09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
صابون برای پوست خشک و تیره
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

صابون برای پوست خشک و تیره

تا به حال از فواید روغن زیتون زیاد شنیده اید اینکه چه فواید شگفت انگیزی در غذاها ایفا می کند، همچنین باید بدانید روغن زیتون نقش بسیار مهمی در زیبایی و سلامتی پوست و مو دارد فقط کافی هست راه درست مصرف کردن زیتون را بدانیم.
روغن زیتون یک روغن طبیعی است که از میوه درخت زیتون بدست می آید. از زمان های قدیم زنان از روغن زیتون برای مراقبت از پوست و موی خود استفاده می کردند.روغن زیتون خالص و طبیعی و بدون هرگونه مواد شیمیایی است از این رو هیچ عوارض جانبی ندارد ، در نتیجه یک انتخاب ایده آل برای مراقبت از پوست صورت است.
فواید روغن زیتون برای خشکی پوست
اگر از جمله اشخاصی هستید که از خشکی پوست و به خصوص پوسته پوسته شدن آن رنج می برید روغن زیتون یک انتخاب مناسب می باشد.
فواید زیتون برای مقابله با پیری زود رس
روغن زیتون پیری سلول‌ها به ویژه سلول‌های پوستی را به تعویق می‌اندازد، زیرا این روغن سرشار از پولیفنول‌ها است. علاوه بر این روغن زیتون حاوی امگا ۹ ها نیز است که فعالیت سلول‌ها را بالا می‌برد و از پیری آن‌ها جلوگیری می‌کند.
فواید روغن زیتون برای درمان جای جوش
هیچ کس دوست ندارد صورتی پر از جوش یا جای جوش داشته باشد، مسلما شما هم در طول زندگی دچار جوش و جای جوش بوده اید و راه های زیادی برای درمان امتحان کرده اید، اگر از صابون زیتون خالص و با کیفیت برای مشکل خود استفاده کنید طبیعتا مشکلی نخواهید داشت و همواره دارای پوست شاداب و بدون جوشو جای جوش خواهید بود. به گفته متخصصان پوست، نتایج به دست آمده از مالیدن روغن زیتون بر روی زخم آکنه یا همان جای جوش می تواند در هر فردی متفاوت باشد. مثلا برای رفع زخم های شدید مدت زمان بیشتری نیاز است ولی در درمان زخم های معمولی ، نتیجه مصرف روغن زیتون در چند هفته اول نمایان می گردد.
در یک نگاه کلی خواص روغن زیتون
روغن زیتون سازگار با پوست بوده و غنی از آنتی اکسیدان های طبیعی است که با مبارزه با همه نشانه های پیری، انواع لک ها ،چین و چروک جلوگیری می کند، روغن زیتون با دارا بودن مواد مغذی و از بین بردن سموم پوست باعث جوان ماندن بیشتر شما خواهد بود.
برای اینکه بعضی از افراد با استفاده روغن زیتون احساس ناخوشایندی دارند به همین خاطر متخصصان سوئدی با بهره گیری از متدهای روز دنیا به ساخت صابون زیتون پرداختند که حاوی روغن زیتون غنی و ویتامین های مورد نیاز پوست می باشد که در ادامه به معرفی صابون می پردازیم .

برای مشاهده صابون های پوست خشک اینجا کلیک نمایید

صابون زیتون اصل,صابون زیتون رودبار,صابون زیتون قهوه ای,صابون زیتون رودبار برای مو,صابون زیتون برای صورت,صابون برای پوست خشک وحساس,صابون برای پوست خشک و جوش دار,صابون برای پوست خشک وتیره,صابونی برای پوست خشک,معرفی صابون برای پوست خشک,صابون برای پوست چرب و جوشدار,صابون برای پوست چرب صورت,صابون برای چربی پوست,صابون مناسب برای پوست چرب,بهترین صابون برای پوست چرب و جوش دار,صابون خوب برای پوست چرب,صابون برای پوست چرب بدن,صابون جوان کننده پوست صورت,بهترین صابون جوان کننده پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید