09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
صابون برای منافذ باز پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

صابون برای منافذ باز پوست


منافذ پوستی مانند چاله های کوچک روی صورت هستند که مانند پوست پرتقال ظاهر می شوند – نه یک تصویر جذاب! این منافذ باعث می شوند چهره کسل و پیر شود. افرادی که پوست روغنی دارند به لطف تولید بیش از حد سبوم در معرض این مشکل هستند. منافذ همچنین می تواند منجر به عوارضی مانند جوش های سرسیاه و آکنه شود که با نگاه شما روبرو می شوند. عواملی مانند استرس ، ژنتیک و مراقبت های ناسالم از پوست باعث ایجاد منافذ باز نیز می شوند. پوست با افزایش سن ، خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و این وضعیت را وخیم تر می کند. روشهای زیادی برای به حداقل رساندن بروز منافذ پوستی وجود دارد.

منافذ باز چیست؟

منافذ زیادی روی پوست صورت وجود دارد که به نفس کشیدن کمک می کند. با بزرگتر شدن این منافذ ، آنها با چشم غیر مسلح قابل رویت هستند. این منافذ بزرگ روی پوست معمولاً در پوستهای روغنی و ترکیبی مشاهده می شود زیرا چنین نوع پوستی مقادیر بیشتری از روغن طبیعی (سبوم) تولید می کند.
از نظر فنی ، نمی توانید منافذ بزرگ را ببندید. متأسفانه منافذ مانند درها نیستند. آنها باز و بسته نمی شوند. اندازه منافذ تا حد زیادی توسط ژنتیک تعیین می شود. درست مانند بعضی از مردم چشم آبی و برخی دیگر قهوه ای دارند ، برخی از افراد دارای منافذ کوچک هستند در حالی که منافذ برخی دیگر بزرگ است.اما منافذ در واقع نقش مهمی در سلامت پوست شما دارند. آنها اجازه می دهند که سبوم ، همان روغنی که پوست شما را روغن کاری می کند ، عبور کند و از غده سباسه به سطح پوست شما منتقل شود.
بنابراین ، شما واقعا نمی خواهید منافذ خود را به طور کامل ببندید. در غیر این صورت ، پوست شما کاملاً خشک می شود.

تاثیر گرما یا سرما بر منافذ

اما در مورد توصیه “آب گرم برای باز کردن منافذ ، آب سرد برای بستن آنها” چیست؟ با عرض پوزش ، این در واقع یک افسانه است. تمام آب های دنیا نمی توانند منافذ کوچک را بزرگ یا منافذ بزرگ کوچک کنند.
گرما دهانه منافذ را کمی گسترش می دهد و رقیق می کند ، بنابراین باعث می شود منافذ بزرگتر به نظر برسند. سرما اثر متضاد دارد. باعث می شود که منافذ باز شود. این باعث می شود منافذ محکم تر و کوچکتر به نظر برسند.
هر دو تأثیر فقط موقتی هستند. بعد از گذشت چند دقیقه ، پوست به دمای عادی باز می گردد و اندازه منافذ شما نیز چنین می شود.

در حالی که حوله های گرم ، آب گرم یا بخار شدن هوا منافذ شما را باز نمی کند ، می تواند شاخه های روغن موجود در آن را نرم کند. به همین دلیل است که متخصص زیبایی شما قبل از استخراج جوش های سرسیاه صورت شما را بخار می کند . بخار پلاگین را که هسته ای کامدونال نامیده می شود نرم می کند. این ، همراه با گرما که باعث باز شدن منافذ می شود ، باعث می شود که انسداد از منافذ راحت تر شود.
برای تمیز کردن منافذ ، آب گرم لازم نیست ، درست مانند آب سرد برای بستن منافذ شما لازم نیست. منافذ شما علیرغم دمای آبی که برای پاک کردن صورت خود استفاده می کنید ، به اندازه مورد نظر خود باقی نمی مانند.
در حقیقت ، شستن صورت شما در آب خیلی گرم می تواند صدمه بیشتری به همراه داشته باشد. آب بسیار گرم می تواند پوست شما را تحریک کند ، باعث می شود مویرگ های گشاد شده و لکه های ملتهب قرمز و آشکار تر به نظر برسند.

برای دیدن محصولات درمانی منافذ باز اینجا را کلیک کنید

منافذ باز پوست,منافذ باز روی بینی,منافذ باز پوست صورت,منافذ باز پوست را چگونه ببندیم,منافذ باز بینی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید