09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
شوره بدن را چطور درمان کنیم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

شوره بدن را چطور درمان کنیم

حتما تا به حال افرادی را دیده‌اید که روی آرنج‌ها، زانو‌ها یا دیگر قسمت‌های بدنشان لکه‌هایی ضخیم و پوسته پوسته دارند و دائم مانند شوره سر، پوستشان پوسته شده و می‌ریزد. مهم ترین علت پوسته پوسته شدن پوست کمبود ویتامین Aو D می باشد بهتر است از میوه ها و ماسک هایی استفاده کنید که سرشار از ویتامین A و D می باشد.

بیماری پوسته پوسته شدن پوست یا ایکتیوز به دوشکل عمده دیده می شود:

مادرزادی: این نوع پوست دچار خشکی و شکنندگی بوده و دارای طیفی است که از خفیف تا بسیار شدید بروز می کند.

اکتسابی: این نوع در اثر مصرف داروهائی مثل اسید نیکوتینیک و داروهای ضد افزایش کلسترول خون، بیماری مزمن کبدی، بیماری مزمن کلیوی، بیماری های غدد تیروئید و پاراتیروئید، بیماری سوء جذب، جذام،  بیماری های بدخیم خونی مانند لنفوم و سایر بدخیمی های اعضای بدن ایجاد می شود.

به طور کلی عوامل آب و هوا و تغذیه ای در ایجاد ایکتیوز دخالت چندانی ندارند و مشکل اصلی تغییرات ایجاد شده در پروتئین های تشکیل دهنده ی بخش خارجی لایه ی اپیدرم پوست یا همان لایه ی شاخی پوست می باشد.

درمان پوسته پوسته شدن پوست یا شوره پوست

اغلب مبتلایان به شوره پوست از وضع ظاهری ایجاد شده در اثر این بیماری ناراحت هستند و دوست دارند وضع بهتری پیدا کنند. اما چاره کار چیست؟ آیا می‌توان پوسته‌های ایجاد شده را به روشی خاص درمان کرد؟

اگر بیماری در دست‌ها و صورت نمایان شود که ظاهر خوبی نیز ندارد، فرد ممکن است از حضور در جمع خودداری کند و از این وضع ناراحت باشد. به همین دلیل تمام کسانی که با این مشکل روبه‌رو هستند، دوست دارند درمانی سریع‌تر و موفق‌تر داشته باشند. البته براساس شدت بیماری، درمان‌های مختلفی هم در نظر گرفته می‌شود؛ ابتدا داروهای موضعی برای بیمار تجویز می‌شود و زمانی که این داروها در مراحل اولیه موثر نباشد، از داروهای خوراکی کمک می‌گیرند.

آب‌رسانی با ماسک عسل

یکی از بهترین روش‌ها برای مرطوب نگه‌داشتن پوست صورت، استفاده از ماسک طبیعی عسل است. تهیه این ماسک در منزل بسیار ساده و آسان است. تنها کافی است دو قاشق غذاخوری عسل طبیعی را با سه قاشق غذاخوری روغن بادام روی حرارت اندک، خوب مخلوط کنید.

سپس این ترکیب را از روی حرارت برداشته و ۱۰ قطره از اسانس گیاه دارویی بابونه را به این ترکیب اضافه کرده و آن‌ را آرام هم بزنید تا سرد شود. در این حالت پس از آن که ترکیب حرارت خود را از دست داد، آن‌را روی پوست صورتتان ماسک کنید و اجازه دهید به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی پوستتان بماند.

این ماسک کمک می‌کند تا سلول‌های پوست بتوانند میزان رطوبت مورد نیاز خود را به این ترتیب از ماسک عسل دریافت کنند. در این حالت علاوه بر آن که سلول‌ها شادابی اولیه خود را به دست می‌آورند به زیبایی پوست و طراوت آن نیز کمک می‌کنند.

استفاده از کرم های حاوی آووکادو

یکی از مزایای اصلی آوکادو بخاطر اسید اولئیک است. این اسید چرب اشباع شده، رطوبت را در لایه اپیدرمی از پوست شما حفظ می کند و کمک می کند همیشه پوست شما نرم و آبدار بماند. چربی امگا ۹، اسید اولئیک نیز باعث تجدید سلول های پوست آسیب دیده و کاهش قرمزی و سوزش و شوره پوست می شود.

صابون ضدعرق لیلاک بلژیک
برخی از موارد کاربرد صابون لیلاک :
– ضد تعرق اضافی بدن
– از بین بردن بوی بد بدن
– درمان قارچ پوستی
– درمان خارش و سوزش پوست
– حاوی TCC و سولفور
– ضد جوشهای مقاوم به درمان بدنی
– درمان حساسیت و کهیر پوستی
برای خرید صابون ضد عرق لیلاک اینجا کلیک نمایید

اسپری ضد آکنه و سبوره بدن دمودکسیلین

برخی از خواص اسپری ضدآکنه و سبوره بدن دمودکسیلین:


– درمان جوش بدن اعم از جوش سینه، بازو، پشت، شانه، گردن و…
– درمان انواع جوش سرسیاه، سرسفید و جوش های التهابی
– بهبود بیماری های پوستی با منشا قارچی
– درمان التهاب و قرمزی و پوسته های صورت و درماتیت سبوریک
– مهار رشد و تکثیر باکتری ها و قارچ های تولیدکننده‌ی جوش
– مهار رشد و بقای دمودکس های پوستی و بهبود آکنه های مقاوم به درمان
– حاوی بابونه و آلانتوئین برای رفع قرمزی و التهاب ناشی از انواع آکنه در بدن
– حاوی روغن درخت چای، ، نیاسینامید، پیروکتون اولامین، برگ چای سبز با خاصیت ضدمیکروبی و ضدجوش
– حاوی سالیسیلیک اسید برای از بین بردن سلول‌های فرسوده پوست و لایه برداری ملایم
– بدون ایجاد التهاب خشکی و خارش و چسبندگی
– کمک به تنظیم ترشح چربی و منافذ پوست
– ۲۵۰ میل
» برای خرید اسپری ضد خارش بدن دمودکسیلین اینجا کلیک نمایید
درمان شوره پوست صورت درمان شوره پوست سر درمان شوره پوست بدن درمان شوره و پوسته سر درمان شوره یا پوسته سر درمان شوره و خارش پوست سر درمان شوره سر پوست خشک درمان شوره پوست بدن درمان اگزمای دست درمان اگزمای پوستی درمان اگزمای صورت درمان اگزمای پوست درمان اگزمای کودکان درمان اگزمای نوزادان درمان اگزمای دور چشم درمان اگزمای سبورئیک درمان اگزماي پوستي درمان خشکی پوست دست درمان خشكي پوست درمان خشكي پوست صورت درمان خشکی پوست بدن درمان خشكي پوست دست درمان خشکی پوست نوزادان درمان خشکی پوست دور چشم درمان خشکی پوست نوزاد مرطوب کننده بدن سینره لوسیون مرطوب کننده بدن کرم مرطوب کننده بدن لوسیون مرطوب کننده بدن دکتر ژیلا كرم مرطوب كننده بدن لوسيون مرطوب كننده بدن بهترین لوسیون مرطوب کننده بدن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید