09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
صابون درمان اگزما
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

صابون درمان اگزما

درماتیت آتوپیک (اگزما) بیماری است که پوست شما را قرمز و خارش می دهد. این در کودکان شایع است اما در هر سنی ممکن است بروز کند. درماتیت آتوپیک طولانی مدت (مزمن) است و به طور دوره ای شعله ور می شود. ممکن است با آسم یا تب یونجه همراه باشد.

هیچ درمانی برای درماتیت آتوپیک یافت نشده است. اما درمان ها و اقدامات مراقبت از خود می توانند خارش را تسکین دهند و از شیوع جدید جلوگیری کنند. به عنوان مثال ، کمک می کند تا از صابون های خشن جلوگیری کنید ، به طور مرتب پوست خود را مرطوب کنید و کرم ها یا پمادهای دارویی استفاده کنید.

پوست خشک
خارش ، که ممکن است شدید باشد ، به خصوص در شب لکه های قرمز تا خاکستری مایل به قهوه ای ، به خصوص روی دست ها ، پا ، مچ پا ، مچ دست ، گردن ، بالای سینه ، پلک ها ، داخل خم آرنج و زانوها و در نوزادان ، صورت و پوست سر، برجستگی های کوچک و برجسته ای که ممکن است هنگام خراشیدن مایع و پوسته از آن نشت کنند.

فقط از صابون های ملایم استفاده کنید. صابون های ملایم را انتخاب کنید. صابون های خوشبو کننده و صابون های ضد باکتری می توانند روغن های طبیعی بیشتری را از بین ببرند و پوست شما را خشک کنند. پوست خود را با دقت خشک کنید. بعد از حمام به آرامی با حوله نرم پوست خود را خشک کرده و در حالی که پوست شما هنوز مرطوب است مرطوب کننده بزنید.

برای مشاهده شوینده مخصوص پوست اگزمایی اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید