمی گذارند در جلوگیری از تشکیل جوش جـدید تا حـد زیادی مؤثر است و در درمان نیز کمک کـننده می باشد. در اینجا شما را با چند مورد برای درمان قطعی جوش آشنا می کنیم .

برای مشاهده شوینده های ضدجوش قوی اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید