09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
صابون درماتیت سبورئیک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

صابون درماتیت سبورئیک

درماتیت سبورئیک که به آن اگزما سبورئیک نیز گفته می شود یک بیماری التهابی پوستی است. بیشتر اوقات روی پوست سر تأثیر می گذارد و باعث ایجاد لکه های قرمز و پوسته پوسته می شود. این لکه‌ها ممکن است در صورت و قسمت بالای بدن نیز ظاهر شود. اینها مناطقی است که غدد چربی زیادی دارند و چربی تولید می کنند.
درماتیت سبورئیک مسری نیست در عوض، این نتیجه آلرژی یا یک واکنش خود ایمنی است. درماتیت سبورئیک مزمن محسوب می شود. این بدان معناست که با درمان قابل کنترل است اما به طور کامل درمان نمی شود.
درماتیت سبورئیک اغلب برای خلاص شدن از علائم به چند مرحله درمانی نیاز دارد. درمان های معمول مؤثر هستند، اما داروهای خانگی می توانند در معرض دید پوست شما در برابر مواد شیمیایی قوی باشند.

» مکمل های طبیعی

– روغن ماهی
مکمل های روغن ماهی می توانند به سرکوب شعله ور شدن درماتیت ناشی از آلرژی کمک کنند. روغن ماهی همچنین ویژگی های غذایی دیگری دارد. به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا ۳ برای سلامتی کلی سیستم ایمنی و قلبی و عروقی توصیه می شود.

– آلوئه ورا
آلوئه ورا گیاهی است که خاصیت ضد التهابی دارد. منبع مورد اعتماد تحقیق نشان داده است که عصاره آن در معالجه درماتیت سبوره موثر است. مکمل های حاوی ژل آلوئه ورا یا عصاره ها می توانند به سرکوب شعله ور شدن درماتیت سبورئیک کمک کنند. آنها همچنین می توانند شدت شعله ور شدن هایی که اتفاق می افتند را کاهش دهند.

– پروبیوتیک
گاهی اوقات پروبیوتیک برای درمان انواع مختلف درماتیت، به ویژه در کودکان توصیه می شود. اما تحقیقات کمی برای پیوند پروبیوتیکها به نتایج مؤثر برای درماتیت سبورئیک وجود دارد. با این وجود، پروبیوتیک ها می توانند سیستم گوارشی سالم تری ایجاد کنند. این می تواند باعث کاهش التهاب در بدن شود.

– روغن ضروری
روغنهای اساسی به عنوان یک درمان موضعی برای شرایط پوستی محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. برای درماتیت سبورئیک، چندین روغن می توانند به درمان جوش های موجود کمک کنند.

– روغن درخت چای
روغن درخت چای برای چندین بیماری پوستی مورد مطالعه قرار گرفته است. فواید ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضد التهابی، آن را به یک درمان ایده آل برای درماتیت سبورئیک تبدیل می کند.

روغن درخت چای کاملاً قوی است. قبل از اینکه آن را روی پوست بمالید، باید آن را با روغن حامل مانند روغن نارگیل یا روغن زیتون رقیق کنید. از هشت تا دوازده قطره روغن درخت چای مخلوط با روغن حامل یا آب روی درماتیت سبورئیک خود استفاده کنید. این روش درمانی می تواند خارش را کاهش داده و باعث بهبودی شود.

» درمانهای خانگی
– سرکه سیب
یک سرکه سیب باعث می شود درماتیت کاهش پیدا کند. همچنین ممکن است باعث کاهش التهاب در ناحیه شعله ور شود. برای استفاده از این روش درمانی ابتدا موهای خود را با شامپو بشویید. سپس یک محلول رقیق شده از سرکه سیب را روی آن بمالید. بگذارید سرکه و آب برای چند دقیقه قبل از شستشو روی پوست سر خود بنشینند. حتما خوب بشویید.

– روغن زیتون
گزینه دیگر برای درمان در منزل پوشاندن پوست با روغن زیتون است. روغن را حدوداً یک ساعت بگذارید. سپس، از برس استفاده کنید تا فلس را از پوست سر خود خارج کنید. پوست سر خود را کاملاً شونه بزنید، سپس موهای خود را طبق معمول بشویید و شامپو کنید.

» رژیم غذایی
درماتیت سبورئیک به طور مستقیم با هیچ عادت رژیم مرتبط نیست. اما این بدان معنا نیست که رژیم غذایی شما هیچ تاثیری در شعله ور شدن شما ندارد. برای پشتیبانی از سیستم ایمنی بدن خود بخورید و روی غذاهایی که خاصیت ضد التهابی دارند تمرکز کنید. ممکن است متوجه شوید که علائم شما کاهش می یابد.

برای مبارزه با التهاب، رژیم غذایی بخورید که شامل موارد زیر است:

– مقدار زیادی سبزیجات سبز و برگ دار
– گوجه فرنگیها
– روغن زیتون
– میوه هایی که حاوی آنتی اکسیدان هستند ، مانند گیلاس ، توت فرنگی و زغال اخته
– غذاهایی که سرشار از ویتامین C هستند ، مانند مرکبات و فلفل بلغور
– بادام ها
– سیب زمینی های شیرین
– غذاهایی با ویتامین E فراوان مانند جوانه گندم و آووکادو

» شوینده حاوی ماده ایکتیول:
شستشوی مرتب برای پوست های درماتیت سبوریک یک امر مهم هست. استفاده از شوینده هایی حاوی ایکتیول باعث می شود علایم این بیماری کاملا کاهش پیدا کند. ماده ایکتیول ماده ایی هست که به راحتی میتواند سبوم پوست را کنترل کند. این ماده همچنین از ایجاد فلس پوستی، خارش پوست و قرمزی پوست جلوگیری میکند. در زیر یک نوع شوینده حاوی ایکتیول توصیه می شود.

پن ضدجوش پوست چرب لیلاک

– ضدجوش و آنتی باکتری قوی مناسب پوست های نرمال، چرب و مختلط
– درمان جوش سرسیاه و سرسفید
– درمان آکنه های مقاوم به درمان
– حاوی ایکتیول و TTC 1%
– کنترل ترشح سبوم پوستی
– کنترل چربی پوست
– مناسب درماتیت سبورئیک
– درمان منافذ باز پوست صورت
– حاوی ۳۰% مرطوب کنندگی غیرکومدن زا

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید پن پوست چرب لیلاک اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید