09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
صابون برای پوست خشک و حساس
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

صابون برای پوست خشک و حساس

صرف نظر از اینکه پوست خشک ناشی از محیط ، ژنتیک یا وضعیت پوستی است ، انتخاب صابون مناسب برای جلوگیری از تحریک بیشتر مهم است. اما با وجود بسیاری از صابون ها و پاک کننده های موجود در بازار ، مناسب برای نوع پوست شما چیست؟

ما با متخصصان مراقبت از پوست صحبت کردیم تا دریابیم که هنگام صابون برای پوست های خشک ، چه چیزی را جستجو کنید و از آن جلوگیری کنید (و برخی از صابون های برتر را برای شروع کار انتخاب کردیم).

اگر پوست خشک و حساس دارید ، نوع صابون اشتباه می تواند صدمه بیشتری به همراه داشته باشد.
بله ، پوست شما را تمیز می کند . اما اگر صابون خیلی خشن است ، می تواند پوست شما را نیز از رطوبت طبیعی خارج کند و باعث تحریک بیشتر شود.

از سدیم لوریل سولفات (SLS) خودداری کنید
به عنوان مثال ، برخی از صابون ها حاوی ماده سدیم لوریل سولفات (SLS) هستند . این یک سورفاکتانت است – ترکیبی از بسیاری از مواد شوینده پاک کننده که چربی طبیعی پوست را از بین میبرد. این ماده همچنین در شستشوی بدن ، شامپو و پاک کننده های خاصی از بدن وجود دارد.

این ماده پاک کننده موثری است و برخی از افراد می توانند بدون عوارض جانبی آن را از بدن و صورت خود استفاده کنند. اما از آنجا که سورفاکتانت ها می توانند تأثیر خشک کنندگی روی پوست داشته باشند ، صابون های حاوی SLS می توانند باعث خشکی بیشتر در افرادی که دارای پوست خشک شده هستند ، شوند .

به دنبال روغن های گیاهی باشید

پزشکان توصیه می کند از صابون های طبیعی مانند روغنهای گیاهی ارگانیک استفاده شود.

پزشکان معتقدند : “هر صابون طبیعی حاوی روغنهای گیاهی ، کره کاکائو ، روغن زیتون ، آلوئه ورا ، جوانه گندم و ارگان برای پوستهای خشک مناسب است.”

در کنار استفاده از یک مرطوب کننده کننده صورت و بدن برای جلوگیری از خشکی ، سایر اقدامات می تواند به بهبود سطح رطوبت پوست شما کمک کند:

۱- روزانه از مرطوب کننده استفاده کنید. بعد از تمیز کردن صورت یا بدن ، یک مرطوب کننده را روی پوست خود بمالید مانند لوسیون بدن ، روغن یا کرم و مرطوب کننده های بدون روغن که برای صورت طراحی شده اند. این محصولات به آب بندی در رطوبت کمک می کنند و از خشک شدن پوست شما جلوگیری می کنند.
۲ – پوست را زیاد نشورید . شستن زیاد می تواند پوست شما را خشک کند. همچنین ، استحمام در آب گرم می تواند روغنهای طبیعی پوست را از بین ببرد.

۳-از رطوبت ساز استفاده کنید. هوای خشک همچنین می تواند باعث خشک شدن پوست شود و منجر به خارش ، لایه برداری و تحریک شود. برای اضافه کردن رطوبت هوا از یک مرطوب کننده در خانه خود استفاده کنید.
۴- بدن خود را مرطوب نگه دارید. کم آبی نیز می تواند باعث خشکی پوست شود. مایعات زیادی بنوشید – به خصوص آب – و نوشیدنی هایی که باعث کم آبی بدن می شوند مانند الکل و کافئین را محدود کنید.
۵ -از تحریک کننده ها خودداری کنید. اگر حالت پوستی مانند اگزما دارید ، تماس با مواد تحریک کننده می تواند علائم را بدتر کند و باعث خشک شدن پوست شود. اما اجتناب ، می تواند سلامت پوست شما را بهبود بخشد. محرکهای اگزما ممکن است شامل حساسیت ها ، استرس و رژیم غذایی باشند.

خشکی پوست یک مشکل شایع است ، اما لازم نیست با آن زندگی کنید. محصولات مناسب برای مراقبت از پوست می توانند مانع رطوبت پوست شما را بهبود بخشیده و علائم تحریک کننده مانند خارش ، قرمزی ، لایه برداری و پوسته پوسته شدن را تسکین دهند.

برای اینکه یک صابون مناسب انتخاب کنید بهتر است از پن الوورا لیلاک استفاده کنید . پن آلوورا لیلاک بلژیک حاوی مواد مرطوب کننده، روغن بادام، روغن آلوئه ورا، روغن گندم، گلیسیرین و شی باتر(کاره کاریته) مناسب برای پوست های حساس، خشک، چرب کم آب، دهیدراته، مستعد اگزما و درماتیت اتوپیک می باشد. این پن فاقد صابون می باشد که از پیری زود رس پوست جلوگیری می کند. پن با دارا بودن ۳۰ درصد مرطوب کننده شادابی و لطافت را به پوست شما ارمغان می بخشد.

پن الوورا لیلاک

برخی از موارد کاربرد پن آلوورا لیلاک بلژیک:
– حاوی آلوورا، روغن بادام، روغن گندم، گلیسیرین و شی باتر
– ضد قرمزی و التهاب پوستی
– درمان خشکی و اگزمای پوستی
– ایده ال برای پوستهای حساس، خشک، بسیار خشک و چرب دی هیدراته
– بدون مواد روغنی و جوش زا
– مناسب برای شستشوی روزانه
– حفظ PH پوست و دارای ۳۰ درصد مرطوب کنندگی
– رطوبت رسانی برای پوست و شادابی آن
– پاک کننده غیر صابونی
– دارای مجوزبهداشتی ۸۸۳۸۹۲۲۲۲۹۵۲۰۴۷۴
– ساخت بلژیک
– ۱۰۰گرم

برای دیدن متن کامل پن الوورا و خرید اینجا را کلیک کنید .

صابون پوست خشک روغن آرگان,صابون برای پوست خشک,صابون مخصوص پوست خشک,صابون مناسب پوست خشک,صابون برای پوست خشک و جوش دار,صابون برای پوست خشک و حساس

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید